Hitto. Posket valahtaneet ja naama muuttunut suorakaiteen muotoiseksi.
Kommentit (102)
:))))
Ja kun mä, nimenomaan, maksoin ovaalista.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta on tullut laatikkoleuka :D
Kyllä olisi ridgekin katefllinen
Niin täälläkin myös valahtanut ulkonäkö. Mutta mieluummin luomunaama kuin kirurgisesti korjattu plus lisukkeilla täytetty.
😊
Naiset - se johtuu estrogeenin puutteesta! Onko muutakin vaivaa: huonot yöunet, nivelvaivoja? Hakekaa estrogeeniin resepti asap.
Täällä kans. Alamäki alkoi 52 v, kun vaihdevuodet alkoi. Juuri tänä aamun ihmettelin, miten ylähuuleni on täynnä ryppyjä, vaikka en ole yhtäkään tupakkaa koskaan polttanut.
Vierailija kirjoitti:
Naiset - se johtuu estrogeenin puutteesta! Onko muutakin vaivaa: huonot yöunet, nivelvaivoja? Hakekaa estrogeeniin resepti asap.
Estrogeeniä eivät voi kaikki käyttää, esimerkiksi rintasyövän sairastaneet. Itselläni on perinnöllinen hyytymishäiriö, joten en ole koskaan voinut käyttää mitään hormoneja.
Kasvojumppa ja kosmetologin liftinghoito (tehojumppa). Ei roiku eikä leviä.
Elintavat alkaa näkyä 40+ eteenpäin. Ja vauhti vaan kiihtyy.
Säännöllinen suihinotto harjoittaa poskilihaksia. Siemennesteessä on myös ihoa nuorentavaa proteiinia.
Vierailija kirjoitti:
Minä havaitsi kaulajuonteen vasta 72-vuotiaana. Pihan lapset kyllä nimitteli minua mummoksi jo paljon aikaisemmin, vaikka en ole ryppyinen ja ryhdikäskin olen . Käy jopa juoksulenkillä puhumattakaan reippaista kävelylenkeistä . Elämä on 😂
Etkö katsonut aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Elintavat alkaa näkyä 40+ eteenpäin. Ja vauhti vaan kiihtyy.
Mitkään elintavat ei pelasta ulkonäön rapistumiselta, terveempänä toki voit pysyä.
Missä viipyy se viisikymppisen kommentti et kukaan ei usko mun olevan päivääkään yli kolmenkymmenen?
Ilmestyy aina näihin ketjuihin :D
Vierailija kirjoitti:
Säännöllinen suihinotto harjoittaa poskilihaksia. Siemennesteessä on myös ihoa nuorentavaa proteiinia.
No ilmankos te kaikki miehet näytätte niin siloposkisilta ja nuorilta!
Vierailija kirjoitti:
Tehkää kasvojumppaa. Se vahvistaa kasvolihaksia ja estää ryppyjen muodostumista.
Laita joku hyvä video malliksi.
Vierailija kirjoitti:
Kasvojumppa ja kosmetologin liftinghoito (tehojumppa). Ei roiku eikä leviä.
Höpö höpö
Suomalainen on muutenkin suohirvio, valahdus ei haittaa siinä enää.
Jo on tarkkaan kuvaa katsottu. Olisit laittanut maskin kasvoille kuten minä.