Millanen nettiyhteys kotiin
Oon aina jakanut netin puhelimesta, telkkariin ja tablettiin. Onko ihan huijausta että tarvis hankkia näihin erikseen netti? Mulla ei ole muuta käyttöä noille kun suoratoiston katsominen. Tai sit hankin tablettiin SIMin
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti: Aina kuitu.
Asun kerrostalossa, joten se ei taida ihan mun päätöksellä toteutua
Mulla on taloyhtiön ilmainen netti, riittää omaan surffailuun ja youtuben katsomiseen ym ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Aina kuitu.Asun kerrostalossa, joten se ei taida ihan mun päätöksellä toteutua
Kuumenerko se kännykkäsi jos katsot jotain 4k-tasoista settiä pidempään?
Kuinka nopea netti puhelimessa? Etpä sinä sitten muuta nettiä tarvitse jos suoratoistojen katseleminen ei töki vaikka jaat sen televisioon.
Voit jatkossakin jakaa netin, et tarvitse toista liittymää. Halpa 4g riittää pitkään, kilpailuta liittymä vuosittain.
Mulla on kuitu mutta verkossa on yli 20 laitetta ja muutenkin kotikäyttöön suht monimutkainen verkko jaettuna kahteen taloon.
t. Nörtti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Aina kuitu.
Asun kerrostalossa, joten se ei taida ihan mun päätöksellä toteutua
Kuumenerko se kännykkäsi jos katsot jotain 4k-tasoista settiä pidempään?
Anna kuumeta. Uusia kapuloita saa käytettynä halvalla
Vierailija kirjoitti:
Voit jatkossakin jakaa netin, et tarvitse toista liittymää. Halpa 4g riittää pitkään, kilpailuta liittymä vuosittain.
Mulla on kuitu mutta verkossa on yli 20 laitetta ja muutenkin kotikäyttöön suht monimutkainen verkko jaettuna kahteen taloon.
t. Nörtti
Mikä wifipurkki sulla on?
No jos sulle riittää se puhelimen netti eikä töksähtele tai puhelin ylikuumene tai ole muutakaan ongelmaa niin ei kai siihen sitten sen kummempaa nettiä tarvitse.
Minulla on kotona langallinen 100M taloyhtiönetti ihan vaan siksi että se toimii vakaasti, aina sama nopeus verrattuna puhelimeen, jossa välillä hyytyy pariin megaan vaikka parhaimmillaan onkin nopeampi. Ja toimii sitten vaikka puhelin sippaisi, ja muilla perheenjäsenillä on netti käytettävissä vaikka lähden jonnekin puhelimen kanssa. Niin no on niillä tietysti omatkin puhelimet, mutta sitten taas ne hyytymisongelmat jne.
Kaikki mobiilimokkulat OK jos et käytä tietokonepelaamiseen.
Jos selaat vauvaa ja maksat pankkilaskuja, niin mikä tahansa 4g matopurkki käy.
Jos katsot videoita, Areenaa tai striimaat elokuvia, niin silti nykyään mikä tahansa 4G matopurkki käy.
Kuitua tarvii vain nörtit ja hufistelijät
Itellä dna 4g 150M 20e kuussa. En jaa kännykällä kun hätätapauksissa eli jos tuo 4g ei toimi. Näin käynyt muutamia kertoja. En käytä kännykkää muuten jakamiseen. Voi kuumeta liikaa ja tätäkin on tapahtunut. Onneksi puhelin katkaisi jakamisen automaattisesti ylikuumenemisen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Jos katsot videoita, Areenaa tai striimaat elokuvia, niin silti nykyään mikä tahansa 4G matopurkki käy.
Ja etäduunarit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Nörtti
Mikä wifipurkki sulla on?
Aruban laitteilla rakennettu mesh-verkko. Talojen välillä access point, access point client ja ulkoantennit. Toisessa talossa joku halpa TP linkin wifireititin. Joku 16-porttinen kytkin ja RJ45 rasioita on myös ympäri taloa. Piti miettiä tarkkaan ettei mee kanavat päällekkäin, joskus kuuluu toisesta talosta verkko toiseen.
Minulla on laajakaista modeedmilla kerrostalossa. Toimii aina. Puhelimessa on oma netti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja etäduunarit...
Ja yrittäjät joilla osa toiminnoista kotona
Aina kuitu.