Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto. Posket valahtaneet ja naama muuttunut suorakaiteen muotoiseksi.

Vierailija
01.04.2023 |

Mites tässä näin kävi?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama käynyt myös täällä, ikää 45.

Vierailija
2/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikähän se, just itse katselin et kaula alkaa rypistyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti ihanaa ja vapauttavaa. 40 vuotta vain mietin miltä näytän ja miten voisin näyttää paremmalta ja huomasko se minut ja katsoiko tuo perään ja ja ja. Nyt voin keskittyä oikeasti tärkeisiin asioihin ja vain nauttia elämästä.

Vierailija
4/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, menkat kun loppu ja vaihdevuodet alkoi, niin naama alkoi samantien roikkumaan. Ottaisin ehkä ne menkat kuitenkin takaisin. Ainakin muutamaksi vuodeksi. Ihana tämä hormonitoiminta. N48

Vierailija
5/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen suorakaiteesta, mulla on naama muuttunut kartion muotoiseksi.

Vierailija
6/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 45 niin alkoi ikääntyminen näkyä. Ennen sitä ei ollut yhtään mitään ongelmaa.

Vierailija
7/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on oikeasti ihanaa ja vapauttavaa. 40 vuotta vain mietin miltä näytän ja miten voisin näyttää paremmalta ja huomasko se minut ja katsoiko tuo perään ja ja ja. Nyt voin keskittyä oikeasti tärkeisiin asioihin ja vain nauttia elämästä.

Minusta ei yhtään vapauttavaa kun vielä toivoisin löytäväni kumppaninkin. Tulee vuosi vuodelta vaikeammaksi. Kamalaa verrata omaa naamaa vaikka 10-15 v nuorempien työkavereiden naamoihin.

Vierailija
8/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen suorakaiteesta, mulla on naama muuttunut kartion muotoiseksi.

Mitenpäin se kartio on? Toivottavasti ei sivuttain...

Vierailija
9/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮

Vierailija
10/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤮

💩

Vierailija
11/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on bulldogin posket ja kalkkunan kaula. Ei paljon naurata 😔

Vierailija
12/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on tullut laatikkoleuka :D

Vierailija
13/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei yhtään vapauttavaa kun vielä toivoisin löytäväni kumppaninkin. Tulee vuosi vuodelta vaikeammaksi. Kamalaa verrata omaa naamaa vaikka 10-15 v nuorempien työkavereiden naamoihin.

Mutta sä olet eri vaiheessa elämää kuin ne työkaverit. Niiden naamat tulee perästä. Ja lakkaa toivomasta kumppania. Ala itse toteuttaa unelmiasi, kumppani tuo mukanaan pääasiassa ongelmia. Ja kumppanin odottelu heikentää elämänlaatua. Sulla on jo kaikki! Ala nauttia siitä!

Vierailija
14/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä havaitsi kaulajuonteen vasta 72-vuotiaana. Pihan lapset kyllä nimitteli minua mummoksi jo paljon aikaisemmin, vaikka en ole ryppyinen ja ryhdikäskin olen . Käy jopa juoksulenkillä puhumattakaan reippaista kävelylenkeistä . Elämä on 😂

Vierailija
15/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alat tehdä kasvojumppaa. Minä teen joka päivä ainakin 10 minuuttia ja tuloksia on jo syntynyt. Myös kasvoihin voi kasvattaa lihasta. 

Vierailija
16/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ennakkoäänestämässä ja annoin näytille vanhan ajokortin. Toimitsija katsoi useampaan kertaan kuvaa ja minua ja taas edestakaisin. Nolotti niin. Kysyin onko ongelmaa, johon totesi, että on niin vanha kuva. Vastasin, että tuon olisit hyvin voinut jättää sanomatta ;/

Vierailija
17/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi ulkonäkökeskeisen kumppanin? Sittenhän sitä on ihan paniikissa että milloin ne posket valahtaa ja suhde loppuu siihen.

Vierailija
18/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on bulldogin posket ja kalkkunan kaula. Ei paljon naurata 😔

Oletko yrittänyt tehdä asialle jotain vaikka kasvojumpalla?

Vierailija
19/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko kulahtaneen näköinen ukonkuhvelo katselee peilistä takaisin, kuka liekkään...

Vierailija
20/102 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää kasvojumppaa. Se vahvistaa kasvolihaksia ja estää ryppyjen muodostumista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi