Hitto. Posket valahtaneet ja naama muuttunut suorakaiteen muotoiseksi.
Kommentit (102)
Jännä kun olin ajatellut aina Bideniä ikälopun näköiseksi ja Niinistön kanssa istuivat vierekkäin niin Niinistöhän näytti huomattavasti vanhemmaltakin jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä täältä kun pistellään botoxia, otetaan mesolankoja ja kiristellään kasvoja, hymy paljastaa, kun kasvojen lihakset menee miten sattuu, tulee jotenkin "kieronaama" ja kulmakarvat on eritasossa. Ei kiitos.
Täällä on yli kuusikymppinen miltei rypytön eikä ainoaakaan kauneustoimenpidettä takana vaan aina hyvät elintavat ja nuorena paljon urheilua ja ulkoilua ja harrastuksia. Ei se kaikille tapahdu, että naama venyy. Leuassakaan ei mitään roiku. Enkä tee mitään, siis yhtään mitään. perusrasvaa silloin tällöin ja vettä. Mutta en todellakaan vedä energiajuomia pizzoja ja prosessoituja, ikinä en ole niitä vetänyt. En viinaa enkä tupakkaa, seuran takia alkoholia harvoin. Kahvia juon ihan rajattomasti, syön suklaata ja pullaakin silloin tällöin en jatkuvasti.
Ja kosmetologilla käynyt tasa kerran elämässäni, joskus ennen yo ta vpuhdistutin höyryllä ihoani, tämä Helsingissä.
Suolistotulehdus vanhentaa. Kannattaa huomata että sotilaslentokoneet koostuvat suurilta osin moottorista, kun siivet ottaa pois, pilotti istuu jättimäisen moottorin päällä, joka polttaa polttoainetta kovaan tahtiin.
Se on sama suoliston kanssa, istut ison moottorin päällä, joka lisäksi vuotaa mikrobeja verenkiertoon koko ajan. Mikäli immuunipuolustus häiriintyy, mikrobeja vuotaa suolistoon kiihtyvällä tahdilla.
Mikrobit vanhentavat, kun kertyvät kudoksiin. Antibiootit, ja ravintolisät parhaita, myös vetyperoksidi toimii.
Kannattaa myös huomata, että kun harjaa hampaita, niin tutkimusten mukaan mikrobeja irtoaa ikenistä verenkiertoon, ja aiheuttaa bakteremian = mikrobeja verenkierrossa. Näitä ei vaan huomaa itse koska mikrobeja on vähän. Mutta immuunipuolustus ei ehdi torjumaan kaikkea, vaan niitä kertyy kudoksiin iän mukana.
Sen vuoksi on syytä nauttia antibiootteja vaikka teen kanssa.
Kannattaa lisäksi huomata että ne kasvit joilla on paras mikrobipuolustus elävät kauimmin. Sen huomaa esim. puissa, kaikki puissa virtaava aine on antimikrobista. Koivujen mahla on tehottominta, mäntyjen sitkeä pihka on ytyisämpää, mutta Ginko Bilboa-puista voidaan tehdä hyönteismyrkkyä, ja ne voivat elää tuhansia vuosia. Puut lahoaisivat muuten heti, mikäli eivät suojautuisi mikrobeja vastaan.
Teillä muilla on kartioita ja neliöitä naamana, kun ootte lähempänä 50 vuotta? Mulla on ollut kulmikas naama 16-vuotiaasta lähtien, joten auttamatta oon näyttänyt ikuisuuden sellaiselta 35-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju näyttää täyttyneen heti kirurgisen hoidon vastustajista. Sääli. Tyrmäätte sen toimivimman hoidon omien ennakkoluulojenne perusteella.
Nykyinen esteettinen kirurgia ei todellakaan tee kenestäkään muovinukkea, jos ei itse sellaista lopputulosta varta vasten toivo.
Mutta toki jos haluatte mieluummin kärsiä ja valittaa kuin panostaa asioiden korjaamiseen, niin eipä ole minulta pois. Harmittaa vaan niiden puolesta, jotka teidän hysteerisen leikkausvastaisuutenne takia eivät uskalla mennä kohentamaan ulkonäköään, vaikka haluaisivat.
Erityisesti huvittaa, kun täälläkin ylistetään monia kauniisti ikääntyneitä, joiden te kuvittelette olevan luomuja. Näille "luomuille" on kuitenkin yleensä tehty vaikka mitä: yläluomileikkaus, kulmien kohotus, kaksoisleuan poisto, rasvansiirtoja, täyteaineita, ihon laserointia (enkä tarkoita sitä kosmetologien tekemää kevytversiota) jne. Osalle on tehty myös vähintään alakasvojen ja kaulan kohotusleikkaus. Te hölmöt vain luulette, että jokainen kasvojenkohotus johtaa kireäksi vedettyyn naamaan. Siksi luulette, että tunnistatte, kuka on käynyt leikkauksessa tai kenellä on vaikkapa täyteaineita.
Toki ymmärrän että monella tuo vastustus johtuu kateudesta. Toimenpiteen ovat kalliita, ja jos itsellä ei ole laittaa 10000-15000 euroa ulkonäkönsä kohentamiseen niin harmittaahan se, kun jollain toisella on.
Sulla on varmaan tuottoisa bisnes, mutta tosiasia on, että kasvoissa on lihaksia, joita voi treenata kuten kehon muitakin lihaksia ja treenaaminen toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä täältä kun pistellään botoxia, otetaan mesolankoja ja kiristellään kasvoja, hymy paljastaa, kun kasvojen lihakset menee miten sattuu, tulee jotenkin "kieronaama" ja kulmakarvat on eritasossa. Ei kiitos.
Täällä on yli kuusikymppinen miltei rypytön eikä ainoaakaan kauneustoimenpidettä takana vaan aina hyvät elintavat ja nuorena paljon urheilua ja ulkoilua ja harrastuksia. Ei se kaikille tapahdu, että naama venyy. Leuassakaan ei mitään roiku. Enkä tee mitään, siis yhtään mitään. perusrasvaa silloin tällöin ja vettä. Mutta en todellakaan vedä energiajuomia pizzoja ja prosessoituja, ikinä en ole niitä vetänyt. En viinaa enkä tupakkaa, seuran takia alkoholia harvoin. Kahvia juon ihan rajattomasti, syön suklaata ja pullaakin silloin tällöin en jatkuvasti.
Sisko, todennäköisesti olet vaan pystyyn kelottunut, ei täällä kukaan säästy ikääntymiseltä. Hyvä jos itse koet noin se on kaikkein tärkeintä. 😁
Miten ikääntymiseltä voisi muka välttyä? Aikahan on lineaarista. Mutta näiltä ongelmilta voi välttyä jonkin verran , mutta ulkonäön rupsahtaminen on elintapojen ja kokemusten summaa pitkälle. Myös suru vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju näyttää täyttyneen heti kirurgisen hoidon vastustajista. Sääli. Tyrmäätte sen toimivimman hoidon omien ennakkoluulojenne perusteella.
Nykyinen esteettinen kirurgia ei todellakaan tee kenestäkään muovinukkea, jos ei itse sellaista lopputulosta varta vasten toivo.
Mutta toki jos haluatte mieluummin kärsiä ja valittaa kuin panostaa asioiden korjaamiseen, niin eipä ole minulta pois. Harmittaa vaan niiden puolesta, jotka teidän hysteerisen leikkausvastaisuutenne takia eivät uskalla mennä kohentamaan ulkonäköään, vaikka haluaisivat.
Erityisesti huvittaa, kun täälläkin ylistetään monia kauniisti ikääntyneitä, joiden te kuvittelette olevan luomuja. Näille "luomuille" on kuitenkin yleensä tehty vaikka mitä: yläluomileikkaus, kulmien kohotus, kaksoisleuan poisto, rasvansiirtoja, täyteaineita, ihon laserointia (enkä tarkoita sitä kosmetologien tekemää kevytversiota) jne. Osalle on tehty myös vähintään alakasvojen ja kaulan kohotusleikkaus. Te hölmöt vain luulette, että jokainen kasvojenkohotus johtaa kireäksi vedettyyn naamaan. Siksi luulette, että tunnistatte, kuka on käynyt leikkauksessa tai kenellä on vaikkapa täyteaineita.
Toki ymmärrän että monella tuo vastustus johtuu kateudesta. Toimenpiteen ovat kalliita, ja jos itsellä ei ole laittaa 10000-15000 euroa ulkonäkönsä kohentamiseen niin harmittaahan se, kun jollain toisella on.
Sulla on varmaan tuottoisa bisnes, mutta tosiasia on, että kasvoissa on lihaksia, joita voi treenata kuten kehon muitakin lihaksia ja treenaaminen toimii.
Juuri näin. Voisin aloittaakin t se yli kuusikymppinen. Hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Melko kulahtaneen näköinen ukonkuhvelo katselee peilistä takaisin, kuka liekkään...
Mä täytän kohta 37 ja oikeastaan pidän keski-iästä. Nuoruudessa olin jonkun aikaa ihan hukassa ja vihdoin elän omannäköistä elämää vaikka mitenkään rikas en ole. Nautin tavallisesta elämästä ja napsin sulatejuustosiivuja jääkaapista:D
Voio hyvänen aika tätä itseinhoa. Ikä tekee tehtävänsä ja se on ihan luonnollista. Ei peilikuvaansa kannata inhota, vaan se on ihan oma ainutkertainen naamavärkki. Tärkeämpää on se, mitä kasvoillaan ja olemuksellaan ilmaisee. Onnellinen ja tasapainoinen mieli tekee kasvot kuin kasvot kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Voio hyvänen aika tätä itseinhoa. Ikä tekee tehtävänsä ja se on ihan luonnollista. Ei peilikuvaansa kannata inhota, vaan se on ihan oma ainutkertainen naamavärkki. Tärkeämpää on se, mitä kasvoillaan ja olemuksellaan ilmaisee. Onnellinen ja tasapainoinen mieli tekee kasvot kuin kasvot kauniiksi.
Anteeksi mutta ilmaisu: naamavärkki on todella itseinhoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen suht rypytön, koska ihoni on paksu sekaiho. Äidilläni samanlainen, eikä hänelläkään ole kovin paljon ryppyjä, vaikka ikää on 80+. Geeneistä moni asia on kiinni, joten voi olla, että teidän sukunne on ikuisia babyface-ihmisiä. Yhden sellaisen miehen tunnen, jonka ikä voisi olla mitä tahansa 40-60v. väliltä, oikeasti yli 60.
Toisaalta voit olla kuten minä, joka ihmetteli, että eikö niitä ikääntymisen merkkejä alakaan tulla. Kunnes sitten lihominen sai katsomaan itseään peilistä ja kuvaten myös sivusta ja sellaisista kulmista, joista ei yleensä katso ja peilaile tai kuvaile. Huomasinkin olevani keski-ikäisen naisen näköinen ja vieläpä melkoisesti pyöristynyt. N55
Vierailija kirjoitti:
Mulla on bulldogin posket ja kalkkunan kaula. Ei paljon naurata 😔
Minulla lisäksi sian silmät ja isohuokoinen punaläikkäinen iho!
Voi vain kuvitella miltä sellainen nainen joka aloittaa pistokset ja huulikumit 30 v tai aikaisemmin näyttää 60 v...huh. Toivotaan että keksivät heille omat kujeensa, sillä kun Madonnaa ja muita katselee ei veitset raha ja botoxitkaan armahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen suht rypytön, koska ihoni on paksu sekaiho. Äidilläni samanlainen, eikä hänelläkään ole kovin paljon ryppyjä, vaikka ikää on 80+. Geeneistä moni asia on kiinni, joten voi olla, että teidän sukunne on ikuisia babyface-ihmisiä. Yhden sellaisen miehen tunnen, jonka ikä voisi olla mitä tahansa 40-60v. väliltä, oikeasti yli 60.
Toisaalta voit olla kuten minä, joka ihmetteli, että eikö niitä ikääntymisen merkkejä alakaan tulla. Kunnes sitten lihominen sai katsomaan itseään peilistä ja kuvaten myös sivusta ja sellaisista kulmista, joista ei yleensä katso ja peilaile tai kuvaile. Huomasinkin olevani keski-ikäisen naisen näköinen ja vieläpä melkoisesti pyöristynyt. N55
Valokuvista näkee itsensä kyllä joka kulmasta ja toisten ottamista parhaiten. En vaan ole koskaan ollut lihava ja luulen se on vaikuttanut myös. 55 veenä olin urheiluhoikkis.
Onhan Helena Lindgren ja Kata aika nuoren näköisiä ja todellakin babyfaceja edelleen. Tuon tyyppiset kasvot kestävät.
Täällä on inhimillistä mutta huvittavaa se, miten ensin mammat juoksevat vakuuttelemaan miten rypyt ja muu ei haittaa mutta seuraavassa lauseessa rangaistaan jo ketä tahansa rypyillä ja kallkkunakauloilla, että kohtapa sullakin, mites sitten...?
Tuon ensimmäinen lausehan pätee joka tapauksessa, olipa niitä ryppyjä tai ei.
Miten ikääntymiseltä voisi muka välttyä? Aikahan on lineaarista. Mutta näiltä ongelmilta voi välttyä jonkin verran , mutta ulkonäön rupsahtaminen on elintapojen ja kokemusten summaa pitkälle. Myös suru vaikuttaa.[/quote]
Aika ei ole lineaarista, se vain vaikuttaa siltä täältä meidän aika-avaruuspisteestä havainnoituna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valokuvista näkee itsensä kyllä joka kulmasta ja toisten ottamista parhaiten. En vaan ole koskaan ollut lihava ja luulen se on vaikuttanut myös. 55 veenä olin urheiluhoikkis.
Ei näe itseään realistisesti, jos on ns. kuvauksellinen eli automaattisesti hymyilee ja ottaa kivan asennon kuten minä teen. Olen kuvissa hyvännäköinen edelleen, mutta auta armias, kun kuvasinkin sivulta, hieman alhaalta ja normaaleissa ilmeissäni. N55
Youtubesta löytyy hyviä ohjeita. Vaikea selittää.