Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto. Posket valahtaneet ja naama muuttunut suorakaiteen muotoiseksi.

Vierailija
01.04.2023 |

Mites tässä näin kävi?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ikääntymiseltä voisi muka välttyä? Aikahan on lineaarista. Mutta näiltä ongelmilta voi välttyä jonkin verran , mutta ulkonäön rupsahtaminen on elintapojen ja kokemusten summaa pitkälle. Myös suru vaikuttaa.

Aika ei ole lineaarista, se vain vaikuttaa siltä täältä meidän aika-avaruuspisteestä havainnoituna.

On se siten että mikään materia ei parane ajan saatossa. Kaikki loppuu aikanaan ja niin myös aurinko.

Vierailija
82/102 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä täältä kun pistellään botoxia, otetaan mesolankoja ja kiristellään kasvoja, hymy paljastaa, kun kasvojen lihakset menee miten sattuu, tulee jotenkin "kieronaama" ja kulmakarvat on eritasossa. Ei kiitos.

Täällä on yli kuusikymppinen miltei rypytön eikä ainoaakaan kauneustoimenpidettä takana vaan aina hyvät elintavat ja nuorena paljon urheilua ja ulkoilua ja harrastuksia. Ei se kaikille tapahdu, että naama venyy. Leuassakaan ei mitään roiku. Enkä tee mitään, siis yhtään mitään. perusrasvaa silloin tällöin ja vettä. Mutta en todellakaan vedä energiajuomia pizzoja ja prosessoituja, ikinä en ole niitä vetänyt. En viinaa enkä tupakkaa, seuran takia alkoholia harvoin. Kahvia juon ihan rajattomasti, syön suklaata ja pullaakin silloin tällöin en jatkuvasti.

Minäkin olen suht rypytön, koska ihoni on paksu sekaiho. Äidilläni samanlainen, eikä hänelläkään ole kovin paljon ryppyjä, vaikka ikää on 80+. Geeneistä moni asia on kiinni, joten voi olla, että teidän sukunne on ikuisia babyface-ihmisiä. Yhden sellaisen miehen tunnen, jonka ikä voisi olla mitä tahansa 40-60v. väliltä, oikeasti yli 60. 

Toisaalta voit olla kuten minä, joka ihmetteli, että eikö niitä ikääntymisen merkkejä alakaan tulla. Kunnes sitten lihominen sai katsomaan itseään peilistä ja kuvaten myös sivusta ja sellaisista kulmista, joista ei yleensä katso ja peilaile tai kuvaile. Huomasinkin olevani keski-ikäisen naisen näköinen ja vieläpä melkoisesti pyöristynyt. N55

Valokuvista näkee itsensä kyllä joka kulmasta ja toisten ottamista parhaiten. En vaan ole koskaan ollut lihava ja luulen se on vaikuttanut myös. 55 veenä olin urheiluhoikkis.

Ei näe itseään realistisesti, jos on ns. kuvauksellinen eli automaattisesti hymyilee ja ottaa kivan asennon kuten minä teen. Olen kuvissa hyvännäköinen edelleen, mutta auta armias, kun kuvasinkin sivulta, hieman alhaalta ja normaaleissa ilmeissäni. N55

Kuvauksellisuus on juuri sitä että näyttää joka kulmasta hyvälle. Ei tekoasentoja ja ilmeitä. Kuvauksellinen on iäkkäänäkin sitä, mummini oli uskomattoman kaunis vielä 82 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei luovutetaan täällä, ette usko että yli 60 v voi olla ilman ryppyjä ja valahtamisia, ei voi mitään , hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
84/102 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suvussa on geeneissä hyvin vahvana tuo leviävä naama. Itselleni se alkoi ilmestyä vähän vaille nelikymppisenä. Kutsun sitä sammakkonaamaksi.

Omalla kohdalla ruoka vaikuttaa tähän hirveästi. Jos syön maito- ja viljatuotteita, naamani leviää heti. Energian määrällä ei ole vaikutusta. Mitä enemmän rasvaa syön, sitä paremmalta kasvot näyttävät. Hiilareita ja juustoa, niin olen kuin mummoni navetasta tupaan pitkän lypsyn jälkeen raahustaessa. Tämän vuoksi syön päivässä kilon raakoja kasviksia.

Vierailija
85/102 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä täältä kun pistellään botoxia, otetaan mesolankoja ja kiristellään kasvoja, hymy paljastaa, kun kasvojen lihakset menee miten sattuu, tulee jotenkin "kieronaama" ja kulmakarvat on eritasossa. Ei kiitos.

Täällä on yli kuusikymppinen miltei rypytön eikä ainoaakaan kauneustoimenpidettä takana vaan aina hyvät elintavat ja nuorena paljon urheilua ja ulkoilua ja harrastuksia. Ei se kaikille tapahdu, että naama venyy. Leuassakaan ei mitään roiku. Enkä tee mitään, siis yhtään mitään. perusrasvaa silloin tällöin ja vettä. Mutta en todellakaan vedä energiajuomia pizzoja ja prosessoituja, ikinä en ole niitä vetänyt. En viinaa enkä tupakkaa, seuran takia alkoholia harvoin. Kahvia juon ihan rajattomasti, syön suklaata ja pullaakin silloin tällöin en jatkuvasti.

Minäkin olen suht rypytön, koska ihoni on paksu sekaiho. Äidilläni samanlainen, eikä hänelläkään ole kovin paljon ryppyjä, vaikka ikää on 80+. Geeneistä moni asia on kiinni, joten voi olla, että teidän sukunne on ikuisia babyface-ihmisiä. Yhden sellaisen miehen tunnen, jonka ikä voisi olla mitä tahansa 40-60v. väliltä, oikeasti yli 60. 

Toisaalta voit olla kuten minä, joka ihmetteli, että eikö niitä ikääntymisen merkkejä alakaan tulla. Kunnes sitten lihominen sai katsomaan itseään peilistä ja kuvaten myös sivusta ja sellaisista kulmista, joista ei yleensä katso ja peilaile tai kuvaile. Huomasinkin olevani keski-ikäisen naisen näköinen ja vieläpä melkoisesti pyöristynyt. N55

Valokuvista näkee itsensä kyllä joka kulmasta ja toisten ottamista parhaiten. En vaan ole koskaan ollut lihava ja luulen se on vaikuttanut myös. 55 veenä olin urheiluhoikkis.

Ei näe itseään realistisesti, jos on ns. kuvauksellinen eli automaattisesti hymyilee ja ottaa kivan asennon kuten minä teen. Olen kuvissa hyvännäköinen edelleen, mutta auta armias, kun kuvasinkin sivulta, hieman alhaalta ja normaaleissa ilmeissäni. N55

Kuvauksellisuus on juuri sitä että näyttää joka kulmasta hyvälle. Ei tekoasentoja ja ilmeitä. Kuvauksellinen on iäkkäänäkin sitä, mummini oli uskomattoman kaunis vielä 82 v.

Eivät ne mitään tekoasentoja ole. Kuvauksellinen on sitä, että näyttää usein kuvassa jopa paremmalta kuin luonnossa. Minusta on työni takia otettu paljon kuvia ja moni ammattikuvaaja on sanonut samaa: että olen kuvauksellinen. Kyse oli siitä, että otetaan valokuvia niistä kulmista, joista ei itseään koskaan näe (mutta muut näkevät). N55

Vierailija
86/102 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Helena Lindgren ja Kata aika nuoren näköisiä ja todellakin babyfaceja edelleen. Tuon tyyppiset kasvot kestävät.

Helena Lindgren on välttänyt aurinkoa koko elämänsä ajan. Ja kauneusalan ammattilainen osaa ottaa huomioon ihon hoidon hyvät konstit.

Vierailija
87/102 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksellisia on ne onnelliset jotka on voittaneet geenilotossa kauniin ukonäön. Meikäläisen kohdalla taas ei ole olemassa niin rankkaa filtteriä että minusta saisi ihmistä etäisesti muistuttavan kuvan.

Vierailija
88/102 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vinkkejä hyvistä kasvojumpista?

Vierailija
89/102 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko vinkkejä hyvistä kasvojumpista?

Jokaiselle on omat kasvojumppa liikkeet, mitä kohtaa kannattaa treenata eli se missä on isomnat "ongelmat" jotka itseä vaivaan. Kaikki ei valahda / ikäänny samoin.

Vierailija
90/102 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siansilmät sama kuin tihrusilmät? -sivulta

Vierailija
91/102 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alat tehdä kasvojumppaa. Minä teen joka päivä ainakin 10 minuuttia ja tuloksia on jo syntynyt. Myös kasvoihin voi kasvattaa lihasta. 

Kerro joku hyvä, pliis! Netti on pullollaan nuoria tyttöjä antamassa kasvojumppavinkkejä ja jotenkaan ne ei tässä kohtaa elämää tunnu kovin uskottavilta 😁

Vierailija
92/102 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gwyneth Paltrow ja Riikka Purra.

Johtuu kasvojen mallista.

Vierailija
94/102 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko kulahtaneen näköinen ukonkuhvelo katselee peilistä takaisin, kuka liekkään...

En minäkään enää tunnista peilikuvaani : )

Vierailija
95/102 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tullut roikkuvat hamsteripussit leukaluiden päälle molempien poskien alaosaan. Mietin oikeasti kosmeettista kirurgiaa sen takia, mikä toimenpide sellaiseen auttaa?

(Osittainen) kasvojenkohotus. Tilannetta voi toki yrittää korjata täyteaineilla, Botoxilla, mesolangoilla ja kaiken maailman lasereilla ja kiinteytyshoidoilla, mutta ne eivät ole yhtä tehokkaita ja lopputulos voi olla huono. Etenkin mesolangoista on monilla huonoja kokemuksia (voivat aiheuttaa arpeutumista ja muhkuroita ihon alla), samaten Cool Sculptingit ja vastaavat voivat pilata joillain naaman.

Täyteaineet taas saavat aikaan turvonneet, tyynymäiset kasvot, lisäksi ne voivat siirtyä ympäri kasvoja. Ja tuleehan kevyemmille hoidoillekin hintaa, jos pitää kerran vuodessa ottaa mesolangat, Botoxia, täytettä ja käydä laserissa pari kertaa.

Kasvojenkohotus on tietysti kallis kertaluontoisena, mutta se on tehokkaampi ja tulee pidemmän päälle halvemmaksi. Mitä enemmän kudokset roikkuvat, sitä vähemmän pelkät pistokset auttavat. Lisäksi kasvojenkohotus on luonnollisemman näköinen vaihtoehto kuin naaman täyttäminen pistoshoidoilla. Jos haluaa korjata vain kasvojen alaosan, osittainen kasvojenkohotus riittää. Se on kevyempi operaatio kuin koko kasvojen kohotus. Jos rahaa on, niin kannattaa miettiä samalla rasvansiirtoa kasvoihin.

Vierailija
96/102 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Helena Lindgren ja Kata aika nuoren näköisiä ja todellakin babyfaceja edelleen. Tuon tyyppiset kasvot kestävät.

Helena Lindrgenissä ei ole ainuttakaan paikkaa, jota kirurgi ei olisi operoinut. Lisäksi hän on ammattimeikkaaja.

Katariina Souri on ihastuttava edelleen ryppyineen ja harmaine hiuksineen. Johtunee siitä ettei ole antanut itsensä lihoa muodottomaksi eikä naamansa roiku vaikka ryppyjä onkin. 

Kilot vanhentavat eniten. Itse jojottelen painoni kanssa ja aina kun sitä on enemmän myös hamsterinpussit alkavat häiritä. Ihannepainossa ollessani pusseja ei ole juuri lainkaan.

Vierailija
97/102 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.methodputkisto.fi/product-page/kasvojumpalla-kauniiksi

Tätä kirjaa ei kannata ainakaan ostaa. Ihan hiton epäselvä, kun ei tiedä mikä liike piti milloinkin tehdä ja miten ne yleensäkin tehdään, kun tekstin yhteydessä saattaa olla kuva, jossa tehdäänkin ihan jotain toista liikettä kuin sitä mihin teksti liittyy. Tulin suorastaan vihaiseksi koko opuksesta.

Vierailija
98/102 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä kaikista tulee rumia. 

Vierailija
99/102 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itseäsi ja ulkonäköäsi moitit?

Vierailija
100/102 |