Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FWB-naisen löytämisen vaikeus

Vierailija
01.04.2023 |

Tinderin kautta on tullut useita matcheja mutta ei siltikään ole löytynyt sopivaa naista pysyvään / ainakin pitkään fwb-suhteeseen. Moni haluaa kuitenkin perinteistä suhdetta tai muuten ei matchaa. Montakohan vuotta menee ennen kuin löytyy

Kommentit (346)

Vierailija
281/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusit että naisille olisi selvinnut valheesi ja sitten he olisivatkin ehtineet vaimosi ja kertoneet että tämmönen häntäheikki sull.

Siksi et heille uskaltanut esitellä pärstääsi.

Kyllä se varsin selvää oli monille naisille. Yllättävän moni sanoi, että se on heille ok. Tämä taitaa olla herkkä paikka monelle naiselle, koska pelkäävät miestensä käyvän vieraissa .

Ihanko oikeasti luulet pikkuvaimojen värisevän ketjua lukiessaan hädissään, että oma mies pettää :D

Vierailija
282/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusit että naisille olisi selvinnut valheesi ja sitten he olisivatkin ehtineet vaimosi ja kertoneet että tämmönen häntäheikki sull.

Kyllä se varsin selvää oli monille naisille. Yllättävän moni sanoi, että se on heille ok. Tämä taitaa olla herkkä paikka monelle naiselle, koska pelkäävät miestensä käyvän vieraissa .

Ihanko oikeasti luulet pikkuvaimojen värisevän ketjua lukiessaan hädissään, että oma mies pettää :D

Ei se usko, se oli vaa taktinen veto saadakseen pois katseen oikeasta ongelmasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin suurilla tunteilla naiset näyttävät suhtautuvan toistenkin miesten sivusuhteisiin. Mutta eihän se oma kulta sellaista tekisi tietenkään. Vai mitä?

Vierailija
284/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö se pieni mies suuttui kun tottuus tuli ilmi?

Sulle kelpaa pumpattava barbara rakastajattareksi! Ei tuu raskaaksi eikä tauteja. Eikä ole pettämistä.

Vierailija
285/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jonkun muijan pitäisi toimia sulle säännöllisenä panopuuna ilman että olet henkisesti valmis sitoutumaan häneen mitenkään?

Olen sinkkunainen ja puhun varmaan aika monen naisen suulla: mun puolestani voit tumputtaa vaikka loppuelämäsi. Minä olen mielelläni sinkku. Jos niin onnellisesti käy, että vielä jonkun tunneälykkään miehen löydän, ryhdyn koko sydämelläni parisuhteeseen siten, että meillä on henkinen yhteys ja sen lisäksi mahtavaa seksiä.

Vierailija
286/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt, että jos on mahdollisuus harrastaa aina fwb-suhteita ja sinkkuseksiä, niin miksi silti pitää päästä monogamiseen parisuhteeseen?

Vastasit jo osittain kysymykseesi.

Suurimmalla osalla miehistä ei ole mahdollisuutta fwb-suhteeseen. Ainoastaan komeimmat, itsevarmimmat ja osaavimmat miehet voivat sellaisen saada.

Pääosa naisista haluaa suhteen ainakin osittain koska:

A) perheen perustaminen

B) taloudellisen tilanteen ja sosioekonomisen aseman parantaminen (tulot, asunto, asema kaveripiireissä ikisinkkuna vs parisuhteessa)

Jos mies ei tarjoa kumpaakaan naista, on hänen oltava muilta ominaisuuksiltaan kärkitasoa jotta naista kiinnostaisi. Mieluiten kuten tuossa aikaisemmin siteerattiin, "out of league" parisuhteeseen.

Vierailija
287/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

286 lisää vielä ettei mies välttämättä halua fwb-suhdetta.

Ongelma on siinä että parisuhdeasiat ovat niin pitkälti sellaisia joita nainen haluaa. Miehen haluamista asioista suurin osa toteutuu jo fwb-suhteessa, kun taas upgrade parisuhteeksi tuo lähinnä lisää velvollisuuksia kissanristiäisistä naisen haluamaan metasäätämiseen ym.

Mutta miehen on joko tarjottava parisuhdetta, tai oltava niin paljon naista tasokkaampi että sillä kompensoidaan fwb-suhdetta.

Vierailija
288/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä allekirjoitan postaukset 286 ja 287.

Mieluiten haluaisin kyllä parisuhteen enkä fwb-suhdetta. Mutta minua kiinnostaa yhdessäolo ja seksi. Erona fwb-suhteeseen tässä olisi tunnesitoutuminen ja monogaamisuus.

Ikävä kyllä minua ei kiinnosta yhteinen asunto, pariskuntana edustaminen molempien sukulaisten ja kaverien juhlissa, ym. Kaikkeen tähän liittyy naisten tyypillisesti haluamia asioita, mikä lisäisi huomattavasti arjen multitaskingin ja detaljien hiomisen tarpeellisuutta. Olisi mietittävä vimpan päälle sisustusta kalleimpaan asuntoon joka saatiin just ja just hankittua, kunnollisia lahjoja sukulaisille ettei näytettäisi huonoilta, kahtakymmentä eri lajia naposteltavia ja valkkaria kaveri-illlallisille, jne. Pitäisi autella naisystävän siskoa, äitiä, mummoa ja naapuria vahtia kaverin koiraa.

Lopulta kun tämä yhdistetään työelämään ja muihin jo olemassa oleviin velvollisuuksiin, parisuhde alkaa tuntumaan työltä. Tyypillisenä miehenä vihaan multitaskingia ja metasäätämistä, mutta tulen toimeen sotkun ja sinne päin olevan miljöön kanssa huomattavasti paremmin kuin tyypillinen nainen.

Tosiasia kuitenkin on, ettei "tasoni" riitä tuollaiseen tapailusuhteeseen. Minä olen se tavismies joka halutaan luotettavaksi ja ahkeraksi miesystäväksi, jonka kanssa hankitaan asunto ja kilistellään laseja illallisilla. Pitäisi olla komeampi, itsevarmempi, taitavampi ja jännittävämpi. Noin ensi alkuun.

Vierailija
289/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä allekirjoitan.

Parasta olis pysyä siinä tapailuvaiheessa. Silloin nainen on hauskimmillaan ja on eniten seksiä.

Vierailija
290/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä halua tietää, mikä on Finnish Warm Blood- nainen. FWB-tamma olisi varmaan kiva ratsu.

Luin vain otsikon enkä aio lukea tätä ketjua yhtään enempää. Luulen, että olen onnellisempi kun en lue, mistä tässä oikeastaan puhutaan.

Vierailija
291/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumat naiset tyyliin av mammat ne vaan harjoittelee fwb suhteita. Mitään laatunaarasta et tuollaisiin leikkeihin tule saamaan mukaan.

Laatunaiset ei lähde noihin juttuihin.

Pysyvät sinkkuna niin kauan, että löytävät laatumiehen.

Sivusta

Miehet ampuvat itseään (kolmanteen) jalkaan heittelemällä noita "laatunainen ei seksiä harrasta" juttuja. Tuskin mahdollisuudet ainakaan lisääntyy saada fwb juttuja naisten kanssa, jos nämä leimataan kelvottomiksi. Ehkä ratkaisuna onkin se, että miehet keskenään, kerran he ovat kelpaavia vielä tuollaisen jälkeenkin.

Mistä luulet että olen mitään fwb naista hankkimassa? Enää en edes suostuisi olemaan kaveri seillaisen naisen kanssa. Liian eri ajatusmaailma ja arvot.

Vierailija
292/346 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko löytyi?

Vierailija
293/346 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa nyt ilmaiseksi antaisi. Tarjoa rahaa!

Vierailija
294/346 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt sokeribeibi -tyyppistä ratkaisua löytää? sponssaat jotain opiskelijatarta ja hän suo sitten seuraansa

Vierailija
295/346 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen sama ongelma. FWB-suhteeseen valmiiden naisten vähäisyys suhteessa vastaaviin miehiin. Outoa.

Vierailija
296/346 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten haluaisin kyllä parisuhteen enkä fwb-suhdetta. Mutta minua kiinnostaa yhdessäolo ja seksi. Erona fwb-suhteeseen tässä olisi tunnesitoutuminen ja monogaamisuus.

Ikävä kyllä minua ei kiinnosta yhteinen asunto, pariskuntana edustaminen molempien sukulaisten ja kaverien juhlissa, ym. Kaikkeen tähän liittyy naisten tyypillisesti haluamia asioita, mikä lisäisi huomattavasti arjen multitaskingin ja detaljien hiomisen tarpeellisuutta. Olisi mietittävä vimpan päälle sisustusta kalleimpaan asuntoon joka saatiin just ja just hankittua, kunnollisia lahjoja sukulaisille ettei näytettäisi huonoilta, kahtakymmentä eri lajia naposteltavia ja valkkaria kaveri-illlallisille, jne. Pitäisi autella naisystävän siskoa, äitiä, mummoa ja naapuria vahtia kaverin koiraa.

Lopulta kun tämä yhdistetään työelämään ja muihin jo olemassa oleviin velvollisuuksiin, parisuhde alkaa tuntumaan työltä. Tyypillisenä miehenä vihaan multitaskingia ja metasäätämistä, mutta tulen toimeen sotkun ja sinne päin olevan miljöön kanssa huomattavasti paremmin kuin tyypillinen nainen.

Tosiasia kuitenkin on, ettei "tasoni" riitä tuollaiseen tapailusuhteeseen. Minä olen se tavismies joka halutaan luotettavaksi ja ahkeraksi miesystäväksi, jonka kanssa hankitaan asunto ja kilistellään laseja illallisilla. Pitäisi olla komeampi, itsevarmempi, taitavampi ja jännittävämpi. Noin ensi alkuun.

Tässä on kyllä hyvin tiivistettynä miehen ja naisen välinen megalomaaninen ero siinä, mitä parisuhde sisältää ja mitä molemmat siltä haluavat/eivät halua. Mä tarvisin miehen juurikin em. mainittuihin toimenpiteisiin, jotta oma elämäni nousisi seuraavalle tasolle

Vierailija
297/346 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fwb-suhde on erinomainen ratkaisu ainakin minulle, yksinasuvalle jonka lapset ovat jo maailmalla. Vihdoinkin saan asua yksin ja käyttää aikani ja rahani juuri siihen mihin haluan. Kun näemme rakkaan ystäväni kanssa, olemme parisuhteessa sen ajan ja toki pidämme tiiviisti yhteyttä myös muutenkin. Mutta koska olemme ystäviä, kummankaan ei tarvitse muuttua toisen halujen mukaiseksi vaan kumpikin saa olla täydellisesti oma itsensä ja tehdä ja harrastaa mitä haluaa ilman että pitäisi koko ajan ottaa toinen huomioon. Kummankaan ei tarvitse pahoittaa mieltään täyttymättömistä odotuksista koska niitä ei ole. Täydellinen suhde!

Vierailija
298/346 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman typerintä joku fwb. Itse en ainakaan luovu koskaan tunteiden ja seksin yhdistelmästä.

Vierailija
299/346 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kyllä hyvin tiivistettynä miehen ja naisen välinen megalomaaninen ero siinä, mitä parisuhde sisältää ja mitä molemmat siltä haluavat/eivät halua. Mä tarvisin miehen juurikin em. mainittuihin toimenpiteisiin, jotta oma elämäni nousisi seuraavalle tasolle

Kiitos vastauksestasi!

Rehellisesti kirjoitettu.

Kaikki naiset eivät tietenkään ajattele kuten sinä, mutta olen kyllä havainnut että minulta odotetaan tuota. Ei liene sattumaa sekään, että jokainen minusta kiinnostunut nainen on ollut minua heikommassa sosioekonomisessa asemassa, vaikka olen itse alle keskituloinen enkä todellakaan rikas.

En siis väitä että he olisivat halunneet kupata rahaa, vaan että ajatuksena on ollut sosioekonominen nousu yhdessä miehen kanssa. Tähän liittyy muukin kuin raha, esimerkiksi mainitsemani pariskunnan korkeampi sosiaalinen asema (iki)sinkkuun verrattuna.

Ikävä kyllä minulle tuo ei toisi parannusta asioihin. Minua ei kiinnosta sosioekonominen asema, kunhan asun mukavasti ja rahaa on riittävästi omiin tarpeisiin. Mutta juuri multitaskingia ja detaljien hiomista tulisi huomattavasti lisää, kun pitäisi ajatella enemmän miltä näytetään muiden silmissä, olisiko mahdollista hankkia vielä fiinimpi kämppä, jne.

Harmi kyllä olen sellainen luotettava virkamiestyyppi. Naisten silmissä enemmän "provider" kuin "lover".

Vierailija
300/346 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et nosta itse elämääsi sille "seuraavalle tasolle"?

-ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme