Miksi noita sähköpotkulautoja ei voi kieltää? Aikuinen poikani oli loukannut itsensä pahasti.
Etupyörä oli tökännyt rotvallin reunaan, kaveri kertoi, että poika oli lentänyt pyörätielle ja iskenyt pään maahan. Vammoja oli lukuisia pahimpana lievä aivovamma (ennen aivotärähdykseksi kutsuttu juttu), kämmenluun murtuma, leukaluun murtuma, leukaan ja nenään tuli useita tikkejä ja silmäkulmassa kunnon mustelma. En tiedä mikä järki on ollut kännissä tuollaisella lähteä ajamaan, mutta eikö joku vastuu pitäisi vuokrafirmallakin olla? Olisin voinut menettää lapseni tuollaisen sähköpotkulaudan takia.
Kommentit (63)
Olisiko pojallasi myös vastuu olla ajamatta tuollaisella kännissä?
"En tiedä mikä järki on ollut kännissä tuollaisella lähteä ajamaan, mutta eikö joku vastuu pitäisi vuokrafirmallakin olla? "
Ei pitäisi vaan pelkästään sillä pojallasi joka päätti kännissä ajaa.
pistä kömpelölle alkoholistille kypärä päähän.
Minun poikani on niillä paljon ajanut, ei mitään ole sattunut, toki on jo pienestä pitäen skootannut joten nuo sähköskootit ei eroa paljon, ei vaan pidä itse potkia vauhtia
Eihän autojakaan kielletä siksi, että joku ajaa kännissä kolarin.
Eikö noista ole jo monta vuotta ollut uutisissa niin paljon juttua, että poikasi olisi kuullut, kuinka paljon noilla onnettomuuksia sattuu?! Ja varsinkin kännissä..
Onneksi teloi vaan ittensä eikä muita! Sais kieltää mokomat menopelit.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se poika oppi, että kännissä ei ajella.
Eiköhän oppinut. En mä silti ymmärrä, miksi noita sähköpotkulautoja pitää olla niin helposti saatavilla. Ne on vaarallisia. Ja vaikka on aikuinen on vielä nuori 20v. Tietysti vastuu hänellä, mutta minun mielestäni myös noilla firmoilla. Lapseni olisi voinut kuolla. Ap
Pitäisi kieltää. Vi........ kun esim. Turussa Linnankadulla ajetaan vallan jalkakäytävällä. Eikö poliisit saa porukkaa kuriin?
Aikuinen voi käyttää aivojaan ennen kuin ajaa kännissä
Vierailija kirjoitti:
Minun poikani on niillä paljon ajanut, ei mitään ole sattunut, toki on jo pienestä pitäen skootannut joten nuo sähköskootit ei eroa paljon, ei vaan pidä itse potkia vauhtia
Kuinka kovassa kännissä vielä onnistuu ajaminen pojallasi?
Minäkin olen käyttänyt niitä vaikka kuinka paljon, ja pidän tosi kätevinä. Keski-ikäisenä raittiina rouvana en taida olla ihan tapaturma-altteimmasta päästä.
miksi ihmiset eivät opi ottamaan vastuuta OMASTA törttöilystään vaan aina vierittämässä vastuutaan muille ja kieltämässä asioita.
Niin miksi viinaakin saa olla tarjolla?
viknan myyjän syy
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse kiellä poikaasi?
Varmasti puhutaan kun hänellä on parempi olo mutta en mä valitettavasti voi aikuista kieltää. En ole koko ajan hänen kanssaan. Asutaankin ihan eri paikkakunnilla. Ap
Eihän puhelinmyyntiäkään ole kielletty. Eikä tupakan myymistä ole kielletty. Monia asioita ei ole kielletty, vaikka olisi pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän oppinut. En mä silti ymmärrä, miksi noita sähköpotkulautoja pitää olla niin helposti saatavilla. Ne on vaarallisia. Ja vaikka on aikuinen on vielä nuori 20v. Tietysti vastuu hänellä, mutta minun mielestäni myös noilla firmoilla. Lapseni olisi voinut kuolla. Ap
No mutta jospa se ei nyt sitten tästedes niin kauheesti ajelis. Mahtoiko ottaa opikseen? Mites on äipän laita?