Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi noita sähköpotkulautoja ei voi kieltää? Aikuinen poikani oli loukannut itsensä pahasti.

Vierailija
26.04.2025 |

Etupyörä oli tökännyt rotvallin reunaan, kaveri kertoi, että poika oli lentänyt pyörätielle ja iskenyt pään maahan. Vammoja oli lukuisia pahimpana lievä aivovamma (ennen aivotärähdykseksi kutsuttu juttu), kämmenluun murtuma, leukaluun murtuma, leukaan ja nenään tuli useita tikkejä ja silmäkulmassa kunnon mustelma. En tiedä mikä järki on ollut kännissä tuollaisella lähteä ajamaan, mutta eikö joku vastuu pitäisi vuokrafirmallakin olla? Olisin voinut menettää lapseni tuollaisen sähköpotkulaudan takia. 

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se poika oppi, että kännissä ei ajella.

Vierailija
2/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko pojallasi myös vastuu olla ajamatta tuollaisella kännissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä mikä järki on ollut kännissä tuollaisella lähteä ajamaan, mutta eikö joku vastuu pitäisi vuokrafirmallakin olla? "

Ei pitäisi vaan pelkästään sillä pojallasi joka päätti kännissä ajaa.

Vierailija
4/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä kömpelölle alkoholistille kypärä päähän.

Vierailija
5/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse kiellä poikaasi?

Vierailija
6/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikani on niillä paljon ajanut, ei mitään ole sattunut, toki on jo pienestä pitäen skootannut joten nuo sähköskootit ei eroa paljon, ei vaan pidä itse potkia vauhtia 

Vierailija
7/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän autojakaan kielletä siksi, että joku ajaa kännissä kolarin. 

Vierailija
8/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noista ole jo monta vuotta ollut uutisissa niin paljon juttua, että poikasi olisi kuullut, kuinka paljon noilla onnettomuuksia sattuu?! Ja varsinkin kännissä..

Vierailija
9/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi teloi vaan ittensä eikä muita! Sais kieltää mokomat menopelit.

Vierailija
10/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän oppinut. En mä silti ymmärrä, miksi noita sähköpotkulautoja pitää olla niin helposti saatavilla. Ne on vaarallisia. Ja vaikka on aikuinen on vielä nuori 20v. Tietysti vastuu hänellä, mutta minun mielestäni myös noilla firmoilla. Lapseni olisi voinut kuolla. Ap

Vierailija
11/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kieltää. Vi........ kun esim. Turussa Linnankadulla ajetaan vallan jalkakäytävällä. Eikö poliisit saa porukkaa kuriin?

Vierailija
12/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen voi käyttää aivojaan ennen kuin ajaa kännissä 

Vierailija
13/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun poikani on niillä paljon ajanut, ei mitään ole sattunut, toki on jo pienestä pitäen skootannut joten nuo sähköskootit ei eroa paljon, ei vaan pidä itse potkia vauhtia 

Kuinka kovassa kännissä vielä onnistuu ajaminen pojallasi?

Vierailija
14/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen käyttänyt niitä vaikka kuinka paljon, ja pidän tosi kätevinä. Keski-ikäisenä raittiina rouvana en taida olla ihan tapaturma-altteimmasta päästä. 

Vierailija
15/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmiset eivät opi ottamaan vastuuta OMASTA törttöilystään vaan aina vierittämässä vastuutaan muille ja kieltämässä asioita.

Vierailija
16/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
17/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi viinaakin saa olla tarjolla? 

viknan myyjän syy 

Vierailija
18/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse kiellä poikaasi?

Varmasti puhutaan kun hänellä on parempi olo mutta en mä valitettavasti voi aikuista kieltää. En ole koko ajan hänen kanssaan. Asutaankin ihan eri paikkakunnilla. Ap

Vierailija
19/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän puhelinmyyntiäkään ole kielletty. Eikä tupakan myymistä ole kielletty. Monia asioita ei ole kielletty, vaikka olisi pitänyt.

Vierailija
20/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän oppinut. En mä silti ymmärrä, miksi noita sähköpotkulautoja pitää olla niin helposti saatavilla. Ne on vaarallisia. Ja vaikka on aikuinen on vielä nuori 20v. Tietysti vastuu hänellä, mutta minun mielestäni myös noilla firmoilla. Lapseni olisi voinut kuolla. Ap

No mutta jospa se ei nyt sitten tästedes niin kauheesti ajelis. Mahtoiko ottaa opikseen? Mites on äipän laita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän