Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten yleisimmät pukeutumismokat?

Vierailija
01.04.2023 |

Kun kerran miehistäkin oli tällainen ketju.

Kommentit (557)

Vierailija
301/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ikuisuusmoka ja itsellä ärsytyksen/huvituksen aihe on tämä:

Villakangastakki tai trenssitakki, joissa on pitkä halkio takana, ja se halkion tukilanka on jätetty takkiin kiinni! Siis se X:n muotoinen ommel halkion alareunassa. Sehän on vain ja ainoastaan sitä varten, että takki pysyy kuljetuksessa ja kaupassa siistinä, ja se on tarkoitus ottaa pois ennen käyttöön ottoa. Ihan liian usein näkee naisia joilla tää lanka on paikoillaan, eikä halkio siten pääse toteuttamaan tarkoitustaan. Todellakin moka. 

Vierailija
302/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisella naisella liian pienet vaatteet.

Normaalipainoisella naisella liian peittävät vaatteet.

M30

Pysy aiheessa.

Se ei ole pukeutumisMOKA, että tyyli ei miellytä random miehen silmää naisellisuudellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa vaatteita.

Vierailija
304/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät enää osaa kunnollista aluspukeutumista: pitää olla samaa sarjaa olevat pikkuhousut, liivit ja sukkanauhavyö. Kunnon nainen käyttää aina  (no puutarhatöitä yms lukuunottamatta) ohuita sukkia, yleensä asusta riippuen mustia tai ihonvärisiä.  

Miksi tälle alanuolia? Kyllähän pukeutuminen alkaa jo "alhaalta"...

Itse annoin alanuolen siitä syystä, että viestissä kerrotaan, kuinka "pitää olla" jotain käytännössä mahdotonta. Itse käytän urheilutoppeja/-liivejä, koska kuppikokoni mukaisia rintaliivejä ei Suomessa myydä.

Vierailija
305/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät enää osaa kunnollista aluspukeutumista: pitää olla samaa sarjaa olevat pikkuhousut, liivit ja sukkanauhavyö. Kunnon nainen käyttää aina  (no puutarhatöitä yms lukuunottamatta) ohuita sukkia, yleensä asusta riippuen mustia tai ihonvärisiä.  

Itse annoin alanuolen siitä syystä, että viestissä kerrotaan, kuinka "pitää olla" jotain käytännössä mahdotonta. Itse käytän urheilutoppeja/-liivejä, koska kuppikokoni mukaisia rintaliivejä ei Suomessa myydä.

Saako kysyä, että mikä kokosi on? Nettikaupoissa on vielä laajempi valikoima kuin kaupoissa ja osa niistä on myös ihan kotimaisia kauppoja. 

Vierailija
306/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi lempiväri johon pukeuduttu päästä varpaisiin. Mä tykkään liilasta, katsokaa!

Kengät,sukat housut,takki,huivi,paita,neule,korvikset,kaulakoru,rannekoru,käsilaukku. Kaikki samaa väriä. Tällä metodilla saa itsensä näyttämään pelleltä!

Tyylimoka!

Vaikka miten en pitäisi jostain väristä tai väriyhdistelmästä, makuja on monia, enkä sanoisi yksivärisyyttä pukeutumisessa tyylimokaksi. Se taitaa nyt olla yksi trendeistäkin.

Tummansinisen ja mustan yhdistämistä pidetään klassisesti vähän hönön näköisenä, ja se on minustakin ainoa tyylimokaksi luettava värikysymys. Muut ovat makuasioita.

Vierailija
307/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä, että mikä kokosi on? Nettikaupoissa on vielä laajempi valikoima kuin kaupoissa ja osa niistä on myös ihan kotimaisia kauppoja. 

Minustakin hyvin vaikea uskoa, ettei kokoa löytyisi.

T. Harvinaista kokoa

Vierailija
308/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä siksi, että vaikka pidänkin kauniista alusvaatteista, en 2020-luvulla toimivana yrittäjänä todellakaan käytä arjessa ohuita sukkia sukkanauhaliivin kanssa :)

Trolli mikä trolli.

Vierailija
309/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pukeutuvat kuin teini- ikäiset. Kyllä miesten silmät pyörivät päässä kun näkee jonkun 50-60v pimun pukeutuvan lannefarkkuihin napapaitaan ja silleen että peppuvako näkyy. Lisäksi jotkut muoviläpsyttimet jaloissa.

Toinen juttu myös että nainen pitää itseään yli nuorena josta johtuu pukeutuminen kuin teini. Miksi nainen ei voi olla oman ikäinen mitä todellisuudessa on. Turha esittää nuorta likkaa.

Vierailija
310/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki epänaisellinen. Klassikko on legginsit ja ballerinat.

Vierailija
311/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttimimmi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Legginsit lyhyen paidan kanssa, jolloin näkyy kamelinvarvas.

Mietin tätä itsekin aikoinaan, vaikkei se kauheasti vaivannut, mutta kun mieheni aikoinaan sanoi, että anna "varpaan" vaan näkyä salin ulkopuolellakin. Miehet arvostavat sitä suuresti ja kateelliset tiukkisnaiset kauhistelee, niin annanpa edelleen näkyä ja hymyilen mielessäni.

Miten kamelinvarpaasta voi olla kateellinen?

Vierailija
312/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten BALLERINAT ovat epänaiselliset?

Leggingseistä voi myös olla monta mieltä, mutta eivät ne varsinaisesti maskuliininen vaatekappale ole. Tai edes unisex.

Korkokengät ovat muuten alun perin miesten jalkineet.

Vierailija
313/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sporttimimmi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Legginsit lyhyen paidan kanssa, jolloin näkyy kamelinvarvas.

Mietin tätä itsekin aikoinaan, vaikkei se kauheasti vaivannut, mutta kun mieheni aikoinaan sanoi, että anna "varpaan" vaan näkyä salin ulkopuolellakin. Miehet arvostavat sitä suuresti ja kateelliset tiukkisnaiset kauhistelee, niin annanpa edelleen näkyä ja hymyilen mielessäni.

Miten kamelinvarpaasta voi olla kateellinen?

Aika ällöttävä ajatus, että oma mies haluaa esitellä vaimonsa kamelinvarpaita muille. Ja miksi ihmeessä itsekään haluaisi esitellä omaa alapäätään muille. Ei se ole edes eroottista vaan tyylitöntä. Mutta hei, ei muuta kuin tavara tiskiin, jos se tekee onnelliseksi. Ei ehkä kannata kuitenkaan olettaa, mitä muut ajattelevat.

Vierailija
314/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole teini- ikäinen kirjoitti:

Naiset pukeutuvat kuin teini- ikäiset. Kyllä miesten silmät pyörivät päässä kun näkee jonkun 50-60v pimun pukeutuvan lannefarkkuihin napapaitaan ja silleen että peppuvako näkyy. Lisäksi jotkut muoviläpsyttimet jaloissa.

Toinen juttu myös että nainen pitää itseään yli nuorena josta johtuu pukeutuminen kuin teini. Miksi nainen ei voi olla oman ikäinen mitä todellisuudessa on. Turha esittää nuorta likkaa.

Nyt kuulostaa peräkammarin Pertiltä, jonka mielestä kunnollinen nainen näyttää omalta äidiltä.

Vierailija
315/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamelinvarvas naisella on kiihottava!

Vierailija
316/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten BALLERINAT ovat epänaiselliset?

Leggingseistä voi myös olla monta mieltä, mutta eivät ne varsinaisesti maskuliininen vaatekappale ole. Tai edes unisex.

Korkokengät ovat muuten alun perin miesten jalkineet.

Ole eri, mutta mun mielestäni ballerinat on kuin lasten jumppatossut ja leggingsit kuin miesten pitkät kalsarit. Ei niissä mitään naisellista ole.

Vierailija
317/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyet pitkälahkeiset housut jotka paljastavat paljaat nilkat. Näyttää yhtä tyhmältä kummallakin sukupuolella, etenkin kylmillä keleillä.

Niin, ja perinteiset korkokengät näyttävät ihan älyttömän tyhmiltä. En fanita lainkaan. 

Tekorusketus ja liian paksu kerros meikkiä ovat myöskin turnoff ihan sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
318/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi koko kommentti on muutenkin täysin naurettava, kuka käyttää nykypäivänä sukkanauhavyötä ja miksi? Siis jos lasketaan pois makuukammarileikit. Stay upit ja sukkahousut kun on keksitty. Ja mitä halvatun väliä sillä on minkä väriset ne alusvaatteet on ja onko just mätsäävää settiä, jos ovat sopivat eivätkä näy päällysvaatteiden alta? Minulla ei useinkaan ole yhtenevä setti alusvaatteita, kun valitsen liivit paidan mukaan ja alushousut alaosan mukaan.

Vierailija
319/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiharit. Armeijan vaelluskengät ei näytä ikinä hyvältä ei miehen ja varsinkaan naisen päälle. On sit minkälaista mekkoa tai värkkiä päällä

Rumempaa en tiedä

Vierailija
320/557 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyylimoka on sekin, ettei ymmärrä juhlan luonnetta. Eräissä häissä näyttävä nainen oli valinnut kovin avaran pääntien ja lyhyttäkin lyhythelmaisemman mekon. Tuli vaikutelma, että halusi kilpailla huomiosta morsiamen kanssa. Mekko olisi ollut ok yökerhossa, josta täytyy saada yhden yön seuraa, mutta ei häävieraalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi