Jotenkin masentaa kuinka tärkeää ulkonäkö on miehille
Tuossa eräässäkin ketjussa yksi mies kirjoitti, että hyvä ulkonäkö kompensoi luonnevikoja. Eli mies kestää vaikka nalkuttavaa ja ilkeää naista, jos hän on kaunis ja hoikka?
Kommentit (280)
Vuosia sitten ystäväpariskunnan mies kertoi että heillä on parisuhdekriisi. Ennen vaimo meikkasi, käytti koruja ja kauniita asukokonaisuuksia, mutta ei enää ja se häntä kovasti korpesi. No mikä oli muuttunut? No se, että vaimo oli kotona puolivuotiaan vauvan kanssa. Siinä varmaan onkin aikaa ja kiinnostusta laittautumiseen. Olin pitänyt tuota miestä ihan fiksuna, mutta näköjään naisen ulkonäkö kiinnosti enemmän kuin se että omasta lapsesta pidetään kotona huolta.
Miten kukin nyt kokee ja näkee kauneuden,komeuden tai rumuuden. Monet sanoo hyi tykkäätkö oikeesti tuollaisista. Sanon toki itsekin heidän ihanteistaan ettei oikein ole minun makuuni. Naisena itseäni viehättävät miehet jotka eivät tiedä olevansa komeita, siis minun silmissäni
Ei voi vähempää kiinnostaa mitä jotkut ukot aattelee mistäkin. Onnellisuus on luonnossa, eläimissä ja omassa metsässä mistä ukot pysykööt kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykyään jo nuoretkin naiset alkaa ymmärtää tämän, mihin suhde miehen puolelta perustuu ja johtaa. Omassa kaveripiirissä harva nainen enää haluaa suhdetta ollenkaan. Kyllähän se nyt varmaan olisi oikeinkin mukavaa, mutta tosiaan tulevaisuudessa sitten odottaa tuo mistä M43 tossa aiemmin kirjoittaa.
Ja mikäpä siinä. Miesten pinnallisuus on saanut miehet ja naiset erkaantumaan täysin. Muutama nuori nainen vielä jaksaa uskoa että suhteessa mieheen olisi jotain aitoa rakkautta. Se luulo karisee ajan myötä ja samalla tieto lisääntyy mm. tällaisten palstojen välityksellä. Näitä tosiaan kannattaa jokaisen nuoren lukea.
Onneksi oma naiseni ei oo noin pinnallinen, et miettis et elämä menee kanssani hukkaan.
Juuri näitä latistajia on mahtunut matkaan, mutta onneksi kaikki nuoret naiset ei oo heitä, vaan uskaltavat elää, eivätkä heti ole pinnallisia 43- ikäistä kohtaan.
Voin sanoa, ettei mee elämä hukkaan, on yritys ja sijoitustoimintaa, talous kunnossa vesistöjen äärellä talot, mökit, moottoripyörät, veneet.
Mut mikään näistä ei oo itsetarkoitus, koska suurin on se Rakkaus!
Ainoo mikä sulla unohtu kertoa, että kun nuorempi nainen ottaa 43 miehen, niin 20 vuoden päästä, se 6- kymppinen mies ei enää lähde vaihtaa 4 - kymppistä vaimoaan. Ja ehtii tekee nuoremman kans sarjan lapsia.
Suurempi riski siinä on 45 v. eroon, esim kahdella 25 v. pariskunnalla.
Minä arvostan hyvää parisuhdetta, mutta toivon vitaalisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tämän takia luopunut miehistä kokonaan. Nyt varmasti saisinkin miehen mutta kun ei se ulkonäkö ikuisesti pysy kauniina niin ei kannata perustaa suhdetta jossa toiselle ulkonäkö on erityisen tärkeää.
Sama täällä. Miehet ovat tottuneet että naisen pitää näyttää siltä että on koko keho leikelty ja piikitelty täyteaineilla ja lisäksi photoshopattu. Miksipä alkaisin tuollaisen mielikuvitusolennon kanssa kilpailemaan.
Moni olisi ihan tyytyväinen jo siitä, että pidetään paino kurissa ja pysytään kohtalaisen liikunnallisina. Itse ainakin olen tehnyt näin läpi elämän, eikä se ole ylivoimaisen vaikeaa. Joillekin vaan se pullan mussuttaminen päivittäin tuntuu olevan tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko tämä sitten toisinpäinkin? Onko oikeasti miesten mielestä halutuimpia ne naiset joiden kanssa he lähtevät baarista niinä vuosina kun perheen perustaminen ei vielä kiinnosta? Ja sitten kun halutaan perustaa perhe, haetaan joku epähaluttava nainen siihen hommaan?
Itse olen kuvitellut että perhe perustetaan sen kanssa jota oikeasti halutaan, seikkailuissa ei ole niin väliä millainen toinen on. Näin se on naisilla, ja olen kuvitellut että miehilläkin.
Ei ole noin.
Mies joutuu tyytymään vähempään kevytsuhteissa. Nainen puolestaan saa kevytsuhteeseen komeamman/itsevarmmemman/hauskemman kuin parisuhteeseen.
Eli palstahiiret halusivat vain tulla vinkumaan, kun eivät saa missiä sänkyynsä.
Ei.
Kyse on siitä että miehet haluaisivat parisuhteen.
Mutta naiset haluavat parisuhteita tasaisien miesten kanssa vasta kun juoksut on juostu.
Ja sen parisuhteen tasainen mies haluaa (nuorena) tasan ja vain siksi, että ei saa irtoseksiä kuten ne jännemmät miehet joten parisuhde on ainoa keino saada seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tämän takia luopunut miehistä kokonaan. Nyt varmasti saisinkin miehen mutta kun ei se ulkonäkö ikuisesti pysy kauniina niin ei kannata perustaa suhdetta jossa toiselle ulkonäkö on erityisen tärkeää.
Sama täällä. Miehet ovat tottuneet että naisen pitää näyttää siltä että on koko keho leikelty ja piikitelty täyteaineilla ja lisäksi photoshopattu. Miksipä alkaisin tuollaisen mielikuvitusolennon kanssa kilpailemaan.
Naiset myös itse ylläpitävät osin noita kauneusstandardeja, toki media sitä ruokkii ja julkkiksia hehkutetaan. Someaika on tehnyt ulkonäkövaatimuksista vielä kovempia, sillä siellä kaikki ovat kauniita ja rohkeita ja osa ei tajua, kuinka kikkailtuja ja muokattuja ne kuvat ovat. Eihän sellaiseen kukaan normaalielämässä pysty eli mielikuvitusolentoja tosiaan.
Jos jonnekuoro laulaa, että naisella ei saa olla ihokarvoja, selluliittia, raskausarpia, häpyhuulten pitää olla tietyn malliset, rintojen tietyn kokoiset, pitkät hiukset jne niin kyllä siinä aika karu kuva miesten ajatuksista ja ulkonäkövaatimuksista naiselle tulee ja haluaa jättäytyä siitä leikistä pois ihan oman mielenterveyden ja hyvinvoinnin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykyään jo nuoretkin naiset alkaa ymmärtää tämän, mihin suhde miehen puolelta perustuu ja johtaa. Omassa kaveripiirissä harva nainen enää haluaa suhdetta ollenkaan. Kyllähän se nyt varmaan olisi oikeinkin mukavaa, mutta tosiaan tulevaisuudessa sitten odottaa tuo mistä M43 tossa aiemmin kirjoittaa.
Ja mikäpä siinä. Miesten pinnallisuus on saanut miehet ja naiset erkaantumaan täysin. Muutama nuori nainen vielä jaksaa uskoa että suhteessa mieheen olisi jotain aitoa rakkautta. Se luulo karisee ajan myötä ja samalla tieto lisääntyy mm. tällaisten palstojen välityksellä. Näitä tosiaan kannattaa jokaisen nuoren lukea.
Onneksi oma naiseni ei oo noin pinnallinen, et miettis et elämä menee kanssani hukkaan.
Juuri näitä latistajia on mahtunut matkaan, mutta onneksi kaikki nuoret naiset ei oo heitä, vaan uskaltavat elää, eivätkä heti ole pinnallisia 43- ikäistä kohtaan.Voin sanoa, ettei mee elämä hukkaan, on yritys ja sijoitustoimintaa, talous kunnossa vesistöjen äärellä talot, mökit, moottoripyörät, veneet.
Ainoo mikä sulla unohtu kertoa, että kun nuorempi nainen ottaa 43 miehen, niin 20 vuoden päästä, se 6- kymppinen mies ei enää lähde vaihtaa 4 - kymppistä vaimoaan. Ja ehtii tekee nuoremman kans sarjan lapsia.
Vitaalisuuden kohdalla on typo, pitäisi lukea visuaalisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näitä latistajia on mahtunut matkaan, mutta onneksi kaikki nuoret naiset ei oo heitä, vaan uskaltavat elää, eivätkä heti ole pinnallisia 43- ikäistä kohtaan.Voin sanoa, ettei mee elämä hukkaan, on yritys ja sijoitustoimintaa, talous kunnossa vesistöjen äärellä talot, mökit, moottoripyörät, veneet.
No mies ei lähde ehkä vaihtamaan koska ei saa enää nuorempaa mutta nainen vaihtaa nuorempaan ihan varmasti ja todennäköisesti on tuossa vaiheessa jo vaihtanut ajat sitten. Arvostaahan se vitaalisuutta se nainenkin. Todellakin on eroriski moninkertaisesti suurempi kuin kahdella 45 ikäisellä. Tilastojen mukaan samanikäiset eroavat vähiten. Mutta niin makaa kuin petaa.
Vierailija kirjoitti:
Kännykkä ja swaippaus- kulttuuri,
Priima naiset ovat, monet olleet aiheetta tosi tylyjä. Oon saanut sanomatta mitään huonoa kohtelua baareissa, jotkut ovat vaan ilkeitä.
M47
Kesti aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni olisi ihan tyytyväinen jo siitä, että pidetään paino kurissa ja pysytään kohtalaisen liikunnallisina. Itse ainakin olen tehnyt näin läpi elämän, eikä se ole ylivoimaisen vaikeaa. Joillekin vaan se pullan mussuttaminen päivittäin tuntuu olevan tärkeämpää.
Jotkut ovat mielellään liikunnallisia läpi elämän, joillekin liikunta on välttämätön pakko pitämään sitä painoa kurissa. Ikää kun tulee lisää, elämän prioriteetit voivat muuttua ja ulkonäkökeskeisyys hälvetä, mieluummin syö hyvän aterian, kuin kiinankaalia ja ramppaa vaaalla. Vanhetessa myös aineenvaihdunta hidastuu, joten jos jatkaa samalla tavalla syömistä, kuin nuorena, kiloja voi tulla. Tuohon tottakai pystyy vaikuttamaan itse ja joskus jotkut sairaudet ja lääkitykset voivat vaikuttaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat mielellään liikunnallisia läpi elämän, joillekin liikunta on välttämätön pakko pitämään sitä painoa kurissa. Ikää kun tulee lisää, elämän prioriteetit voivat muuttua ja ulkonäkökeskeisyys hälvetä, mieluummin syö hyvän aterian, kuin kiinankaalia ja ramppaa vaaalla. Vanhetessa myös aineenvaihdunta hidastuu, joten jos jatkaa samalla tavalla syömistä, kuin nuorena, kiloja voi tulla. Tuohon tottakai pystyy vaikuttamaan itse ja joskus jotkut sairaudet ja lääkitykset voivat vaikuttaa myös.
Jos on syönyt terveellisesti läpi elämän ja harrastanut liikuntaa, niin ne ovat jo elämäntapa. Ei tarvitse mitään ihmedieettejä ja kaalipaastoja, koska homma on hallussa ja siitä tulee itselle hyvä olo. Painon lisäksi myös yleinen terveys pysyy hyvänä. En silti sano, että se onnistuu kaikilta ja etteikö monia sairauksia voi silti olla.
Vierailija kirjoitti:
Kestää ilkeää ja nalkuttavaa kaunista tiettyyn pisteeseen asti. Sellaista nussitaan mahdollisimman monta kertaa ja sitten tehdään bänät kun ei sellaista luonnetta jaksa kovinkaan kauan. Ne kaksi kertaa kun itse tein bänät naisen kanssa, niin oli kyseessä hoikat, kauniit ja jopa seksikkäät naiset jotka olivat hyviä sängyssä ja hyviä ottaan poskeen. Yksi oli bipolaari ja toinen narsisti. Jos ainoa hyvä asia on seksi, mutta muuten ollaan koko ajan riidoissa, niin kyllä miehetkin tekeen ne bänärit.
-mies
Seksi, seksi, seksi ja seksi. Eikö siellä päässä mitään muuta liiku? Eipä ole ihme, jos osa naisista ei halua suhteeseen, kun joillain miehillä vain on mielessä seksi ja toisen ulkonäkö. Mahtavaa olla flesu jolla on pulssi ja naama täyttää jonkun kriteerit.
Bipo ja narsku tosin ovat surkeaa parisuhdemateriaalia oli sukupuoli mikä hyvänsä, joten siinä tämä kirjoittaja on oikeassa ja bänät oikea ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on syönyt terveellisesti läpi elämän ja harrastanut liikuntaa, niin ne ovat jo elämäntapa. Ei tarvitse mitään ihmedieettejä ja kaalipaastoja, koska homma on hallussa ja siitä tulee itselle hyvä olo. Painon lisäksi myös yleinen terveys pysyy hyvänä. En silti sano, että se onnistuu kaikilta ja etteikö monia sairauksia voi silti olla.
Totta kirjoitat. Niille, joille terveellisyys on ollut elämäntapa, painonhallinta on helpompaa, kuin niille, jotka huomaavat siinä kohtaa, kun pitää ostaa jatkuvasti uusia farkkuja pieneksi jääneiden tilalle, että jotain pitäs tehdä.
Ihan virallisten tutkimuksienkin mukaan naiset ovat pinnallisempia miehien suhteen, kuin toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykkä ja swaippaus- kulttuuri,
Priima naiset ovat, monet olleet aiheetta tosi tylyjä. Oon saanut sanomatta mitään huonoa kohtelua baareissa, jotkut ovat vaan ilkeitä.
M47
Kesti aikaa
Jotkut ovat ilkeitä. Jos nuo naiset eivät halunneet lähestymistä siellä baarissa tai olivat varattuja, lähestyminen ei aina ole vain sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Sama, ja kun valinnan on tehnyt tietoisesti, on se oikeasti helpotus.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vanheta ihan normaalisti. Antaa perseen ja tissien roikkua. On hieman mistä ottaa kiinnikin vaikka ei ole ylipainoa. Valitsenko säärikarvat vai miehen? Valinta on säärikarvat+ saa syödä ja juoda mitä haluaa, kukaan ei hauku ulkonäköäni eikä arvostele kaikkea mitä teen.
Amen. Miehet ovat pitkään olleet asenteella -tämmöinen mä nyt vaan olen, get over it, oli kyse sitten kotitöihin osallistumattomuudesta tai kyvyttömyydestä ottaa toiset huomioon tai tunnevammaisuudesta. Nainen kun tekee saman ulkönäön kohdalla, niin ei jumanklavi, eihän se käy, kun miesten silmää pitää miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sakeaa yleistystä. Joku 20 vuotias ehkä tykkää, mutta hän tykkää myös bemareista ja kaljasta, koska kaveritkin tykkäävät niistä.
Ei se parikymppinen tyttökään luonnetta ylimmäksi kriteeriksi nosta, joten kait tuo on jotain biologiaa.
Miehet eivät yleensä tykkää lihavista naisista ja se onkin sit suunnilleen se ainut kriteeri ja jopa sen vaikutus laimenee iän myötä.