Jotenkin masentaa kuinka tärkeää ulkonäkö on miehille
Tuossa eräässäkin ketjussa yksi mies kirjoitti, että hyvä ulkonäkö kompensoi luonnevikoja. Eli mies kestää vaikka nalkuttavaa ja ilkeää naista, jos hän on kaunis ja hoikka?
Kommentit (280)
Hetken sietää ja panemaan pystyy, mutta ei kukaan halua elämänkumppanikseen luonnevikaista. Henkilökohtaisesti minulle ulkonäön merkitys pienenee kun tunnen naisen paremmin ja luonteiden yhteensopivuus kasvaa tärkeydessä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset sietävät huomattavan paljon törkeyksiä jos mies on komea ja varakas.
Sun fantasioissa joo. Jos joku on sietääkseen, niin ihan samalla lailla se sietää köyhältä duunarilta. Vai ihanko tosissasi väität että vain rikkaiden hakkaajien kanssa ollaan parisuhteessa?
Nainen saa aina itseään tasokkaampia miehiä. Lihaville naisille on omia fetissimaksajia. Naisilla on sama miestyyppi; pitkä, hyvin varustettu, tuuheahiuksinen, teräväleukainen ja muut voivat kompensoida muilla ominaisuuksilla.
Mä olen tämän takia luopunut miehistä kokonaan. Nyt varmasti saisinkin miehen mutta kun ei se ulkonäkö ikuisesti pysy kauniina niin ei kannata perustaa suhdetta jossa toiselle ulkonäkö on erityisen tärkeää.
Jep, turhaa rutinaa. Itse olen ihan kivan näköinen eikä pimppikään ole ruttunen. Silti ei miesystävä löydy.
Ei kaikki oo pinnallisia. Mutta nämä ei-pinnalliset eivät yleensä ole äänekkäitä ja pidä itsestään sekä mielipiteistään meteliä.
Matkaa Serbiaan. Länsimaat pilaantui 2000-luvun alun jälkeen. Noilla suunnin uskalletaan lähteä avoimin mielin treffeille. Sovinisteihin törmää välillä. Ota ihan oma aikansa miesten läpikäymiseen. Sovi treffit puistoon nähdäksesi kummankin tuovan nyyttäri meiningillä jotain. Poistu tyhjin käsin saapuvan deitin luota. Kahvittelu reissut maksakaa vuoron perään. Huonoa ei pidä huolia. Rome2rio näyttää Varsovasta lähtevien lähtöjen aikatauluja. Lennä RyanAirilla. Deittailu hoituu Tinderillä.
Mä en oikein ymmärrä tätä että kun miehet latelee ne pitkät listansa niitä ulkonäkökriteereitä niin kuvittelevatko he että jos he sellaisen löytävät niin se nainen on sitten ikuisesti muuttumaton? Vai ajatteleeko he edes tulevaisuutta vai onko se nainen ajateltu vain hetkeksi vierelle?
Olisi kyllä tosi ahdistavaa olla miehen kanssa. Tuntisi koko ajan olevansa tarkkailun ja arvostelun alaisena, pitäisi pelätä vanhenemista ja yrittää epätoivoisesti estää sitä, ei saisi lihoa kiloakaan, eikä toki laihtuakaan koska siitä voi jäädä ryppyjä ja löysää nahkaa, mitä jos hiukset alkaisi ohentua tai vaikka tulisi joku arpi kasvoihin. Rakkaus olisi sitten siinä? Miten kukaan nainen uskaltaa perustaa elämäänsä tuollaiseen?
Minä taas naisena ihmettelen, miten niin monia naisia kiinnostaa mitä mieltä miehet on ja miten moni nainen seurustelee jonkun aivan epäkiinnostavan ja epäseksikkään miehen kanssa.
Suurin osa miehistä on seksuaalisesti täysin epäkiinnostavia hahmoja, ja viikottain tulee tuo ajatus mieleen kun katselen pariskuntia livenä tai somessa. Että mitä ihmettä tuokin nainen näkee tuossa, että raukka suunnilleen millaiseen elämänsä tuhlaa.
Ja sitten heti perään tulee ajatus, että on tuo nainenkin varmaan aika tylsä ja tyhjä tyyppi.
Todella vaikea samaistua ns. basic-naisten haluun miellyttää aivan seksittömiä ja epäkiinnostavia miehiä.
Minua ei masenna. Nytkin makoilen täällä kotona niin ei tarvitse kenekään välittää ulkonäöstäni.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas naisena ihmettelen, miten niin monia naisia kiinnostaa mitä mieltä miehet on ja miten moni nainen seurustelee jonkun aivan epäkiinnostavan ja epäseksikkään miehen kanssa.
Suurin osa miehistä on seksuaalisesti täysin epäkiinnostavia hahmoja, ja viikottain tulee tuo ajatus mieleen kun katselen pariskuntia livenä tai somessa. Että mitä ihmettä tuokin nainen näkee tuossa, että raukka suunnilleen millaiseen elämänsä tuhlaa.
Ja sitten heti perään tulee ajatus, että on tuo nainenkin varmaan aika tylsä ja tyhjä tyyppi.
Todella vaikea samaistua ns. basic-naisten haluun miellyttää aivan seksittömiä ja epäkiinnostavia miehiä.
Harvinaisen erinomainen viesti! Täysin samaa mieltä.
Minä pidän ulkonäöstäni erittäin hyvää huolta, koska edellytän myös kumppaniltani sitä että hän on hyvännäköinen. Ne ketkä eivät halua tai jaksa pitää ulkonäöstään huolta, tyytyköön sitten sellaiseen mieheen jonka pystyvät saamaan.
Isot pojat ja tytöt nyt sanoo mitä mt ongelmat pakottaa.
Näissä jutuissa ei välttiin kannattais kuunnella parikymppisiä eksperttejä, ne tietää näistä yhtä paljon kun säkin, niillä on vaan liian huono itsetunto väärässä olemiseen tai tietämättömyyteen jotka on molemmat uuden oppimksen vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tämän takia luopunut miehistä kokonaan. Nyt varmasti saisinkin miehen mutta kun ei se ulkonäkö ikuisesti pysy kauniina niin ei kannata perustaa suhdetta jossa toiselle ulkonäkö on erityisen tärkeää.
Erinomainen elämänasenne, kannattaa ehdottomasti luovuttaa jo etukäteen. Pidä toi, tolla asenteella tulet menemään pitkälle 👍
Totta kai on parempi luovuttaa pelissä, jossa arvosi ja saamasi rakkaus riippuu ulkoisesta olemuksestasi. Siinä päädyt vain elämään, jossa joudut koko ajan yrittämään miellyttää ulkoisesti ja elämäsi on koko ajan turvatonta ja vaakalaudalla. Lopulta epäonnistut ja tulet jätetyksi viimeistään kun menet vanhenemaan.
Miksi tuollaista peliä kannattaisi pelata? Todellakin kannattaa luovuttaa jo lähdössä ja keskittyä sellaisiin asioihin joista itsekin saa jotain. Jotka ovat pysyviä ja arvokkaita. Kun ei yritä epätoivoisesti tavoitella hyväksyntää joltakulta joka lopulta rakastaa vain ulkonäköäsi, tulee tilalle itsearvostus. Sillä asenteella todellakin menee pitkälle.
Saman olen huomannut ja sitten miehet ihmettelee miksei suhteet naisten kanssa toimi. No eihän ne toimi kun ainut kriteeri on ollut ulkonäkö. Ei nähdä mitään muuta naisessa eikä luonne merkkaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä tätä että kun miehet latelee ne pitkät listansa niitä ulkonäkökriteereitä niin kuvittelevatko he että jos he sellaisen löytävät niin se nainen on sitten ikuisesti muuttumaton? Vai ajatteleeko he edes tulevaisuutta vai onko se nainen ajateltu vain hetkeksi vierelle?
Olisi kyllä tosi ahdistavaa olla miehen kanssa. Tuntisi koko ajan olevansa tarkkailun ja arvostelun alaisena, pitäisi pelätä vanhenemista ja yrittää epätoivoisesti estää sitä, ei saisi lihoa kiloakaan, eikä toki laihtuakaan koska siitä voi jäädä ryppyjä ja löysää nahkaa, mitä jos hiukset alkaisi ohentua tai vaikka tulisi joku arpi kasvoihin. Rakkaus olisi sitten siinä? Miten kukaan nainen uskaltaa perustaa elämäänsä tuollaiseen?
En sano tätä loukatakseni, mutta vaikutat aika neuroottiselta luonteelta, jolla on taipumusta tuollaiseen negatiivisten skenaarioiden yliajatteluun.
Valtaosa miehistä ja naisista ei ajattele asiaa noin. Valtaosa ihmisistä vaan hakeutuu heitä kiinnostavien miesten/naisten seuraan, koska "luonto tikanpojan puuhun ajaa".
No en mä tiedä. Musta tämä on ihan sama, kuin jos joku olisi toisen kanssa vain esim. rahan takia. En haluaisi sellaistakaan suhdetta. Ensinnäkään en siinäkään tuntisi olevani rakastettu ja toisekseen pitäisi pelätä että menetän rahani jolloin myös suhde on mennyttä. Sama tilanne, kuin jos suhde perustuu ulkonäköön.
Itse en halua ajatella maailmaa niin että asiat vain ajautuvat jotenkin. Mieluummin haluan ymmärtää miksi asiat tapahtuvat ja jossain kohtaa voi miettiä kannattaako kaikkeen lähteä mukaan.
Huoh, tälläiset keskutelut ovat pelkästään typerää ja lapsellista yleistämistä. Hommatkaa ihmiset elämä tai menkää ulos nauttimaan auringosta...
Höpö höpö. Mä olen ruma, tyhmä, läski yms ja silti mulla on mies.