Oletteko miehiin pettyneet heteronaiset koskaan harkinneet tosissanne kokeilla seurustella naisen kanssa?
Itsellä on käynyt mielessä mutta en tiedä olisko se reilua sitä toista kohtaan koska mun puolelta se jäis kuitenkin vaan ystävyydeksi koska en ole kiinnostunut naisista silleen.
Kommentit (107)
Naiskeho on kaunis katsoa, mutta en pystyisi seksiin naisen kanssa. Toki jos oltais vaan henkisesti kumppaneita ja hankkisin seksiä muualts, niin tämä vois toimia. Ollaan kyl parhaan kaverin kanssa mietitty kumppanuusvanhemmuutta. Ollaan siis molemmat naisia. Muutettais saman katon alle, molemmat hankkiutuis raskaaksi (halutaan lapsia) ja sitten lapsilla olis kaks vanhempaa, eikä tarvis tehdä kaikkea yksin.
Ap, jos juttu sinun puolelta jää ystävyydeksi, ethän sä silloin pystyisi "kokeille suhdetta" naisen kanssa. Tai ainakin itse bi-naisena menetän mielenkiintoni, jos huomaan, ettei toinen ole kiinnostunut seksistä ja läheisyydestä, eli minun kanssa heteronaisen platoniset suhdekokeilut jäisivät varmaan ekoihin treffeihin. Luultavasti ihan ekaan tapaamiseen, koska kyllähän siinä sen jo huomaisi, ettei ole seksuaalista kemiaa, flirttiä, yms.
Ei kannata, tilastojen mukaan kaikista avioliitoista, naisten väliset ovat kaikkein epävarmimpia. Jostain syystä naiset haluavat erota kaikkein eniten. Syy taitaa olla siinä että narsismi on sukupuolelle yleisempää, joka tarkoittaa sitä ettei edes haluta yrittää pitää aviolupausta.
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos juttu sinun puolelta jää ystävyydeksi, ethän sä silloin pystyisi "kokeille suhdetta" naisen kanssa. Tai ainakin itse bi-naisena menetän mielenkiintoni, jos huomaan, ettei toinen ole kiinnostunut seksistä ja läheisyydestä, eli minun kanssa heteronaisen platoniset suhdekokeilut jäisivät varmaan ekoihin treffeihin. Luultavasti ihan ekaan tapaamiseen, koska kyllähän siinä sen jo huomaisi, ettei ole seksuaalista kemiaa, flirttiä, yms.
Mulla on parikin kertaa ollut kemiaa ja flirttiä maskuliinisemman lesbon kanssa, todella kova vetovoima. Mutta olen joutunut tietoisesti takomaan päähäni, että tuolla kuumalla tyypillä on vaatteiden alla tissit ja pimppi, eikä miehen värkit.
En koska olen hetero, naiset eivät kiinnosta minua seksuaalisesti. Asun kylläkin parhaan ystäväni kanssa joka on nainen ja hyvin menee.
Joskus olen miettinyt. Hellyyttä voisin antaa naiselle ja vastaanottaa sitä. Esim kainalossa nukkumista, halailua. Mutta en kyllä osaa kuvitella varsinaista seksiä. Eli taitaisi olla ystävyyssuhde sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla edes naisen kanssa? Ovatko naiset niin heikkoja, etteivät siedä yksinoloa?
Vai rahastako se onkin taas kyse?
Mä ainakin siedän hyvinkin, ja olinkin yksin monta vuotta kun en löytänyt ketään kunnollista miestä. Mutta kyllä mä myönnän että monessa asiassa on mukavampi elää suhteessa toiseen ihmiseen kuin yksin. On seuraa, saa uusia näkemyksiä, asioita tulee tehtyä ja eri paikoissa käytyä enemmän kuin yksin. Ja kyllä rahatilanteeseen vaikuttaa myös tosiaan positiivisesti kun elämä tulee halvemmaksi ja yhteisillä rahoilla on varaa asioihin mihin yhden tulot eivät kummallakaan riittäisi. Tässä suhteessa kun ei ole seksiä (ollaan molemmat heteronaisia) niin ei tule riitaa edes seksihalujen eriparisuudesta mikä suhteissa miesten kanssa oli usein tapetilla.
En näe miksi pitäisi olla yksin vain sen takia ettei vaikuttaisi heikolta.
t. Naisen kanssa elävä
Kuulostaa aivan mahtavalta tilanteelta! Onnea🙂 Täytyy myöntää, että olen kyllä kateellinen, juuri tuollaisen ihmissuhteen itsekin haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, tilastojen mukaan kaikista avioliitoista, naisten väliset ovat kaikkein epävarmimpia. Jostain syystä naiset haluavat erota kaikkein eniten. Syy taitaa olla siinä että narsismi on sukupuolelle yleisempää, joka tarkoittaa sitä ettei edes haluta yrittää pitää aviolupausta.
Se on kylläkin niin että narsismi on miehillä yleisempää. Näkyy täälläkin niin selvästi. Palsta on pullollaan miehiä jotka ovat omasta mielestään aivan ylimaalisen hienoja ihmisiä ja kumpppaniainesta. Ja koska eivät kelpaa, olisi syytä pakottaa 18 v naiset bordellipalvelukseen. Eivät näe tässä kuviossa mitään outoa koska narsistin sairaudentunnottomuus.
Enpä ole ajatellutkaan asiaa. Voisin aloittaa tuollaisen hellyyssuhteen ilman seksiä. Olisi kiva käpertyä toisen kainaloon katsomaan leffaa, tehdä yhdessä ruokaa ja muuta sellaista. Tottakai naisen pitäisi olla jo tuttu ennestään. En minäkään voisi seksiä kuvitella, ehkä jotain pikkupusuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En seurustella mutta asun naisen kanssa ja jaamme elämän samoin kuin pariskunta, seksi vain puuttuu. Tämä alkaa olla jo aika yleinen ilmiö nuorten naisten keskuudessa, koska hyvän miehen löytäminen on vaikeutunut niin paljon. Mä hoidan seksintarpeen itse, mutta moni varmaan jossain vaiheessa alkaa myös kiinnostua naisista. Seksuaalisuus on aika muttuvaista.
Mulla myös tällainen kuvio. En ole kiinnostunut kumppanistani (nainen) seksuaalisesti eikä hän minusta, mutta seksiä lukuunottamatta tästä kumppanuudesta saa kaikki parisuhteen edut. Nyt ollaan ostamassa yhteistä mökkiä ensi kesänä :)
Mulle on todella iso muutos miten tällaisessa suhteessa tulee ihan eri tavalla hyväksytyksi omana itsenään. Miesten kanssa on aina ollut pelko riittävyydestä ja huoli omasta ulkonäöstä. Nyt riittää kun pitää itsensä puhtaana, siistinä ja perus nättinä. Olo on paljon vapautuneempi ja energiaa riittää kun tuntuu ettei ole minkään jatkuvan arvostelun alla.
Surullista, että sulla on noin huonoja kokemuksia miesten kanssa olemisesta. Minä olen omassa parisuhteessani kokenut aina, että riittää kun pidän itseni puhtaana ja siistinä. Ei ole koskaan tuntunut että olisin minkään arvostelun alla.
Lue vaikka täältä miten ulkonäkökeskeisiä miehet ovat. Monet heistä jopa jättävät naisensa tämän vanhenemisen takia. Ehkä et vain tiedä miehesi todellisia ajatuksia tai sitten ulkonäkösi (vielä toistaiseksi) riittää hänelle.
-eri
Naiset ja miehet ovat aivan yhtä ulkonäkökeskeisiä. Kun katsot ihmisiä Prismassa, niin tämä käy ilmi kiistatta.
Melkein kaikki pariskunnat Prisman käytävillä ovat ulkonäöltään samalla tasolla kumppaninsa kanssa.
En silti ole kuullut yhdestäkään naisesta joka olisi jättänyt miehensä tämän ikääntymisen vuoksi, jos mies on ollut samaa ikäluokkaa.
Reilusti yli puolet avioeroista on naisten aloitteesta. Eiköhän siellä ole joukossa sellaisiakin tapauksia joissa sen ukon käppänän rappeutunut ulkonäkö johti seksuaalisen halun katoamiseen ja naisen päätökseen häipyä.
Yleensä se on niin, että nainen vaan vie sen avioeropaperin. Mies on siis se jättäjä mutta ei vain ehdi erosäätöjä tehdä koska on kiire metsästää nuorempaa naista kun oma puoliso ei enää ikänsä takia kelpaa.
Meillä kävi suunnilleen just näin. Ei sitä vuotta kauempaa jaksa odotella miestä palaavaksi.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Minua ei houkuta parisuhde sinällään, vaan viehätyn miehistä, ja sen kylkiäisenä seuraa joskus parisuhde.
Näin on minullakin. Olen heteronainen.
Ovatkohan nämä naiset jotka elävät parisuhteenomaisesti, mutta ilman seksiä houkuttaneet itse parisuhteesta enemmän kuin siitä, että viehättyvät toisesta ihmisestä.
Minulla on myöskin niin, että korvikkeena läheisyys, eli halailu ja nukkuminen naisen kanssa eivät korvaa miehen läheisyyttä.
En myöskään halua korvikeläheisyyttä. Mieluummin elän vapaasti ja rauhassa kodissani yksin kuin jonkun naisen kanssa. Luultavasti ahdistuisin ja ärsyyntyisin, juuri sen takia kun se vetovoima ja seksi puuttuisi.
Jos asun jonkin miehen kanssa yhdessä siihen myös kuuluvat ne muutkin parisuhteen jutut. Ja viehätyminen toiseen.
Miehenkään kanssa en halua asua pelkkänä kaverina.
Mieluummin siis oma vapaus tai rakkaussuhde miehen kanssa.
Entä lesbosuhde transnaisen kanssa, naisellahan voi nykyään olla penis ja erektioita?
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole ajatellutkaan asiaa. Voisin aloittaa tuollaisen hellyyssuhteen ilman seksiä. Olisi kiva käpertyä toisen kainaloon katsomaan leffaa, tehdä yhdessä ruokaa ja muuta sellaista. Tottakai naisen pitäisi olla jo tuttu ennestään. En minäkään voisi seksiä kuvitella, ehkä jotain pikkupusuja.
Mielestäni tuollaisessa hellyyssuhteessa on kuitenkin jonkintasoista vetovoimaa samaan sukupuoleen. Muuten ei onnistuisi ja tuntuisi luontevalta.
Itse en pystyisi jatkuvaan läheisyyteen naisen kanssa, vaikka käpertyä kainaloon saati edes jotain pikku pusuja.
Heteronainen ei vaan pysty edes pienesti pussaamaan toista naista. Joku lyhyt halaus muussa mielessä kuin hellyyden tarpeessa käy. Esimerkiksi tervehtiessä tai lohduttaessa.
Hetero kaipaa hellyyttä mieheltä, ei toiselta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parikin kertaa ollut kemiaa ja flirttiä maskuliinisemman lesbon kanssa, todella kova vetovoima. Mutta olen joutunut tietoisesti takomaan päähäni, että tuolla kuumalla tyypillä on vaatteiden alla tissit ja pimppi, eikä miehen värkit.
Ok, käsitän. Mutta eihän tuosta suhdetta olisi voinut tulla, koska et olisi ollut kiinnostunut seksistä, ja tämähän juuri oli pointtini - juttu loppuu ennen kuin ehtii alkaa, jos toista ei suhteen fyysinen puoli kiinnosta. Tämän vuoksi heteronaiset eivät oikeasti päädy suhteisiin toisten naisten kanssa. Ja tuskin heillä romantiikkakaan lähtisi toisen naisen kanssa. Siitä jos kännissä vähän pussailee ravintolassa, on vielä pitkä matka suhteeseen.
Yököttää ajatuskin seksistä naisen kanssa. Bestis kerran kertoi kännissä, että jos olisi lesbo, haluisi minua. Ei kiva ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuollaisessa hellyyssuhteessa on kuitenkin jonkintasoista vetovoimaa samaan sukupuoleen. Muuten ei onnistuisi ja tuntuisi luontevalta.
Itse en pystyisi jatkuvaan läheisyyteen naisen kanssa, vaikka käpertyä kainaloon saati edes jotain pikku pusuja.
Heteronainen ei vaan pysty edes pienesti pussaamaan toista naista. Joku lyhyt halaus muussa mielessä kuin hellyyden tarpeessa käy. Esimerkiksi tervehtiessä tai lohduttaessa.Hetero kaipaa hellyyttä mieheltä, ei toiselta naiselta.
Heteroko ei voi sitten vastaanottaa hellyyttä edes omilta vanhemmilta tai sisaruksilta? Tosi outoa. Mun mielestä kaikkeen ei tarvitse liittyä seksi. Olen vielä lähes aikuisena tykännyt olla äidin kainalossa ja siskojen kanssa on luontevaa koskettaa toista ja osoittaa hellyyttä. Ystävien kanssa myös. Ja hetero olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteronainen ei vaan pysty edes pienesti pussaamaan toista naista. Joku lyhyt halaus muussa mielessä kuin hellyyden tarpeessa käy. Esimerkiksi tervehtiessä tai lohduttaessa.Hetero kaipaa hellyyttä mieheltä, ei toiselta naiselta.
Ihmiset ovat yksilöitä. Se, että on heteronainen, ei tarkoita kuitenkaan, että kaikki läheisyys naisten kanssa ällöttäisi tai tuntuisi vastenmieliseltä. Kyllähän moni halaa ystäviään, ja varsinkin nuorempana saattoi olla tavanomaista, että ystävät saattoivat vaikka lojua sohvalla aika lähekkäin katsomassa leffaa. Siinä ei ollut mitään seksuaalista, se oli vain läheisyyttä läheisen ihmisen kanssa - joskin luonteeltaan erilaista läheisyyttä kuin se, jos katsoo leffaa sellaisen ihmisen kanssa, johon tuntee seksuaalista ja romanttista vetoa. Ja kyllähän moni heteronainen on saattanut vaikka pussailla joskus toisen naisen kanssa - siihen voi olla motiivina vain kokeilunhalu, se että sattui olemaan villillä tuulella, tms.
Vierailija kirjoitti:
Entä lesbosuhde transnaisen kanssa, naisellahan voi nykyään olla penis ja erektioita?
Translesbojen mukaan naisen peniksessä on täysin erilainen suutuntuma kuin miespeniksessä, silkkisempi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät kiinnosta minua seksikumppaneina, vaikka heidän seuransa on usein miellyttävämpää ja turvallisempaa, kuin miesten.
Yksikään nainen ei ole lyönyt minua, kaksi miespuolista lakimiestä on lyönyt minua, mitä pidin käsittämättömänä. Kuka on niin ala-arvoinen, että käy itseään heikomman ihmisen kimppuun?
Oliko taholtasi henkistä väkivaltaa?
Ei toki oikeuta tekoja, mutta aika merkittävässä osassa usein näissä keisseissä.
En todellakaan. Minua ei houkuta parisuhde sinällään, vaan viehätyn miehistä, ja sen kylkiäisenä seuraa joskus parisuhde.