Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mykkäkoulu taas! En tiedä mitä tein, vaan

Vierailija
31.03.2023 |

ei vastaa mihinkään. Jumankauta että rasittaa.
Miten oppisin itse pitämään suuni muutaman päivän kiinni, niin tajuaisko tuo.

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
102/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taidat tietää syyn, mutta kieltäydyt myöntämään virheesi

Syy on se, että ap on erehtynyt valitsemaan itselleen keskenkasvuisen mieslapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä osannut ajatella tavallanne, minulle mykkäkoulu on vain aikaa, jolloin toinen on hiljaa. En ryhdy mihinkään vallankäyttötilanteisiin vaatimaan toista puhumaan, koska eihän minulle itselleni tuosta ole mitään uhkaa tai ahdistusta. Voin elää ihan omalla tavallani omaa elämääni, toinen vain on hiljaa. Jos joku asia on selvittämättä, sitä tuskin täytyy tällä hetkellä setviä, joten jatkan ihan tyytyväisenä omaa elämääni, en edes aina huomaa, että nyt on mykkäkoulu menossa. Minä puhun mitä puhun, jos toinen ei vastaa, niin ei se mitään.

Mieti jos mykkäkoulu kestää kevyet 20vuotta? Ja sen tajuaa vasta kun pikku jalat ei enää piiperrä talossa ja ymmärtää että lapsiarjen keskellä ei ole ikinä ollutkaan mitään aitoa keskustelua?

Mitä on tuo aito keskustelu? Jotain sellaista, missä minä-minä -ihminen kokee saavansa yliotteen? Minulle parisuhde on jotain ihan muuta kuin toisen ympäripuhumista!

Vierailija
104/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toisen syyttäminen mykkäkouluilijaksi on ihan sama asia! Pakotan sinut puhumaan ja olemaan kanssani samaa mieltä!

Vierailija
105/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun exäni oli mykkäkoulun kruunaamaton kuningas. Mykkäily alkoi milloin mistäkin; väärästä sanasta, katseesta, ilmeestä, ajatuksesta.. Aluksi yritin kysellä ja selvittää, mistä oli kyse ja mitä olin tehnyt väärin, turhaan. Lopulta en viitsinyt noteerata koko kiukuttelevaa mieslasta, touhuttiin muun perheen kanssa kaikkea kuin mykkäkoululaista ei olisikaan. Silloin ukko tuli kysymään, että mitäs pahaa hän on tehnyt, kun en puhu hänelle 🤔 Yleensä mykkäkoulu päättyi megalomaaniseen huutoon, jossa haukkui minut ja lapseni alimpaan helvettiin, koska emme osanneet toimia niinkuin hän olisi tahtonut.

Hetkinen - miksi mies ei saisi suuttua mykkäkoulustasi, koko ketjuhan on mykkäkoulun vastustusta ja sinun tekemänäsi se on jotenkin oudosti jaloa?

Vierailija
106/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulun sijaan on parempi lyödä?

Vierailija
107/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toisen syyttäminen mykkäkouluilijaksi on ihan sama asia! Pakotan sinut puhumaan ja olemaan kanssani samaa mieltä!

Puhutteko te vain yhdestä ja samasta asiasta viikkoja? Olette riidelleet ja toinen kysyy otatko kahvia, jos vastaat jotain niin olet samaa mieltä riidan aiheesta? Ihan sairas ajatuskuvio.

Vierailija
108/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mykkäkoulun sijaan on parempi lyödä?

On paras erota, jos vaihtoehdot ovat lyöminen tai mykkäkoulu. Lyöjä/ mykkäkouluilija voi hakeutua terapiaan miettimään mikä meni lapsuudessa pieneen.

Vierailija
109/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies piti mykkäkoulua, enkä edes tajunnut, että miksi? Yritin puhua ja olla ystävällinen vaan eipä se auttanut. Lopulta päätin, että olen myös itse täysin hiljaa. Tätä mykkäkoulua kesti sitten vielä yli viikon ja ainakin minulle se oli piinaavaa...

Vasta vuosia jälkeenpäin tajusin, että hän piti minulle mykkäkoulua, koska oli töistä löytänyt uuden rakkauden ja ilmeisesti pelkkä läsnä oloni ärsytti niin kovasti.

Vierailija
110/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mental Healness kanava avaa mykkäkoulua hyvin. Mykkäkouluil7ja kokee, ettei vastapuoli ole hänen sanojensa arvoinen ja nauttii siitä, jos toinen kärsii, anelee tai kyselee. Mykkäkouluilijan mukaan toisen pitäisi tajuta syy itse ja pyydellä anteeksi, vaikka syy voi olla todella absurdi ja mitätön. Mikä nyt vaan mykkäkouluilijaa vut**ti.

Mykkäkouluilija ei itse kärsi tilanteesta lainkaan.

Myös HG Tudorin kanavalla on paljon tietoa erilaisesta hiljaisuudella ja torjunnalla kouluttamisesta.

Vierailija
111/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mental Healness kanava avaa mykkäkoulua hyvin. Mykkäkouluil7ja kokee, ettei vastapuoli ole hänen sanojensa arvoinen ja nauttii siitä, jos toinen kärsii, anelee tai kyselee. Mykkäkouluilijan mukaan toisen pitäisi tajuta syy itse ja pyydellä anteeksi, vaikka syy voi olla todella absurdi ja mitätön. Mikä nyt vaan mykkäkouluilijaa vut**ti.

Myös HG Tudorin kanavalla on paljon tietoa erilaisesta hiljaisuudella ja torjunnalla kouluttamisesta.

Narsistihullun jokaviikkoisen YouTube-vinkit😆

Vierailija
112/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistihullun jokaviikkoisen YouTube-vinkit😆[/quote

Ap:nkin elämänlaatu nousisi kummasti, kun tutkisi nuo kanavat ja ottaisi opikseen.

Vierailija
113/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mykkäkouluja pidä kuin ihan tajuttomat luuserit. Jätin ite yhden miehen aikanaan just tollasen ihme murjotuksen ja mykkäkoulun takia. Ihan kakaroita.

Vierailija
114/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

turha tässä on mykkäkouluilijaa syyttää. kannattaisi miettiä niitä syitä, jotka mykkäkouluun johtivat.

Vierailija
115/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suututit miehen ja se on miehen vika?

Vierailija
116/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mykkäkouluja pidä kuin ihan tajuttomat luuserit. Jätin ite yhden miehen aikanaan just tollasen ihme murjotuksen ja mykkäkoulun takia. Ihan kakaroita.

ihan nössö mies. parempi ottaa semmoinen jännempi, joka vetää akkaa turpaan, silloin kun akka tuolla tavalla sikailee

Vierailija
117/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

turha tässä on mykkäkouluilijaa syyttää. kannattaisi miettiä niitä syitä, jotka mykkäkouluun johtivat.

Mykkäkoulu kohde on valinnut itsellään väärän puolison. Mykkäkouluilijat ansaitsevat toinen toisensa. Ah se hiljaisuus kun molemmat mykkäkouluilevat ahkerasti ja arvuuttelevat syitä 🤣

Vierailija
118/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan nössö mies. parempi ottaa semmoinen jännempi, joka vetää akkaa turpaan, silloin kun akka tuolla tavalla sikailee

Onko puhuminen jäänyt oppimatta?

Vierailija
119/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta tulee mieleen

Vierailija
120/125 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne laukesi, kun en pystynyt pitämään suutani kiinni.

Sanoin että salen pihalla on jaossa ilmaista kaljaa, ja silloinhan se ei voinut olla hiljaa enää. Aprilliin ja nauruun se siis tältä osin päättyi.

Senkin jälkeen tosin oli tunti hiljaisuutta, kun katsoi urheilua ja mullakin on omat jutut, mutta sehän on eri asia, tiedän että olisi taas vastannut jos olisin jotain kysynyt.

Sitten asiallisesti puhuttiin kauppalistasta ja päivän ruoista joita laittaisin.

Ja sanoi heipat ulos lähtiessään.

Eli tältä osin normaali tunnelma, mutta tiedänhän minä ettei tämä viimeinen kerta ole, ja lähteminen on ainoa järkevä ratkaisu. On niitä syitä kyllä riittämiin kertynyt.

En ymmärrä näitä peukutuksia, tai siis nuolia, että noin monen mielestä tuollainen umpimielinen mykkyys ja tuntikausien tai päivien kosto (minkä syytä en edes tiedä, mutta vaikka tietäisinkin) on ok.

Ap