Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt neuvojen mukaan "laskenut tasoa" ja vetänyt tinderissä oikealle kaikki naiset. Ongelma on, että olen käynyt kahvilla jo 17 naisen kanssa tämän vuoden puolella, ja kaikki heistä saivat aikaan lähinnä negatiivisen reaktion minussa

Vierailija
31.03.2023 |

Aiemmin täällä neuvottiin "laskemaan tasoa" kun valitin ettei tinderistä saa omantasoisia matcheja, tai sellaisia joita joskus live-elämässä tapaili (silloin kun vielä minulla tuli heitä vastaan tosielämässä)

Miten tästä on siis tarkoitus jatkaa?

Olen vetänyt oikealle kaikki naiset, ja sieltä on sitten tullut niitä vähemmänkin viehättäviä naisia pariksi...Monet näistä lähtevät hekposti kahville.

Mutta aina kun tapaan tällaisen naisen, en vain pysty luomaan minkäänlaista kiinnostusta häneen...Pitääkö jatkaa vain näiden naisten tapaamista kunnes osuu, vai mitä tehdä?

M35

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miehenä laskenut tasoa sillä lailla että pelkkään seksiin voin kelpuutta minkä tahansa näköisen naisen, reikähän se kaikilla on.

Sitten jos puhutaan suhteista niin riittää että nainen on normaalipainoinen eikä mikään juoppo/nisti.

Vierailija
42/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi ulkomailta.

Vierailija
44/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne aina iske. En ole ainakaan itse niin kiimainen, että kuka tahansa nainen kiinnostaisi edes yhden illan juttuna - kun aina on riski elareille.

Etkö halua lapsia? Vai miksi ottaisit mieluummin elarit kuin lähihuoltajuuden?

Vierailija
45/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sarvia ja hampaita vinkki ap:lle: Kuvittele unelmiesi nainen mahdollisimman tarkkaan. Minkä ikäinen? Millainen vartalo? Millainen ulkonäkö, millainen vaatetyylit, milllainen meikkityyli? Millainen koulutus ja työ? Mitä harrastaisi, salikissa vai lukutoukka vai jotain siltä väliltä? Millaiset elämänarvot naisella olisi, mitä asioita nainen pitäisi tärkeänä ja mihin preferoisi aikaa. 

Sitten kun AP näet tämän unelmiesi naisen mielikuvituksessasi mahdollisimman elävästi, katso itseäsi peilistä ja kysy suoraan: kelpaisitko sinä tälle unelmiesi naiselle? Millaisen miehen kanssa voisit kuvitella tuon fantasianaisen seurustelevan?

Tämän jälkeen voi joko vaipua epätoivoon, tai alkaa pikku hiljaa kehittämään itseään siihen suuntaan, että jokin päivä olisi sellainen mies, mitä unelmiesi nainen haluaisi. Todennäköisesti et ikinä pääse siihen asti, mututa kun jatkaa sillä itsensä kehittämisen polulla, voi matkan varrella hyvinkin tärpätä. Ja jos ei tärppää, on siltikin se itsensä kehittäminen parempi vaihtoehto kuin katkeroitua tai vaikka alkoholisoitua. 

Vierailija
46/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, ettet ole kiinnostunut heistä yksilöinä. Ei kukaan halua olla vain "se joka otettiin kun muuta ei saanut".

,mutta jos tasoa laskee niin ne ovat nimenomaan niitä joita otettiin kun ei muuta saanut.

Tinderissä ainoa asia millä pelataan, on ulkonäkö. Jos vain sen perusteella arvottaa kumppaninsa, niin sitten kyllä sietääkin olla yksin ja ikuisesti.

Olet ymmärtänyt väärin.

Kumppani haetaan tietyn ulkonäkötason sisältä. Ja siitä ryhmästä estitään sellainen jonka sielulliset ominaisuudet käyvät yksiin.

Vierailija
47/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellinen aloitus. Tason laskemisen pitää tapahtua luonnossa, ei Tinderissä. Mutta mitäs minä selitän kun vastaanotin on rikki. 

Vierailija
48/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tunne on molemminpuolinen. 

toinen yksinkertainen palstamiesoletettu

Vierailija
49/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin naiset eivät ole siellä tinderissä. Toiseksi sinä olet vanhempi kuin viimeksi tavatessasi naisia livenä, eivät tietenkään samanlaiset kiinnostu. Kolmanneksi perhettä haluavat naiset ovat kolmevitosina enimmäkseen varattuja, sinkkuja on vähän, joudut etsimään huolella.

Vierailija
50/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tiedät, miltä naisesta tuntuu siellä Tinderissä. Mitä merkitystä sillä on, että matcheja tulee, jos ne eivät ole yhtään sellaisia, joista olisit kiinnostunut. Ottakaa tästä oppia, miehet, jotka valitatte, että naisilla on enemmän matcheja. Ei se riitä.

Vierailija
51/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on surkeaa touhua, jos Tinder on ainoa paikka mistä tapaat ihmisiä. Tuttavapiirissäni ei kukaan ole tavannut puolisoaan missään Tinderissä vaan ihan elävässä elämässä.

Tämä! Tinderin miehistä 90% on miehiä, jonka taso on todella alhainen.

Vierailija
52/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsintaprosentti taitaa olla lopulta sama siitä riippumatta, tekeekö karsinnan jo tinderissä vai vasta treffeillä.

Vierailija
53/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miehenä laskenut tasoa sillä lailla että pelkkään seksiin voin kelpuutta minkä tahansa näköisen naisen, reikähän se kaikilla on.

Sitten jos puhutaan suhteista niin riittää että nainen on normaalipainoinen eikä mikään juoppo/nisti.

Eli et saa muunlaisia naisia, kuin läskejä narkkeja kertapanoiksi?

Tuo on tasosi. Hyväksy se.

Vierailija
54/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse kultainen keskitie, älä etsi missiä, mutta älä myöskään tarjoa kahvia kassialmalle. Kai sinä nyt itse tiedät mistä kiinnostut(jos vastaus on ettet pysty kiinnostumaan kuin 21v missistä niin ala kerätä rahaa, tarvitset sitä)

Vierailija
55/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä palstanaiset voi tehdä jos miehen ongelma on hypergamia? Sitten jos joku antaa järkevän neuvon kuten kehotus lopettaa tumputtaminen niin että oikean elämän naiset alkaa kiinnostaa, sillekin kiukutellaan.

Vierailija
56/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan: ap oikeasti haluaisi max 25- vuotiaan missifinalistin, mutta on laskenut tasoaan sen tasoisiin naisiin, joita voi oikeasti saada= oman ikäisiään/ vanhempia naisia, jotka ovat mahdollisesti 1-3 lapsen äitejä, ja ulkonäöltään ap:n tasolla.

Ja nyt se tulee tänne itkemään, kun saa tasoisiaan naisia.

No kuule. Elämä on.

Jos et tyydy noihin, niin joko nostat ststustasi ( hankit paljon rahaa tai kuuluisuutta), jolloin voit saada jonkun golddiggerbimbon tai sitten olet yksin.

Vierailija
57/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oot noin epätoivonen? 

58/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa mieluumin tutustua viestittelemällä ennen kuin sopii treffit, niin saa vähän kokemusta siitä, että voisiko se toinen henkilö olla yhtään kiinnostava myös,livenä.

Vierailija
59/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja jos etsisin seuraa niin etsisin ihan muualta kuin tinderistä, jossa en ole koskaan ollutkaan. Eli hakeudu harrastuksiin tai muihin tilaisuuksiin, joissa käy paljon ihmisiä. Kohta alkaa festarikausi... Toisekseen, jos joku puhuu ulkonäkötasoista niin hänen ajatusmaailmansa ei sopisi itselleni, pidän enemmän koko paketeista, käytöstavoista ja terveellisistä elintavoista. Okei no vilkkusilmät saa olla. Enivei, olisiko nyt niin että sinunkaan etsimäsi tyyppi ei vain yksinkertaisesti harrasta tinderiä?

Vierailija
60/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai ja se pillunkipeys oikein huokuu