Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt neuvojen mukaan "laskenut tasoa" ja vetänyt tinderissä oikealle kaikki naiset. Ongelma on, että olen käynyt kahvilla jo 17 naisen kanssa tämän vuoden puolella, ja kaikki heistä saivat aikaan lähinnä negatiivisen reaktion minussa

Vierailija
31.03.2023 |

Aiemmin täällä neuvottiin "laskemaan tasoa" kun valitin ettei tinderistä saa omantasoisia matcheja, tai sellaisia joita joskus live-elämässä tapaili (silloin kun vielä minulla tuli heitä vastaan tosielämässä)

Miten tästä on siis tarkoitus jatkaa?

Olen vetänyt oikealle kaikki naiset, ja sieltä on sitten tullut niitä vähemmänkin viehättäviä naisia pariksi...Monet näistä lähtevät hekposti kahville.

Mutta aina kun tapaan tällaisen naisen, en vain pysty luomaan minkäänlaista kiinnostusta häneen...Pitääkö jatkaa vain näiden naisten tapaamista kunnes osuu, vai mitä tehdä?

M35

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet tulee aina tänne raportoimaan, kuin tämä olisi jokin virallinen Tinder-päämaja?

Vierailija
22/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, ettet ole kiinnostunut heistä yksilöinä. Ei kukaan halua olla vain "se joka otettiin kun muuta ei saanut".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kehittää omaa luonnetta ja yrittää sitten uudelleen. Jos on noin ulkonäkökeskeinen ja puhuu "tasosta", niin kehitettävää löytyy. Parisuhteen alussa hottis ulkonäkö on ihan hauska juttu, mutta kovin pitkälle vain sen vetovoiman avulla ei pötkitä. 

Täällä palastalla minulle toistuvasti neuvottiin että "laske tasoa".

Siksi olen sen lainausmerkeillä kirjoittanut.

Itse en tuollaisia termejä käytä.

Ap

Vierailija
24/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä tutustua sellaiseen naiseen, josta voit kiinnostua. Esimerkiksi työpaikalla, harrastuksessa, ravintolassa...

Lähestyminen noissa paikoissa on #metoo. Nainen on siellä tekemässä töitä, harrastamassa tai syömässä eikä tutustumassa miehiin.

Vierailija
25/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.

Vierailija
26/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasosi ei ole varmasti kovinkaan hyvä tai sitten valehtelet niistä lukuisista tinder-deiteistä. Voit olla myös ja luultavasti oletkin trolli. Jatka toki. Minua kiinnostaa mikä mielisairaus sinulla on.

Älä kuitenkaan vahingoita itseäsi. 

Ruma nainen ilmeisesti tunnisti itsensä. Kenties kävit apn kanssa treffeillä.

Vierailija
27/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä tutustua sellaiseen naiseen, josta voit kiinnostua. Esimerkiksi työpaikalla, harrastuksessa, ravintolassa...

Lähestyminen noissa paikoissa on #metoo. Nainen on siellä tekemässä töitä, harrastamassa tai syömässä eikä tutustumassa miehiin.

Voi pyhä jeesus :DDDD Ehkä joo parempi, että vaan hillut tinderissä jos et osaa jutella naisille ilman että siitä syntyy #metoo-jupakka.

Vierailija
28/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, ettet ole kiinnostunut heistä yksilöinä. Ei kukaan halua olla vain "se joka otettiin kun muuta ei saanut".

,mutta jos tasoa laskee niin ne ovat nimenomaan niitä joita otettiin kun ei muuta saanut.

Vierailija
29/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso poika vähemmän pörnöä niin alkaa se oikea nainen kiinnostaa myös ne ei niin nätit. Pörnölakkoa tulille ja sitten tapaamaan uudestaan näitä naisia niin varmasti alkaa tuntua vetovoimaa ihan kumpaankin suuntaan.

Hieno neuvo. Miehen täytyy lietsoa itsensä hurjaan puutteseen että mikä tahansa reikä kelpaa.

Vierailija
30/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat huvittavia :D Aluksi huudetaan, että "laske tasoa"jos mies ei saa niitä mitä oikeasti haluaisi eli nuoria ja kauniita naisia. Sitten kun mies laskee tasoa niin sekään ei kelpaa, nyt pitäisi jo pakottaa itsensä kiinnostumaan rumista naisista.

Kun lähestyy naista niin kannattaa sanoa, että katsohan tuota kaunista naista tuolla, olen hänestä kiinnostunut mutta minun käskettiin laskea tasoa niin tulin sinun luoksesi.

Vierailija
31/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet tulee aina tänne raportoimaan, kuin tämä olisi jokin virallinen Tinder-päämaja?

Tai sitten halutaan naisnäkökulma?

Vierailija
32/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

17x5eur kahvit olisi voinut käyttää muuhun. typerys.

Vierailija
33/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi Tinder. Kauppapaikka. En alentuisi. Et tapaa siellä kunnon naisia ikinä.

Vierailija
34/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat huvittavia :D Aluksi huudetaan, että "laske tasoa"jos mies ei saa niitä mitä oikeasti haluaisi eli nuoria ja kauniita naisia. Sitten kun mies laskee tasoa niin sekään ei kelpaa, nyt pitäisi jo pakottaa itsensä kiinnostumaan rumista naisista.

Kun lähestyy naista niin kannattaa sanoa, että katsohan tuota kaunista naista tuolla, olen hänestä kiinnostunut mutta minun käskettiin laskea tasoa niin tulin sinun luoksesi.

Mutta ethän sinä olet laskenut tasoa, jos ne rumat ei kelpaa.

Vierailija
35/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa elämän ja kaikkien osapuolten ajan haaskausta tuommoinen deittailu, jossa koetaan lähinnä vastenmielisyyttä ja inhoa sitä toista osapuolta kohtaan! Ihan siis järjenvastaista. Naisparat myös, kun ovat joutuneet istumaan siellä kahvilassa ap:n arvioivan, kriittisen ja halveksivan katseen kohteina. Ei niillä naisilla ole mitään velvollisuutta olemassaolollaan miellyttää ja tyydyttää ap:ta. Ap tuossa tekee väärin, kun johtaa heitä harhaan pyytämällä deiteille, vaikka ei edes yhtään natsaa. Aika törkeää oikeastaan.

Vierailija
36/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis sä voit tehdä noin, mut se ei silti muuta sitä totuutta että et vaan yksinkertaisesti ottaen kelpaa niille naisille joita haluaisit. Ei sulla ole muuta ratkaisua kuin joko lopettaa deittailu kokonaan tai laskea tasoa sopivasti, mikä sun luonteellas tarkottaa kyllä melkoisen mielenvikaista naista.

Tai sit ABC:n miestenvessa, missä seinässä on se jännä reikä.

Vierailija
37/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä ap jotenkin kiinnostava, hyvännäköinen, tjsp.? Kysyn ihan vilpittömästi.

Siis jos kaipaat kiinnostavia ja hyvännäköisiä naisia, sinun tulee tarjota myös samaa tai jotain muuta valuuttaa vaihtokaupassa.

Jos sinulla ei ole tarjota mitään minkä avulla saisit mitä haluat, kysynnän ja tarjonnan mukaan tod näk jäät ilman. Ei siihen vauva-palstakaan ole tarjoa hopeista luotia.

Vierailija
38/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17x5eur kahvit olisi voinut käyttää muuhun. typerys.

Ei tuo tapaus noin halvalla ole selvinnyt

Vierailija
39/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne aina iske. En ole ainakaan itse niin kiimainen, että kuka tahansa nainen kiinnostaisi edes yhden illan juttuna - kun aina on riski elareille.

Vierailija
40/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

,mutta jos tasoa laskee niin ne ovat nimenomaan niitä joita otettiin kun ei muuta saanut.

Tinderissä ainoa asia millä pelataan, on ulkonäkö. Jos vain sen perusteella arvottaa kumppaninsa, niin sitten kyllä sietääkin olla yksin ja ikuisesti.