Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nyt neuvojen mukaan "laskenut tasoa" ja vetänyt tinderissä oikealle kaikki naiset. Ongelma on, että olen käynyt kahvilla jo 17 naisen kanssa tämän vuoden puolella, ja kaikki heistä saivat aikaan lähinnä negatiivisen reaktion minussa

Vierailija
31.03.2023 |

Aiemmin täällä neuvottiin "laskemaan tasoa" kun valitin ettei tinderistä saa omantasoisia matcheja, tai sellaisia joita joskus live-elämässä tapaili (silloin kun vielä minulla tuli heitä vastaan tosielämässä)

Miten tästä on siis tarkoitus jatkaa?

Olen vetänyt oikealle kaikki naiset, ja sieltä on sitten tullut niitä vähemmänkin viehättäviä naisia pariksi...Monet näistä lähtevät hekposti kahville.

Mutta aina kun tapaan tällaisen naisen, en vain pysty luomaan minkäänlaista kiinnostusta häneen...Pitääkö jatkaa vain näiden naisten tapaamista kunnes osuu, vai mitä tehdä?

M35

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap ostamaan hamekangas. Keski- ikäinen pelle tulee akkojen keskustelupalstalle itkemään kun ei saa nuorta kaunista Tinderistä. Byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

Vierailija
62/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on pari miljardia naimaikäistä naista. Miksi sinun pitää hirttäytyä johonkin suomea puhuvaan friikkiin joista kelpaat vain jollekin montturitvalle kun voit valita astronomisesti laajemmasta porukasta jos höllennät vähän kielitaitovaatimusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä tutustua sellaiseen naiseen, josta voit kiinnostua. Esimerkiksi työpaikalla, harrastuksessa, ravintolassa...

Kun sosiaalisessa piirissäni, työpaikalla tai harrastuksissa en enää tapaa naisia.

Ap

Varatko ei taivu Tallinnaan ja Varsovaan?

Vierailija
64/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks oot noin epätoivonen? 

Kun ikää on 35 niin siinä elää viimeisiä vuosia kun lasten saanti vielä saattaa olla mahdollista. Jos silloin ei saa naista, niin tulee olemaan loppuikänsä lapseton.

Vierailija
65/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitus Jallu-lehden kontaktipalstalle. Muista lisätä ilmoitukseen lause: lievä kehitysvamma ei ole este...

Vierailija
66/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko on käydä treffeillä, jos ei ole ketään kiinnostavia kuvioissa? Itse kävin aikanani treffeillä vain kiinnostavien tyyppien kanssa ja muuten jatkoin tyytyväisenä yksin elämääni sinkkuna. Mikä pakko on seurustella tai käydä treffeillä yhdentekevien ihmisten kanssa?

Vierailija
67/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat huvittavia :D Aluksi huudetaan, että "laske tasoa"jos mies ei saa niitä mitä oikeasti haluaisi eli nuoria ja kauniita naisia. Sitten kun mies laskee tasoa niin sekään ei kelpaa, nyt pitäisi jo pakottaa itsensä kiinnostumaan rumista naisista.

Kun lähestyy naista niin kannattaa sanoa, että katsohan tuota kaunista naista tuolla, olen hänestä kiinnostunut mutta minun käskettiin laskea tasoa niin tulin sinun luoksesi.

Mutta ethän sinä olet laskenut tasoa, jos ne rumat ei kelpaa.[/quote

Oletko tyhmä? Mies laskee tasoa jos menee treffeille rumien naisten kanssa, mutta naiset vaativat että pitäisi vielä pystyä pakottamaan itsensä kiinnostumaan sellaisesta.

Vierailija
68/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi ettet anna kellekään mahdollisuutta. Ihmisistä voi paljastua mielenkiintoisia juttuja kun vähän tutustuu.

Vierailija
69/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miehenä laskenut tasoa sillä lailla että pelkkään seksiin voin kelpuutta minkä tahansa näköisen naisen, reikähän se kaikilla on.

Sitten jos puhutaan suhteista niin riittää että nainen on normaalipainoinen eikä mikään juoppo/nisti.

Eli et saa muunlaisia naisia, kuin läskejä narkkeja kertapanoiksi?

Tuo on tasosi. Hyväksy se.

Ei ole. Mies kelpuuttaa seksiin huomattavasti itseään alempitasoisempia naisia. Miehen seksuaalisuuden arvo on nolla, joten oman tasoisella naisella se on paljon korkeampi joten hän ei tietenkään anna helposti. Läskin narkin arvo lähentelee sitä miehen nollaa.

Vierailija
70/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tason laskeminen näyttää ironisesti olevan naiselle kova paikka koska vaikka aina käsketään laskemaan tasoa niin, sitten kun nainen huomaa itse olevansa se kenen tasolle sitä laskettiin niin alkaa kitinä :D

Nainen ilmeisesti kuvittelee, että se on"joku muu" se alempitasoisempi nainen, ei koskaan hän.

Vierailija
71/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelit olevasi " korkeammalla tasolla " kuin olet, naurettavaa tommonen ihmisten tasoihin määrittely.

Selvästi ulkonäöllä paljon sulle merkitystä kun kiinnostus enemmän on että samoja harrastuksia, samoista asioista pitää, keskustelua löytyy. Mutta ainoaa mitä sä mietit on varmaa että yhyy laskipa '' tasoni'' kuin lehmän häntä.

Hanki pumpattava barbara!

Vierailija
72/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa naisten maailmaan. Miesten taso on just noin alhainen, vaikka tekis esikarsintaakin. Ei herätä lähes mitään kiinnostusta.

Vierailija
73/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mies esitti täällä sellaisen teesin että jos nainen vain alkaa hengailla miehen kanssa jota ei pidä puoleensavetävänä, niin romanttinen ja seksuaalinen kiinnostus syntyy kuin itsestään automaattisesti hormonaalisen prosessin seurauksena. Hiljeni kyllä kun kehotettiin aloittamaan menetelmän käyttö itsestään. Ap voisi kokeilla?

Vierailija
74/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap halusi niitä tosi kuumia insta malleja, mut ne ei lähtenykkö kahville?

Vierailija
75/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat huvittavia :D Aluksi huudetaan, että "laske tasoa"jos mies ei saa niitä mitä oikeasti haluaisi eli nuoria ja kauniita naisia. Sitten kun mies laskee tasoa niin sekään ei kelpaa, nyt pitäisi jo pakottaa itsensä kiinnostumaan rumista naisista.

Kun lähestyy naista niin kannattaa sanoa, että katsohan tuota kaunista naista tuolla, olen hänestä kiinnostunut mutta minun käskettiin laskea tasoa niin tulin sinun luoksesi.

Mutta ethän sinä olet laskenut tasoa, jos ne rumat ei kelpaa.[/quote

Oletko tyhmä? Mies laskee tasoa jos menee treffeille rumien naisten kanssa, mutta naiset vaativat että pitäisi vielä pystyä pakottamaan itsensä kiinnostumaan sellaisesta.

No miksi menet treffeille rumien naisten kanssa? Kuka pakottaa? Taas tehdään väkipakolla ongelma ihan olemattomasta asiasta, pakko vaan päästä olemaan dramaattinen.

Ja ylipäänsä parisuhteen aloittamiseen auttaa jos näkee kumppaninsa ihmisenä eikä jonain sijoituskohteena tai koristeena.

Et sinä naista tarvitse vaan fleslightin ja roomban.

Vierailija
76/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te vastaatte tälle ulisijalle?!

Älä ruoki palstajankkaajaa!

Vierailija
77/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? 

On tehty tutkimuksia, joissa tullut ilmi, että suhteellisen kauniit naiset pitävät itseään ei niin viehättävinä ja samaan aikaan eri tutkimukset kertovat, että miehet pitävät itseään paremman näköisinä ja tavoittelevat kumppaneita näistä ulkonäiköisesti viehättävimmistä ryhmistä. Ehkei aina palaset loksahda kohdilleen. 

> Tämä siis ajatuksen herättäjänä siinä, että usein on harhaa ja epätasapainoa... ja kaikkea siltä väliltä.

Omasta kokemuksesta voi kertoa sen, että ihana rakkaus löytyi Tinderistä kyllä. Ja sellainen mies, joka ei ollut se ulkonäöllisesti se ihannemies, mutta muuten ON täysin!

Vierailija
78/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä palstanaiset voi tehdä jos miehen ongelma on hypergamia? Sitten jos joku antaa järkevän neuvon kuten kehotus lopettaa tumputtaminen niin että oikean elämän naiset alkaa kiinnostaa, sillekin kiukutellaan.

Ihan oikeista, sievistä ja normaalipainoisista, liikkuvista naisista tykkään.

Mutta sinä taidat tarkoittaa "normaalilla" sitä 110kg yksinkertaista liikkumatonta tupakoivaa 3 lapsen äitiä

Vierailija
79/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdetaan ne kauniit p-skiaiset, jotka käydään läpi nuorina ja tyhminä.

Kokemuksen viisastuttama ihminen osaa olla realistinen ja valitsee sen mukavan, kiltin ja tavallisen vakavaan suhteeseen.

Naisia löytää tanssikursseilta ja -lavoilta, vink vink. Tosin se hyvin tanssiminen vaatii mieheltä aika paljon, suorastaan supersankariutta.

Vierailija
80/90 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luen tätä? Aika ottaa nettitauko.