Onko 50 euroa maksava käsisaippua teidän mielestänne liian kallis?
Vai olisitteko te valmiita maksamaan Byredon käsisaippuasta tuon hinnan?
Kommentit (236)
Saaren taika valmistaa osa saippuoista Perniössä ja Ranskassa loput. Muut tuotteet valmistetaan suurissa bulkkitehtaissa halpamaissa. Puolassa esim.
Parhaan palautteen kirjoittajat saavat runsaan palkinnon palautteestaan. Näinpä kehuvia arvosteluja riittää. Lisäksi huonot arvostelut poistetaan
Vierailija kirjoitti:
Saaren taika valmistaa osa saippuoista Perniössä ja Ranskassa loput. Muut tuotteet valmistetaan suurissa bulkkitehtaissa halpamaissa. Puolassa esim.
Parhaan palautteen kirjoittajat saavat runsaan palkinnon palautteestaan. Näinpä kehuvia arvosteluja riittää. Lisäksi huonot arvostelut poistetaan
Saaren Taika tuotteet minulla on oikeasti olleet hyviä ja hyväntuoksuisia. Voisin laittaa heille hyvän arvostelun ilman, että saan jotain. Hyvin moni suomalainen yritys ulkoistaa osan tuotannostaan ulkomaille ja se on harmi, mutta ei se ei ole este ettenkö ostaisi tuotteita.
Tuota 50e käsisaippuaa en ikinä ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Byredon saippuasta en noin paljoa maksaisi, kun on olemassa paljon parempiakin halvemmalla. Esim itse hyödynnän näitä täyttöpusseja: https://t.ly/kqTT ei maksa kuin puoli litraa saippuaa 5 euroa ja on paljon laadukkaampaa kotimaista. Mukavan mieto tuoksu ja ei vaahtoa liikaa sekä kuivata käsiä.
Miten puhfistat ja desinfioit pumpun välillä?
Minulle se on jäänyt hämäräksi, enkä siksi tyttöjä tykkää käyttää. Niihin kertyy kuitenkin kaiken laista.
En koskaan. Ajattelen omilla aivoillani eikä minua hallitse mainosmiehet. Vaikka varaa olisikin. Kun nettopalkka yksin asuvalla on 5000 e.
Tyyri esiintyy muinaisissa loitsuissa oravan toisintonimenä.
Olen lukenut koko ketjun meni aika... kauan.
Mulla on mökillä ja kotona 9 euron palasaippua, joka on tosi hyvän hajuinen eikä mökkiolosuhteissa jäädy. https://www.greenandgablesinterior.com/tuotteet.html?id=56106/804816
Viittäkymppiä en pistäisi saippuaan. Ja nestesaippuat on minusta hullunkurisia, liotetaan veteen sitä samaa ainetta, mitä saa palasaippuassa enemmän....
Jos naistani tuollainen ilahduttaisi niin ostaisin sen hänelle.
t Mies
Riippuu siitä, miten monta litraa sillä saa.
Byrego ei ole vain saippua, se on laatua arvostava elämäntapa, laadukas kosmetiikkasarja, on kyllä nestesaippua valikoimissa ja se ei maksa suomessa kuin 45 euroa tällähetkellä.
Ei taida löytyä prisman hyllystä?
Todella jotain saaren taikaa verrataan samalla sivullakaan, vähän kuin polkupyörää vertaisi urheiluautoon, tuote on tehty menestyjille joilla on varaa ostaa laatua ja erottua muutenkin.
Minusta olisi ihan hauska kokemus.
Oikeinkirjoitusvirhe? Miksei vain kirjoitusvirhe
Ai kauheeta...