Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURPERHEKUUMEILIJAT VKO 48

27.11.2006 |

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ! Tästä on hyvä jatkaa...

Innokasta keskustelua entiseen malliin ja kaikki mukaan !!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistille oikein paljon onnea ja tarrasukkia....voi kunpa olisin itsekin edes siinä vaiheessa, että sais testata onko raskaana vai ei...malttamaton ja kärsimätön kun oon. Lauantaina on siskon vauvan ristiäiset. Voih. Pitää koittaa olla rauhallinen vauvan lähellä eikä liikaa hysterisoida sen ihanuutta, ettei koko suku arvaa, että meillä TAAS kuumeillaan.

Pitänee taas mennä laittaan pyykkikone päälle, että saan nujerrettua tuon Mister pyykkivuoren.

Vierailija
22/39 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ennen välipalan laittoa. Koululaisetkin pääsee kotiin jo tavallista aikaisemmin, joten pitäis varmaan keksiä jotain kaikkien herkkua.

Oma napa: Nyt on sitten imetyksen jälkeen tokat menkat lopuillaan. Vauvakuume ei helpota ollenkaan - mies epäili, että mulla on neljänkympin kriisi (joskus nuoruuden ehdottomuudessa sanoin, että mä haluan kaikki lapset alle 40-vuotiaana.... No, nyt olen viisaampi! Täytän tänä vuonna vasta/jo 38). Mies on ollut vähän varovainen lausunnoissaan, kun olen kysellyt, joko voitaisiin aloittaa uusi yritys. Mut varovaista myöntymistä on jo ilmassa! Siihen on hyvä takertua... Ainoa harmi on, että en oo ihan palautunut viimeisestä synnytyksestä (pienin pian 11 kk) ja pitäis selvittää gyneltä, onko siitä haittaa uutta raskautta ja synnytystä ajatellen.

Muuten tää harmaus alkaa jo vähän masentaa. Onneksi joululahjat yhtä lukuunottamatta on ostettu. Pitäis saada itsestään irti niin paljon, että alottais pikkutyttöjen huoneen järjestelemisen ja kävis kaikki lelut yms läpi, kun vuoden vaihteen jälkeen aloitetaan remontti ja vaihdetaan kaksi lasten huonetta päittäin. Mutta kun ei aika meinaa riittää edes viikkosiivoukseen ;-)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

päivänsini + 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin Mistille onnittelut hyvistä ultra kuulumisista! On niin ihana lukea näitä raskausjuttujakin välillä.

Mammis5 (toivottavasti muistin nikin oikein), helpoiten saat lisättyä tietosi esittelypinoon kun avaat sen esittelypinon, sitten painat vastaa tähän viestiin, ja sen jälkeen vain kirjoitat omat tietosi niin käyn ne sitten päivittämässä sinne pinoon.

Meille ei mitään kummallista kuulukaan. Olen siivonnut ja leiponut tänään oikein urakalla. Huomenna on kolmosen synttärit, neiti täyttää 9 vuotta, ja ainaskin toiset kummit ovat tulossa huomenna kylään.

Vähän olen myöskin noita paketointihommia saanut tänään tehtyä kun kuopus nukkui päikkäreitä sopivasti ja esikoinen piti seuraa neloselle. Nykyään kun on vaikeaa löytää sellaista aikaa että kukaan lapsista ei olisi kotona. Onhan tässä onneksi vielä aikaa tuohon jouluun niin että jos ei muuten niin saapi mies ottaa koko poppoon mukaansa joku ilta ja lähteä kyläilemään:)

Nyt täytyy mennä laittamaan yksi kakku vielä uuniin.

Medison+5

Vierailija
24/39 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdin kuin ehdinkin pari riviä laittamaan.

Testin puolitus.. en suosittele ;) Meinasin vain viiltää sormeen ja Advance-testiin tuli vain pintanaarmu. Kertakäyttöiset kirurginveitset on muuten tosi teräviä.. Ja tulos sitten.. testiviivaa ei näkynyt lainkaan.. Mä taisin tappaa taas sen tikun. Nooh, Kyllä siinä henki sen verran pihisi, että kontrolliviiva ilmestyi. Nythän siihen pitäisi tulla komeat viivat tai sit meidän tätiliini on lähteny lomareissulle ja tulee joulunviettoon..

Jos mulla olis prolaktiini- vai mikäs se maitohormooni nyt olikaan.. -testit niin se varmaan muuttuis punaiseksi koko tikku. Hitsi, että maitoa tulee kuin kolmantena päivänä synnytyksestä ja meidän vauva on jo iso mies.

Oioi Monalisa.. mä ymmärrän totisesti miltä tuntuu kun lapset ei nuku.. Joka aamu herää valmiiksi väsyneenä ja olo on kuin ravintolaillan jälkeen. Ei ihme, että olenkin nykyisin ihan Raivoraitis.. varsinkin raivo ja sit se raitis.

Kävin hierojalla tänään ja se oli taivaallista vaikka sattui ihan hirveästi ja huomenna on olo kuin pesäpallomailalla hakatulla 8) Jokaisessa äidissä asuu pieni masokisti..

Ja taas on mentävä.. iltapala-aika..

Jaksamisiin leidit

ja kiva on lukea vauvakuulumisiakin

Neppis the tikuntappaja

Vierailija
25/39 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin haluaisin tietää miten kuus henkset perheet asuvat ja millä autolla ajavat?

Meitä on nyt viisi ja itse haluaisin vielä yhden vauvan (kuopus kohta 4-vuotta), mutta mies väittää ettei meille mahdu ja iso autokin on muka mahdottomuus. Nyt omakotitalo (80 neliöö) ja farmari Volvo. Ei ehkä kauheen järkevää haluta lisää lapsia, mutta kun tuntuu tuo vauvakuume kestää ja kestää. Unelma uudesta vauvasta syntyi jo viime keväänä ja yltyy koko ajan. Taitaa vaan jäädä unelmaksi, kun mies ei sitten millään lämpene ajatukselle.

Että sellasta. Tulen taas pistäytymään täällä joskus.

Vierailija
26/39 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anHa76: Meitä on nyt kuusi 4 lasta iältään 8.5, 5.5, 4 ja 2v. Asumme 120 neliön talossa ja omistamme farmari auton joka on rekisteröity 7:lle hengelle eli takaosassakin on penkit :o)

Mökkireissu vaatiikin sitten peräkärryn perään jotta tavaratkin mahtuu koska auto on täynnä lapsia ;o)

Viides lapsi on saanut jo luvan tulla.

Välillä tuntuu että olis ihana kun ois kaikille ne omat huoneet ja tilat mutta kun ei ole euroja tarpeeksi eikä ennenkään ole isoja lukaaleja tarvittu.

ON-> tänään sitten ihmettelin kovia kipuja munasarjoissa ja äkkiseltään laskettuna oisi kierron 13 tai 14pv eli todennäköiseti oviskipujahan ne :o) ja kuinka kökösti kävi pidimme eilen aikuisten kivaa vaikka lääkäri suositteli etten tulisi tässä kierrossa raskaaksi :o( no jos niin kävi sillä on sitten joku tarkoitus :o) Eikä lääkkeistä ole kuulemma haittaa jos tulisin raskaaksi. Haavaeissani oli olla tänä jouluna raskaana mutta se jouluvauva 2007 olisi se isompi toive.

Nyt potemaan,olen ollut jo viikon kipeänä enkä pysty puhumaan kun ääni ihan hukassa ja nyt suu täynnä rakkuloita ja kuume nousee... Kuulostaa hurjemmalta kuin oikeasti on.

Niiloakseli jo sekaisin kiertopäivistä mutta puoliväliä mennään :oD

Vierailija
27/39 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on nyt 2 aik 5 lasta,keväällä 6 lasta.Suurin muutos oikeastaan mielestäni oli kasvaa 3 lapsisesta perheestä nelilapsiseksi.Silloin joutui auton miettimään uusiksi ym järjestelyjä.Mutta kun neljännen kohdalla ostimme tila-auton oli sielä sitten jo yksi paikka odottamassa seuraavaa joten viides ei niinkään enää asioita mullistanut=D

Asumme omakotitalossa noin 200m2,huoneita ei ole jokaiselle.2 tyttöä ja 2 poikaa jakavat huoneet,esikolla oma,meillä oma ja vauvakin saa oman=)

Autona peugeot 8 hlö:lle.Tavaratilaa ei ole mutta kaikki mahtuu kyytiin.Suksiboxi seuraavana ostoslistalla.

Jos vielä mielin seuraavaa on vaihto pakollinen pikkubussiin=)

Eniten suurperheenä " harmittaa" matkustelu.Matkustava suurperhe on outo käsite matkatoimistoille.Lapsialennukset ovat vain 2 aik 2-3 lasta.Huoneistoja johon mahtuu 8 tai enemmän on hyvin vähän.Ja kun varaamme matkaa joutuu lapsista osa eri varaukselle kun kone ei ymmärrä 6:tta suurempaa perhettä...

Mutta onnistutaan silti tekemään mistä tykkäämme,matkustelemaan=)

Siinäpä sitä tekstiä...

Kaikkea hyvää viikonloppuunne!

L+5+rv 24

Vierailija
28/39 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja testin tulosalue värjäytyi kokonaan punaiseksi, kontrolliviiva näkyy selkeästi ja se testiviivan kohta on : valkoinen!! Eli ilmeisesti negatiivinen tulos?

En voi kyllä enää suositella näitä Advancetestejä ainakaan kovin heikkohermoisille ;)

Meillä on tällainen 120 neliön tönö, kahdella vanhimmalla on omat huoneet ja kaks pienintä on samassa. Sit meillä vanhuksilla on oma konehuone.. hih..

Autona on tuollainen 7- hengen opelinrähjä.. Yks paikka on vielä vapaana ja sitähän minä nyt yritän kovasti saada käyttöön. Tosin se on hyvä kauppakassipaikka kun muuten ei tavaroille tilaa jääkään. Ei me usein ollakaan koko porukka liikkeellä ja matkustelukin on jäänyt vähiin. Alkoi sukulaiset pyöritellä silmiään kun esitimme tulevamme kesälomalla..

Voi itku-- liha on vielä pöydällä ja sen olis pitäny olla uunissa jo toista tuntia sitten..

Täytyy mennä..

Neppis kp14.. tai sinnepäin

Vierailija
29/39 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vapaapäivä vietän ja ihan kahdestaan kotosalla toistaiseksi koirulin kanssa olen.

Kotihengetärtä yritän leikkiä ja tanssin just tangoa armaan imurini kanssa mutta hetkeks istahdin hengähtämään ja kohta tanssit jatkuu...

Meillä on 2-ssa kerroksessa yht 5h+k siten että alhaalla on wc, keittiö, olkkari ja meidän makkari ja yläkerrassa asustavat omissa huoneissaan esikois-herra 13-v , kakkosneito 10-v ja yhteisen huoneen jakavat sydämenpuolikkaat neidit 6-v sekä siellä on myös pesuhuone saunoineen.

Vauvapostia jos meille lähetellään niin sitten mietitään huonejärjestelyt uusiksi mutta meidän makkari on esim sellainen koppi ettei sinne 140 cm leveän sängyn lisäksi yhtä yöpöytää kummempaa mahdu mutta yläkerran huoneet on sitten vähän isompikokoisia.

Autoja meillä on 2 5-n hengen ja harvoin meillä koko porukka edes mukana on mutta esim mökille kuljetaan ihan jo aikatauluista johtuen kahdella autolla. Vuorotyöt kun ovat välistä aikas hankalia näin perheelliselle...

En muista mitä mun piti kommentoida mutta nyt jatkuu tangot rakkaan imurini kanssa joten palailen myöhemmin...

Isotikru

Vierailija
30/39 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa taas..

Joo, en mä pidä mitenkään itsestään selvänä että jokaisella lapsella pitäs olla omat huoneet. Nytkin tytöllä on oma ja 2 poikaa on samassa. Ne huoneet vaan on aikas pieniä. Itse olen lapsuuteni viettänyt kahden siskon kanssa samassa huoneessa.

Olen ehdottanut miehelle, ett vois ostaa farmarin jossa lisäpenkit (tai laitattaa Volvoon sellaset).

Meidän perhe ei nytkään paljoo matkustele, ett se neljäs lapsi ei sitä ainakaan rajoittais. Mummot asuu niin lähellä ettei sinnekään meno ole ongelma. Eikä nytkään oikeen mahuta kaikille sukulaisille yökylään.

Ja uus vauva on mielessä joka päivä. En vaan vieläkään tiedä miten taivuttelisin miehenkin tähän hankkeeseen.

Mutta nyt pitää ruveta pyykin viikkaukseen. Ja yöksi vielä tekeen vaneria.

Vierailija
31/39 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnHa: meilla on ihan pieni tolli, onhan nelioita jotain 80(?), mutta makkareita vaan 2. Eli mulla on nelja tyttoa kaikki yhdessa huoneessa!

Jarjestelyina on etta on kaks sankya ala-laatikoilla missa nukkuu pienimmat ja paivisin ne on piilotettuna alle! Oli meilla kerrossankykin yhteen aikaan, mutta siita ei tullu kuin tappelua kuka saa olla ylhaalla!

Ylakerta on sunnitteilla! Ja pakkokin jos tama viides nyt antaisi kuulua itsestaan!

Autona meilla oli kaks menopelia, ja kuten monet muutkin, ei enaa olla aikoihin kuljettu koko sakki joka paikassa, kaks vanhinta (esikko varsinkin) ei enaa halua joka kylailypaikkaan mukaan...

Nyt mun biili myytiin, toiveena loytaa 7-paikkanen mikavaan.

Muuten ei mitaan uutta:-levinia kp 24

Vierailija
32/39 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen puolta poppoosta kotiin ja sitten suuntaamme kylpylään.Mieleeni nousi gallup kysymys(kuinkas ollakkaa...)

Suurperheessä suuret päivittäistavara/ruoka kulut.Keskitättekö ostonne tiettyyn ketjuun??

Ketjun hyvät/huonot puolet?

L+5+rv 24+

Vierailija
33/39 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amoton tikuttelu vain jatkuu.. ja negatiivinen tulos.. positiivista oli se, että testikenttä näytti tänään siistiltä. Jaa-a taitaa taas tulla erikoinen kierto. Meillä pisti simpat persiit penkkiin, eivätkä liiku taas mihinkään. On kuulemma äitee niin väsyny, että paras ollla häiritsemättä. Ehkä se nyt sit ei haittaa kun Mademoisellekin on hautautunut mökkiinsä eikä liikahdakaan. Senkuin vain kurkkii verhojen raosta kun ensimmäisten joukkojen simpat tekee kuolemaa pihalla. Ei tainnu yksikään kelvata nirppanokalle. Tänä vuonna saadaankin sytyttää useampi kynttilä muualle haudattujen muistomerkillä.

Jep, sellaista tänään.

Neppis the piparkakunpaistaja

Vierailija
34/39 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neliöitä jotain 120, isommat lapset yhdessä huoneessa, pienet meidän kanssa. Kamareita kyllä ois ja mahdollisuus tehdä lisääkin. 7- paikkanen tila-auto.

Ostokset tulee keskitettyä tuohon ainoaan putiikkiin, joka kylältä löytyy (K-ryhmä). Plussaa on erittäin ystävällinen palvelu ja palvelutiski, josta löytyy lihaa, kalaa, salaatteja ym. Miinusta on se, että valikoima on ymmärrettävästi rajallinen.

Uusille tervetuloa ja pikaesittelyä. En oo esittelypinossa, kun koitan olla täällä vähän " piilossa" . En varsinaisesti just nyt kuumeile, kun kierukka on, mutta ehkä parin vuoden päästä on jo toinen tilanne. Opetusalalla mies ja minä.

T@hti ja lapset p02/00, t05/02, p09/04 ja p07/06

Vierailija
35/39 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä koko viikko podettu kuka enemmän kuka vähemmän. Esikoinen oli pari päivää poissa koulustakin, kun oli niin kova yskä ja kurkkukipu. Kumma kun kuumetta ei kuitenkaan oikein ollut, yhtenä yönä ehkä vähän, silloin oksentelikin limaa yöllä. Kakkonenkin oli ehkä siinä kuumeen rajoilla perjantaiaamuna, mutta pääsi kuitenkin kouluun ja sai pitää kaverisynttärinsä eilen (oireena lähinnä käheä ääni ja tukkoinen nenä). Mieskin oli niin kipeä perjantaina että jäi pois töistä (!!!), se siis tarkoittaa sitä että oli tosissaan kipeä. Meillä kun ei mies turhista valita, töistäkin on poissa keskimäärin päivän vuodessa. Nytkin tuli tolpilleen jo perjantai-iltana (tosin särkylääkkeiden voimin), mikä olikin hyvä koska oma oloni alkoi jo pettää. Mulla oli koko viikon ollut pientä flunssaa ja orastelevaa poskiontelon tulehdusta, joka joskus tekee tuloaan useamman viikon. Tulisi kunnolla kerralla eikä väijyisi montaa viikkoa, mur!

No, kun oltiin eilen selvitty kunnialla kakkosen synttärijuhlista, rupesi esikko tutkimaan tukkaansa illalla peilin edessä. Äkkiä rupesi kyselemään " Mitä ihmeen ötököitä mlla on päässä???" Me tietysti miehen kanssa rynnätään paikalle tutkimaan tapausta, pieni vilkaisu toisiimme ja nyökkäys. Juu, täitähän ne! Tytölle ei kyllä heti arvattu sanoa mitään, mies vaiin totesi että haluaisitko että pestään tukka ennen nukkumaan menoa, johon tyttö mielellään suostui. Eihän tuo niitä täitä juuri poista, mutta oli lähinnä henkinen toimenpide. :) Kun sitten tulivat suihkusta oli tyttökin arvannut mistä on kyse, oli viime vuonnakin kaverillaan niitä ollut.

Muut muksut olivatkin jo nukkumassa, joten ei sitten alettu tutkia niitten päitä. Olin juuri leikannut kahden pienemmän hiukset (poikia) ja tiesin ettei siellä ainakaan täitä ollut, munia en nyt niin osannut katsellakaan. Tutkittiin sitten iltamme ratoksi miehen kanssa toistemme päitä, olipa taas romanttinen tapa viettää iltaa!

Tänä aamuna sitten alkoikin pyykkikone laulaa, kun kaikkien petivaatteet pitäisi saada pestyä (+pipot ja muut vaatteet, pyyhkeet). Sohvien päällisetkin ajattelin pestä (olivat kyllä muutenkin pesun tarpeessa),torkkuhuovat ja kaikki pehmot (joista osa aina unikavereina) pitäisi pestä tai saunottaa. Harmi kun ei ole kovia pakkasia saisi kaikki ulos jäätymään. Kohta täytyykin lähteä apteekkiin hakemaan täishampoota niin saadaan pestyä kaikkien päät. Ja mitäs vielä... Omakin olo on aika flunssainen, joten kovin herkkua tämä ei kyllä ole (olisiko tosin terveenäkään?).

Nyt kaikki kanssasiskot joilla on tuo " ihana" riesa joskus ollut, hieman tukea kiitos! Ja neuvoja, luin ohjeista joita koululta tuli syksyllä (silloin ei meillä ollut täitä) että koko perheen päät tosiaan hoidetaan ja petivaatteet +muut pestään ja vain ne joilla löydetty täitä/munia pitää uusintakäsitellä viikon kuluttua. Tällöin kai taas pestään sen henkilön petivaatteet + pipot yms? Koko perhettäkö ei hoidella tuplaten?

Kaipa tämä tästä, pala kerrallaan. Onneksi ei nyt ihan jouluksi tullut, toivon siis pääsevämme näistä eroon ennen sitä kunnolla...

Hieman väsyntyt Hilmis + nelikko

Vierailija
36/39 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilma-Tilda

Meillä oli täi-show päivää ennen koulujen alkua ja voi vitsi sitä touhua.

Ei käy kateeksi.

Meillä meneteltiin uusinta käsittelyn kanssa niin että käsittelimme uusiksi kaikki ne lapset joilla täitä todettiin tai munia ja sen viikon ajan mitä välissä oli kampasin tukat täi kammalla aamuin illoin. Se ei ollut hauskaa kun esikoisen tukka on paksu ja piiitkä...

mutta niin siitä selvittiin ja meillä kun ei löytynyt ollenkaan eläviä vaan huomasimme ne muna vaiheessa, kiitos naapurin joka ilmoitti heti heidän ongelmastaan josta oli jo tullut astetta vakavampi (eläviä täitä oli ja paljon)

Tsemppiä taisteluun!!

Inhottavaahan tuo on mutta luulen että jokaisessa lapsiperheessä käydään tuo läpi ainakin kerran.

Niiloakseli lääkäriä odotellessa...

Vierailija
37/39 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesujen ja kampaamisten lisäksi olis hyvä heittää hiusharjat pakkaseen 12h,esm minigrip pussiin,tiiviisti suljettuna.Ja jos saunaa talosta löytyy,patjat peitot ja tyynyt lauteille 80 asteeseen 3 tunniksi.

Itse pääsimme riesasta kaksin pesuin ja yllämainituin avuin eroon mutta ystäväperhe ei meinannut päästä eroon ollenkaan.Täi elää max 2 vuorokautta ihmiskehon lämmön ulkopuolella ja heillä alkoi olla tilanne että kaikki keinot koitettu.Olivat 2 päivää poissa kotoa,pehmot kaikki suljettu tiiviisti pusseihin ja kotiin tyltua vimmattu tuuletus.Johan heltis mutta aika kamala kokeus tais olla.

Hus pois kaikki kurjat täit,Voimia!!!

L+5+rv 24+

Vierailija
38/39 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niinkun meilläpäin sanotaan!

Mistäpä sitä onkaa ollu puhetta, ainaki täistä oli muutama kommentti.

Meillä ei niistä vielä kokemusta oo (kopkop..), mutta varmaan inhottavaa ja ylimäärästä hommaahan se teettää, ihan kun sitä tekemistä ei lapsiperhees tarpeeksi olis!

Toivottavasti pääsette eroon ötököistä! Mulla rupee aina kutittamaan päätä, kun jossain on puhetta täistä, kirpuista tai muista pikkuötököistä..

Mä kyllä käyn joka päivä lukemassa pinon, mutta en varmaan nyt kaikkia keskustelunaiheita saa mieleen. Huushollin koosta ja autosta on juteltu, sen muistan.

Meillä on kyllä iso talo, mutta kaikki huoneet hurjan kokosia, esim keittiö 40 neliötä. Pariinsataan neliöön on alakerras se keittiö, oh ja meidän makkari (sen voi helposti puolittaa) sekä pesutilat, apukeittiö + wc. Vintillä on kaks makkaria (isoilla lapsilla omansa) oleskelutila ja wc. Että käytännös ei juniorillekkaa oo omaa huonetta, mutta eipä tuo sitä varmaan moneen vuoteen kaipaakkaan! Ja täytyy sitte joko laajentaa tai jakaa. Se ompi sitten sen ajan rasite, auto joutaaki sitte varmaan vaihtoon. Tällä hetkellä meillä on kaks autoo ja joskus mennään koko perheen voimalla jonnekki samalla kulkupelillä. Se o kyllä ahdasta! Muka viidelle hengelle tarkotettu... Takapenkille just ja just mahtuu kaks laihaa lasta ja yks vähä pulleempi aikunen, jos sattuu olemaan hyvä päivä, mutta ei sillä kyllä mitää lomareissuja tehdä! Haaveissa oliski joku vanhempi pikkubussi, että mahtuis tuo karvaläjä ja kassitki matkaan.

Jaahas, nyt voiki jo toivotella varhaista huomenta, täytyy varmaan yrittää lähestyä ukkokultaa, ennenku tuo vallan nukahtaa!

Iloista alkavaa viikkoo kaikille ja onnee testaajille, joita ei oo hetkeen ollukkaa!

Vierailija
39/39 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näkynyt viä uutta viikkopinoa...

Me asutaan tämmösessä 98 neliön huushollissa. 4h ja keittiö. 2poikaa yhdessä huoneessa ja meiän neiti omassa huoneessa. Ahtaaksi käy kun ja jos vauveli vielä tulee...omaa rivitalo-tai omakotitaloa kattellaan kokoajan. Ja auto pitänee isompaan vaihtaa myös. No se on miehen lempipuuhaa. Tällä hetkellä Wolkkari...Passat...

Me leivottiin pipareita lasten kans viikonlopulla. Yks joulupuuha on hoidettu. Mies lupasi tehdä joulutortut itsenäisyyspäivänä valmiiksi pakkaseen. Ihanaa...sekin pois päiväjärjestyksestä.

Tätin tuloa odottelen. Mahaa nipistelee ja on ällö olo. Tulis sitten kun kerran on pakko...pitää ilmotella tulostaan monta päivää etukäteen, että kun vihdoin tulee niin on jo valmiiksi ihan kyllästynyt siihen. Ja suututtaa ja ottaa päähän pahemman kerran kun ilmestyy.

Risella kp 25/28