Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURPERHEKUUMEILIJAT VKO 48

27.11.2006 |

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ! Tästä on hyvä jatkaa...

Innokasta keskustelua entiseen malliin ja kaikki mukaan !!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kärkeen omaanapaa :o)

Kävin aamulla lääkärissä kun kierto on sekaisin ja vuotoa kestänyt jo 11pv Tätä ollut koko vuosi edestakaisin. Nyt sitten määräsivät raskasutestiin vaikka sanoin että apteekin testit on ollut negoja kaikki mitä olen tehnyt ja ensi kuun alkuun sain ultra aikaa jossa mahdollinen syy löytyy sitten viimeinkin.

Ainoa mutta mikä on niin lääkäri käski ehkäistä raskautta niin kauan että syy löytyy. Ja sain sellaisen lääkityksen jonka aikana ei pillereitä saa syödä ja kumia en voi käyttää joten miehelle hyviä uutisia sleibaatti oli lääkärin vastaus.. hohhoijaa...

Paha takapakki pahimman vauvakuumeen keskellä.

Toivottavasti muilla alkaa viikko paremmin

Niiloakseli kp 10/29-39

Vierailija
2/39 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiloakseli koita jaksaa...toivottavasti syy vuotoon löytyy pian.

Töistä tulin äsken ja pikasesti täällä piipahdan kun pitää lähteä hammaslääkäriin. Inhottavaa puuhaa, mutta ei auta...

Risella kp 18/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh.. Äsken kirjottelin jo pitkän litanian joulusta ja muustakin, mutta sitte tuli ihana pieni touhupeppu ja sammutti tietokoneen...No sinne meni siis sepustukset...

Mutta tiivistettynä:

En oo mitenkää jouluihminen, syystä että lahjavuoret tarpeettomasta tavarasta kasvaa joka vuosi, samoin lasten toiveet niistä lahjoista. Toinen syy on se, ettei meillä oo ns. omaa tapaa viettää joulua. En kaipaa mitään tiukkoja traditioita, yritän pikemminki päästä eroon sellasista.

Mä haluaisin luoda meidän perheelle omanlaisen joulun, mutta anopille ON PAKKO mennä joka joulu syömään ja joka joulu ON PAKKO viettää miehen siskon perheen kans, niillä on myös lapsia, joten sikäli ok, onko se vaan pakko joka vuosi samalla lailla, kauhee kilpavarustelu paketeista ja ens vuonna pitää saada taas enemmän...

No sen verran oon saanu tahtooni läpi, ettei aikusille hankita ainuttakaa pakettia! Millanen sitte olis se unelmajoulu?!

Kiireetöntä yhdessäoloo, ei VÄLTTÄMÄTTÄ sukulaisten kans (siitäki on aina kinaa, kenen luona ja ketä tulee..) Mun mielestä voitais kutsuu ystäviä kylään, niitä lahjojakaa ei sitte olis niin " vaivaks" asti.. Saapi nähdä miten sujuu tänä vuonna..

Aina on silti hyvin menny ilman riitoja tai vihanpitoo, vaikkaki sillä samalla kaavalla. Kivahan on kyllä mennä valmiiseen pöytään, mutta muutki osaa kokata (paremminki)kuin anoppi, saispa sen vaan muittenki tietoon..

Aikasemmin tehtiin lasten kans joulujuttuja paljoki, koristeita ja sellasta, kivaa se askartelu olis nytki, ei vaan meinaa vuorokaudesta tunnit piisata. Meillä on vanha talo, jonka remppa on ollu jo kaks vuotta vaiheessaan, mutta nyt oon ajatellu olkkarin saada jouluks valmiiks, että se on varmaan se valmistelu, minkä jouluks teen.

Kiva nähdä, mitä pikkunen meinaa kuusesta ja montako kertaa se kaatuu.. Jospa ens jouluna olis jo toinenki pieni pyörimäs jalois:)

Kohta alkaaki olla otolliset ajat, jos nyt sitte mikää pitää taas paikkaansa, mutta jos on siis säännöllinen kiertoja voihan se olla, ettei koko ovista tapahdukkaa. Täytyy vaan toivoo parasta ja olla ahkera makkarin puolella!

Plussatuulia kaikille! Meillä ainaki tavallinen tuuli puhaltaa kovasti ja aurinkoki paistaa, taidanpa laittaa heppulin rattaisiin ja painella lenkille, kun kerranki on satamatta!

Hemppa

Vierailija
4/39 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonne liställakin kävin mukaanpääsytoiveeni pistämässä, ja nyt sitten pidempää esittäytymissepitystä tänne. Olen seuraillut tätä kirjoittelua o jonkin aikaa, ja nyt siis kehtaan tunkea mukaan.

Olen 31- vuotias hoitoalan immeinen Satakunnasta, mies on metalli-immeinen, ja ikää 36 vuotta. Lapsia on 4; 13 ja 11 vuotiaat pojat, 8 vuotias tyttö ja hännän huippuna 3- vuotias poika, josta piti jäämän se viimeinen (tai oikeastaan tuosta tytöstä piti jo jäädä viimeinen...). Minulla ei mitään hirveää vauvakuumetta ole, johtuen siitä että raskaus ja vauva- aika ovat olleet minulle yleensä henkisesti todella rankkoja. Toki ajatus ei mitenkään vastenmielinen ole, mutta millään hopulla ei vauvatilausta nyt olla tekemässä. Olen pätkätyöläinen (tämän vuoden olen ollut lähes koonaan töissä, joten sopisi hyvin että mahd. äitiyspv-raha laskettaisiin tämän kuluvan vuoden tuloista ;)), ja aloitelen erikoistumisopintoja tammikuussa, ne kestävät vuoden. Mutta senkin puolesta voisi haikara lennähtää meille aikaisintaan tammikuussa 2008.

Joulusta joku kyseli viimeviikolla... meillä ei mitään kiinteitä joulutraditioita ole. johtuu mun työstänikin... 3- vuorossa ja keikkaa. Eli suuria suunnitelmia ei tehdä. Eikä meillä ole " sukurasitteita" , ei mummuloita tms joulun ohjelmaa säätämässä. Ehkä hyvä niin, mutta omasta lapsuudestani kaipaan eniten niitä sukujouluja, joita meillä oli muutama mun ollessa alle kouluikäinen. No, niitä ei meidän lapsille tule. Lasten lahjatoiveet muuttuu joka vuosi isommiksi, kalliimmiksi ja vaikeammin toteutettaviksi. Jotenkin tekisi mieli luopua koko lahjaperinteestä. Aikuisille ei olla lahjoja enää vuosiin ostetukaan, jotenkin tuntuu typerältä venyttää vähiä pennosia, jonkin pakko-ostoksen vuoksi. Syödään mieluummin hyvin nekin sentit. Jouluruuat tosin väkerrän, ihan vaan siksi että itse niistä pidän, eikä laatikoita nyt muuten tule tehtyä. Tosin joulupöydästä löytyy lapsia varten jotain ihan tavallistakin, tasoa lihapullat ja perunat. Niin, ja nuorin lapsukainen on aika lailla allerginen, mukä tietty latistaa tuota jouluhössötystä jonkin verran. Ei viitsi mitenkään hirveästi väkertaa leivonnaisia, mitä hän ei kuitenkaan saa syödä. Enkä mä ole niin kokkiainesta, että osaisin hänelle vastaavia viljatomia- munattomia-jne vääntää.

Tässä tarinaa näin alkuun.. täytynee jatkaa netin selaamisa, jos löytäisi vinkkejä meille ruuaksi tänään :)

Vierailija
5/39 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meitä satakuntalaisia onkin sitten jo ainakin kaksi tässä vauvoihin hurahtaneessa porukassa. Hiukan huvitti kun esittelystäsi luin, että kolmosen piti olla teillä se viimeinen lapsi. Niin meilläkin ja kuinka ollakaan viidennestä nyt haaveilen, eli nelonenkin siihen väliin on ilmestynyt.

Sain eilisen päivän aikana hoidettua lähes kaikki joululahjahankinnat ja voi pojat kun olen ollut tyytyväinen itseeni. Muutama lahja enää uupuu, mutta aikaahan vielä on. En mitenkään erityisesti ole jouluihminen. Jouluruoat on herkkuja ja ne valmistetaan itse, samoin leipomiset. Perinteisen joulusiivouksen kaappien jynssäämisineen olen jo ikuisuuksia sitten unohtanut. Koti koristellaan, lahjoja annetaan ja saadaan, mutta mitään suuria hehkutuksia jouluun ei meillä liity. Vuosia olen jouluaamuna käynyt joulukirkossa yksikseni, muu väki jää unten maille silloin. Se on mulle oma hetki. Jouluaatto menee molemmissa mummuloissa enkä koe sitä rasitteeksi kun matkat ovat lyhyet. Säästyypä aaton perunoitten keitolta ja lapset ehdottomasti haluavat aaton näin viettää. Omasta lapsuudestani parhaimpina jouluina muistan ne, jolloin isäni vanhemmat vielä elivät ja vietimme joulua yhdessä. Sen takia haluan omille lapsilleni tarjota mahdollisuuden samaan.

Jossain vaiheessa aiemmin oli puhetta miesten kotitöihin osallistumisesta. Meillä osallistuu kohtuullisesti, pystyy laittamaan ruokaa porukalle jos itse olen kotoa pois, ja siivoaakin. Pyykinpesuun en päästä, koska ei ole varaa uusia garderobeja viikon välein.

Synnytykset ja raskautumiset ja lasten ikäerot olen moneen kertaan täällä selostanut, mutta uusille lyhyt kertaus.

1. 4/95 rv 38, kesto reilut 5h, lähti alulle parin kierron jälkeen

2. 11/97 rv 39, kesto n. 6h, yritystä oli takana n. 8kk

3. 7/00 rv 40, kesto vajaat 3h, yritystä oli ainakin 6kk

4. 5/04 rv 37, kesto vajaat 3h, yritystä myös väh. 6kk

5. raskaus keskeytyi lokakuussa rv 9+5 ja siinäkin yritystä oli takana n. 6kk

Ilmeisesti ikä on tehnyt tehtävänsä, koska raskautumiseen ensimmäisen jälkeen on aina mennyt melkoisesti aikaa.

Vierailija
6/39 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tervetuloa kaikille uusille. Minäkin olen vasta vähän aikaa uskaltautunut kirjoittelemaan.. no ensinnäkin jutut on ihan omanlaisia ja toisekseen ei sitä vauvakuumetta uskaltanu ääneen tunnustaa.. kun toi pieninkin on aika vauva.. tosin kohta 10kk ukonhuppana.

Eilen lähti simppojen avustussaattue matkaan.. pienten alkuvaikeuksien jälkeen. Ensin ei meinannut kolmonen nukahtaa millään (ei kestä ottaa päiväunia) ja kun siellä hiljeni oli nelonen vailla tissiä. Siinä imettäessä alkoi mies tuhista uhkaavasti ja vaivihkaa potkiskelin sitä polveen. Niin se ukkokulta siitä aina tokeni ja komensi simpat järjestäytymään. Sillä on onneksi aika komeat natsat armeijasta ja osaa hallita isonkin porukan, kriisipaikan tullen myös. Ei pienistä hätkähdä vaikka vihollisjoukot pääsis yllättämään selän takaa, niinkuin esim. kolmonen vienolla äänellä: iskä, janottaa/pissattaa/tyyny tippui/peitteleen jne.jne. Käy vain hoitamassa pyydetyt hommat ja jatkaa teknistä suoritusta ;) Kyllä siitä joskus on romantiikka kaukana ja itsellä kyllä tekis mieli vetäytyä rintamalta Nukku-Matin huomaan. Mutta mitäpä sitä ei tekisi tässä tilassa ;)

|.| aivan kuin meillä Neiti Munasolu olis ottamassa varaslähtöä, meinaa livahtaa ihan huomaamatta takavasemmalle. Onneksi siellä on simot ja samit paikoillaan vahtimassa.. Oikealla puolella tuntuu jomotusta ja vihlontaa. Sit mä olen siivonnu kuin heikkopäinen mikä viittais tädin tuloon. Raivonnu en kyllä ole , muutenkin aika seesteinen fiilis *hmm, pohdiskelee*

Niiloakseli: voi kökkö mikä kurja tilanne. Toivottavasti piakkoin selviää. Häntä pystyyn.

Nyt kai mukulat yrittää kaataa koko talon, ainakin ryskeestä päätellen. Pakko lähteä pelastamaan, ettei jouduta taivasalle.

Neppis kp10..

Vierailija
7/39 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä yökyöpeliltä.En todellakaan ole " vapaaehtoisesti" hereillä tähän aikaan vaan olen töissä.Tuli rauhallinen hetki.Potilaat nukkua tuhisevat huoneissaan,on sopiva aika kirjoittaa jotain.

Meidän lasten ikäeroista...1. ja 2. ikäero 2v2kk, 2. ja 3. ikäero 6v.Olisin toivonut että 3. ja 4. ikäeroksi olis tullut vähän yli 2v,mutta se ei taida onnistua enää.Mieheni ei ole vielä nimittäin suostunut raskautumisyritykseen.Meillä on aika mennyt suostutteluun.Raskaaksi olen tullut aina nopeasti.Esikoista aloin odottaa kun,lopetin pillerit tulin raskaaksi 2:lla kierrolla.Toista lastamme aloin odottaa kun jätimme yhden kerran kondomia käyttämättä.Kolmatta lasta aloin odottaa heti kun lopetimme ehkäisyn.Mutta tosiaan miehen suostutteluun meni vuosi.

Vielä tuosta joulusta..Meillä on ollut tapana syödä jouluateria aattona vuoroin äitini luona ja vuoroin meillä.Meitä on vaihtelevasti 10-14 henkilöä aterialla.Veljeni,tätini,toisinaan anoppi ja appiukko,äiti sekä meidän perhe.Ruokailun jälkeen avaamme lahjat.Iltaa vietämme yhdessä.Pidän kovasti yhteisistä jouluista.Oman perheen kesken on sitten aikaa olla joulupyhinä.Joulu on jotenkin aivan ihanaa aikaa.

Potilaat kutsuvat.Lopetan tällä kertaa.

Vierailija
8/39 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tänään postipoika toi ovistestit ja tietysti heti kävin testaamassa ensimmäistä. Haaleaakin haaleampi testiviiva.. eli ei ole meidän neiti lähdössä minnekään. No, testi ainakin toimii.. toisin kuin se kallis Clearbluen plussan piirtävä selkeä ja kädettömilläkin toimiva tikku-- ja plääh.. siihen ei tullut edes kontrolliviivaa ensin... puolen tunnin päästä pitkäkkisen räpläämisen ja kopistelun jälkeen alkoi toimia vaikka testipää värjäytyi aivan oikein vaaleanpunaiseksi. Toisessa kädessä oli ohjeet ja toisessa tikku, ei olisi voinut mennä pieleen mutta niin vain meni. Elämäni aikana olen useampaan tikkuun pissiny eikä ikinä ole epäonnistunut.. tai jos negat on epäonnistuneita, sit on menny metsään ja monesti.

Jaa taas äitiä kutsutaan, juniori karjuu hälyttimeen niin, että tärykalvot tanssii ripaskaa.

kuulumisiin

Neppis the tikkuunpissaaja

Vierailija
9/39 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs on meidän plussat??????????Mitkä koopeet???????????????

Omaan napaan ei uutta.ei ole ollut neuvolaa ei ultraa joten nippelitietoa ei löydy.Napa pullistuu ja potkut tuntuu,siinä ne jotka kielivät raskaudesta...

L+5+rv 23+

Vierailija
10/39 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei mitään uutta. Jouluvalmisteluja olen tehnyt ja hyvin jo lahjojakin saanut ostettua. Leiponutkin olen kun kolmosen synttärit on perjantaina. Neiti täyttää 9 vuotta.

Simppoja ollaan laitettu liikenteeseeen hyvään tahtiin niin että kun Mamselli Munasolu suvaitsee saapua niin joku vilkas ja ehtiväinen Simo Siimahäntä on siellä nurkantakana odottamassa. Kp14/28? eli suurin piirtein puolivälissä mennään. Tässä kierrossa ei ainakaan yrityksen puutteeseen kaadu tärppi. Hiuksia lähtee ihan hirveesti taas. Mulla on aina niin että kaikenlainen hormoonitoiminnan muutos vaikuttaa hiuksiin. Tuntuu että kohta on ihan kalju pää eikä uskalla harjatakaan ollenkaan:) Toiveita elättelen että tämä nyt tarkoittais sitä että hormoonitoiminta normalisoituu. Vasemmalla puolen vihloili kovasti jo kp10 vai oliko 11. Joten nyt en ole varma onko ovis ollut nyt aikaisin jolloin tästä tulee lyhyt kierto vai onko ovis vasta tulossa kuten on useimmiten viime kuukausina ollut. Osaa sitten olla vaikeaa tämäkin...

Tänään on varmaan pakko vähän siivota vaikkei yhtään huvita.

Medison

Vierailija
11/39 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun vetta tulee kuin mistakin saavista, niin tuskimpa nakyy tanaan... pakko siis ite nousta tuolista ja tehrakki jottai, heh!

Ja elukatkin pitaa menna ruokkiin ja kaupungille menna labraan tuloksia hakemaan; mutta kun oon ilman autoa, ja vetta sataa... plaah!

Ei sais olla nain saamaton.

Mitaan muuta uutta ei nyt sitten meillapain olekaan, kp 21 tanaan ja kovatsi karsimattomana odottelen aikojen kulkua!

- levinia-

Vierailija
12/39 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirusta pitänyt, ei ole ehtinyt koneella notkua!

On lasten synttäri valmisteluja, joulupukin apulaisena oloa jne.

Kp 16/24-28. Tikuttelua ovistesteillä yritellyt, mutta empä ole moista pongannut.. Pöh!!

Vaan mikäpä kiire tässä on tämän neljännen kanssa.. On noita muitakin saanut odotella useamman kuukauden, paitsi ekaa, joka tärppäsi ekasta yrityksestä.

Mutta yritäppä tässä nyt sitten olla ajattelematta asiaa, ei onnistu! =)

Vierailija
13/39 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tännekkään mitään ihmeitä kuulu. Kauhea flunssa iski päälle ja vei äänen ja voimat :o( yritä tässä nyt sitten pitää porukkaa kurissa kun suusta ei tule kuin epätoivoista pihinää ja hengitys hankalaa.

Vuoto saatiin vihdoin loppumaan taas jäälleen kerran primolut kuurilla ja nyt selvisi että mulla on munasarjoissa kystia vasemmassa yksi 25mm ja oikeassa useita 3mm kystia.

Onko kellään tietoa voiko nuo olla mahdollisesti syynä näihin vuotoihin? ja vaikuttaako nuo raskautumiseen?

Lääkäri olisi vasta ensi tiistaina ja on hankala odotella kun haluaisi tietoa heti.

Joulua ollaan laiteltu vaikkei ilma kamalan jouluinen ole :o(

Onneksi vauvakuume laski hetkellisesti eikä nyt niin tämä odottelu harmita vaan innolla jo odotan uutta kiertoa jossa saamme täysillä yrittää (tammikuussa vasta).

Lunta odotellessa!

Niiloakseli kp 12/29-39

Vierailija
14/39 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihmeempiä tännekään. Yritystä ei kyllä ole puuttunut meiltäkää tässä kierrossa...epäilen silti, etten voi olla raskaana kun vasta kuukausi sitten lopetin ne pillerit. Mahan pohjaa vääntelee niinkun aina ennen tätin tuloa. Ens viikolla sen pitäis tulla jos ei ole eksynyt jonnekin matkallaan.

Risella kp 20/28

Vierailija
15/39 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja tulos oli.. ei mitään testiviivaa tikussa.. Hmm.. olisikohan mamselli kuitenkin päässyt livahtamaan ennen tikuttelua kun niin vihloi ja siivotutti.. Kummia tätimäisiä vinkeitä neidilläkin alkaa olla. Oliskos sekin raukka jo vanhaksi tulossa? Oliskos muka meilläkin jo kp9-10 ollu tärppihetket.. No Simpat ainakin oli asemissaan, kerrankin. Eilen ne kyllä nukkuivat, kuorsaus kävi ihan hirveä. Ei auttanut polveen potkiskelukaan.. Kunhan murahteli ja käänsi kylkeä koko mieskööri..

Tosin meidän eläväehkäisypilleri oli kyllä ajan hermolla tasaisesti koko yön- ei siinä paljon olis touhuiltukaan-- huoh--

Nyt mäkin tiedän, että miespuolisia meidän simpat ihan takuuvarmasti on.. Pitkä matka, outo reitti eikä voi kysyä tietä ja eksyvät varmasti..

Nooh, tikuttelu jatkuu, ihan kokeilumielessä. Voikos niitä liuskoja puolittaa.. joku joskus oli kokeillu muistaakseni ja toimi hyvin.. Käynpäs kaivamassa kirurgin veitsen ja alan pilkkomaan. Saadaan koko kuukaudeksi jännitystä: ihan oma kuumeilijan joulukalenteri ;) Kätevää, eikö totta?

Nyt taas velvollisuudet kutsuu,

Neppis kp12

Vierailija
16/39 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä vaan kuumeilijan joulukalenteria!!

mullakin oli tarkoitus testailla noita ovistikkuja mutta toisin kävi ja pari viikkoa sitten vannoin etten ikinä niihin haksahda kun ollaan ilmanki niitä tehty 4 lasta :o) toisin kävi siinäkin ja nyt tuolla odottaa 20 ovis liuskaa seuraavaa kiertoa...

Jos noiden puolitus onnistuisi niin sehän olisi 50% alennus testin hinnassa :o)

Ihan mielenkiintoista muutenkin kerätä tietoa testeistä niin en ite ole sitten n iin pihalla kun joskus testaamaan pääsen.

Niiloakseli kp 12/29-39 tai sinnepäin :o)

ei koskaan saa sanoa ei koskaan!

Vierailija
17/39 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli sitten se kauan odotettu ultra. Ja onneksi uutiset olivat hyviä :) 2cm pitkä pikkuinen ihmisenalku siellä köllötteli. Ja sydän sykki. Mieskin oli ihan liikuttunut, oli ensimmäistä kertaa tässä alkuraskauden ultrassa mukana.

Sen verran " iso" kaveri sieltä löytyi, että l.a. aikaistui viikolla, ollen nyt siis 6.7. Ja viikot tänään 8+5, kun kuukautisten mukaan olisi vasta 7+4. Mutta minullahan oli ovis tosi aikaisin, joten sikäli ei ollut yllättävä tuo tieto. Niin että Neppis, kyllä se Madam munasolu vaan voi olla ajoissakin liikkeellä :)

Mutta nyt takavasemmalle jotain haukkaamaan.

Misti ja katras sekä rv 8+5

Vierailija
18/39 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan onnellista odotusta!!!!

L+5+rv 24

Vierailija
19/39 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päivittäin taas lueskellut kuumeilupinon juttuja, välillä naurattaa hauskat täti- ja simppajutut (meni muuten aikaa ymmärtää tämä täti, mietin että kuka kumma täti teillä kiertää ovelta ovelle =) ) ja välillä, useinmiten, tuntuu niin hyvältä lueskella näitä lapsiperheen arjen tapahtumia. Vaikka itsellänkin on jo 5 lasta, niis uskokaa tai älkää en tunne lapsiperheitä ja heidän arkeaan kovinkaan hyvin. Olen ollut aina töissä =(. En ole koskaan ollut missään puistossakaan....Kuulostaa ehkä oudolta, mutta sitä se varmaan onkin. Olen ollut yrittäjä vuosia ja lapset ovat syntyneet ja kasvaneet siinä yrittämisen sivussa.

Mulla siis alkionsiirrosta huomenna viikko. Em osaa aavistellakaan miten olisi onnistunut. Olen ollut tooosi väsynyt mutta se johtuu varmaan ihan muustakin. Koko ajan on sellainen olo kun kuukautiset alkaisi just, alavatsaa turvottaa ja munasoluissa paukkuu. Saapi nähdä mitä käy, vähän jopa hirvittää..

Hyvää loppuviikkoa teille kaikille. ps. en ole vieläkään tajunnut kuinka laittaisin omat ja perheeni tiedot sinne esittäytymisjonoon alimmaiseksi, jos joku viitsisi neuvoa olisin iloinen siitä. Heippa!

Vierailija
20/39 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateista torstaita kaikille äiti-immeisille! Kuumeilu vaan jatkuu ja jopa pahenee kun kuulin kahden ystäväni vauvauutisista! odottakaas vaan... Tylsää kun ei saa kalenteri kädessä tehdä mullistavia laskelmia mahdollisesta ovis hetkestä, kun täti on varmaan poistanut minut listaltaan raskauden ja 1.5 vuoden imetyksen takia... tätiii prututui tänne... Mutta eikös se ovis todennäköisesti tapahdu jonain päivänä ennen tädin tuloa, tietäs vaan vähän osviittaa. On vaan pidettävä simot liikkeellä ja partiolaisen asenne-aina valmiina!

Meillä yöt alkaa pikkuhiljaa rauhottua juniorin kanssa 1v7kk. huh, on sen kanssa valvottukkin. meillä kaikki lapset ovat olleet maiilman huonoimpia nukkujia - eskarilainenkin hiipii joka yö viereen. Eli usein nukutaankin kahdessa parivuoteessa kun tunkua on muutoin. kateeks käy kun joillain ystävillä vauvat alkavat 3kk iässä nukkumaan omassa huoneessaan ja eivät koskaan herää... meitä on moneks ja lapsia kanssa. Tähän valvomiseen ja heräilyynkin tottuu.

Mutta hyvää häämöttävää viikonloppua ja antoisia simojen metsästys hetkiä pimeissä syysilloissa..

MonaLisa+4