Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkinen terveydenhuolto on surkeaa

Vierailija
30.03.2023 |

Kävi sillä tavalla, että jokseenkin pitkän oireilun jälkeen pääsin lääkäriin joka käsitteli minut kuin liukuhihnalta ja määräsi maitohappobakteerit ja vähän muita lääkkeitä.
Oireet pahenivat ja sama odottelu, että pääsin lääkärille. Kyllästyin siihen arpomiseen ja menin yksityiselle. Tutkittiin kunnolla ja suolistosyöpä. Meni arpomiseen noin 8kk ja mahdollisuudet toipua huononivat melkoisen paljon.
No nyt saavat pitää tunkkinsa. Kieltäydyin hoidoista koska todennäköisyys avannepussiin on noin 100%. Sitä en suostu käyttämään. Jos olisi heti otettu vakavasti, niin asia voisi toisin.

Älkää uskoko TK lääkäreitä. Ikinä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa joku kertoisi miten sen oman terveyskeskuslääkärin saisi kirjoittamaan lähetteen erikoissairaanhoidon tutkimuksiin.

Koska sen jälkeen kun HUS alkaa tutkia potilasta, hoidot alkavat yleensä hyvin nopeasti. Minulle ainakin HUSin yhden erikoissairaanhoidon osaston ylilääkäri totesi, että oma terveyskeskukseni on tarpeettomasti pitkittänyt kärsimyksiäni.

Niinpä ja panttaavat lähetteitä.

Vierailija
22/31 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, eikä edes epätavallista :( minullakin tuppaavat antamaan vääriä diagnooseja usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Jos oikeasti huolettaisi terveys menisin yksityiselle vaikka velalla. Näin olen yleensä tehnyt. Sieltä myös saa nopsaa lähetteen julkiseen erikoissairaanhoitoon mitä oon hyödyntänyt

Menin esim suoraan erikoislääkärille joka pisti heti lähetteen vetämään. Toki siinäkin sai odotella että sai ajan julkiselle erikoislääkärille

Vierailija
24/31 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos terveyspalveluista säästetään vielä lisää, kuten persut ja Kokoomus ehdottavat, niin miten meidän sitten käy? Mitä se tehostaminen tarkoittaa? Ainoa vastaanotto on videovastaanotto 5 min?

Vierailija
25/31 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää liksaa nuo TK-porukkakin vain haluaa. TK-lääkäreitäkin on tosin hyviä, huonoja ja helvetin huonoja, arvallakaan ei pääse valitsemaan tai tietämään, mikä näistä on vastassa. Ihan todellakin perseestä moni TK-lääkäri.

Vierailija
26/31 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin kesti yli puoli vuotta, että sain diagnoosin kroonisesta suolistosairaudesta. Diagnoosi oli selvä, kun pääsin viimein tähystykseen. Siihen asti kävin saamassa ohjeita, että harrasta liikuntaa ja syö kuituja.

Mutta kun sinne erikoissairaanhoitoon asti viimein pääsee, on hoito aidosti erinomaista. Meillä perusterveydenhuolto on se tiiliseinä, josta on todella vaikeaa mennä läpi.

Tiiliseinän voi ohittaa käyttämällä yksityisiä palveluita tutkimusten alkupäässä. Sen jälkeen pyöröovi heiluu iloisesti. Hoitamatta ei voi jättää.

Vierailija
27/31 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Mun veli kuoli suolistosyöpään sairastettuaan n. 1,5 vuotta. Tai kun myönnettiin, että syöpä ja pitkälle levinnyt. Hälle tarjottiin buranaa oireisiinsa. Kun pääsi vihdoin tähystykseen, oli jo liian myöhäistä. 2 vuotta luvattiin max elinaikaa, 1,5 vuotta kärsi ja kuoli 😔

.

Voi kauhea : (

Vierailija
28/31 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäpä se teettää kun ne kuvaamiset ja kaikki ylimääräiset maksaa niin paljon että niissä pitää pihtailla. Yksityisellä nyt tietysti heti ollaan kaikki läpivalaisemassa kun asiakas maksaa.

Perus verikokeet on se absoluuttinen maksimi mitä suostutaan tekemään, siitä eteenpäin pitää sen suolistosyövänkin tulla suusta morjestamaan lekuria ennenkuin pistetään minnekään vaativampiin tutkimuksiin. Koska heillä on siellä se tietty budjetti mitä ei saisi ylittää. Että joo, ei niitä kiinnosta muu kuin se että saa potilaat käännytettyä kotiinsa mahdollisimman halvalla.

Kävin vatsavaivoja valittelemqssq niin tosiaan perusverenkuva otettiin. Lääkäri soitti tuloksista ja sanoi, että ota sitten yhteyttä jos alat oksentaa verta??!

Vierailija
29/31 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista on, että tuo  terveyskeskuslääkäri saattaa olla täysin sama kuin joka  voi jo saman päivän aikana toimia kalliina ja arvostettuna yksityislääkärinä. - Harva ammattikunta saa yhtä vapaasti ja avoimesti kilpailla omaa työnantajaansa vasstaan ja sanella haluamansa palkan.

Olen päättänyt kehittää tästä salaliittoteorian. Olen nyt päätellyt niin, että tk lääkärit on tahallaan niin osaamattomia ja surkeita, koska heidän tarkoituksensa on siirtää kaikkien ihmisten hoito yksityiselle ja kääriä itse rahat+ ottaa rahat päivystyksistä ja töistä julkisella. Helppoa hommaa kun kaikille buranaa ja sanoo että mikään ei vaivaa. Yksityisellä sitten salaperäisesti muistaa mitä lääkiksessä oli opetettu.

Vierailija
30/31 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäpä se teettää kun ne kuvaamiset ja kaikki ylimääräiset maksaa niin paljon että niissä pitää pihtailla. Yksityisellä nyt tietysti heti ollaan kaikki läpivalaisemassa kun asiakas maksaa.

Perus verikokeet on se absoluuttinen maksimi mitä suostutaan tekemään, siitä eteenpäin pitää sen suolistosyövänkin tulla suusta morjestamaan lekuria ennenkuin pistetään minnekään vaativampiin tutkimuksiin. Koska heillä on siellä se tietty budjetti mitä ei saisi ylittää. Että joo, ei niitä kiinnosta muu kuin se että saa potilaat käännytettyä kotiinsa mahdollisimman halvalla.

Mulla oli poikkeamia näissä perusveriarvoissa, niin kyllä tehtiin sisätaudeissa kaikki mahdolliset kokeet. Ei sieltä sitten mitään löytynyt.

Vierailija
31/31 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista on, että tuo  terveyskeskuslääkäri saattaa olla täysin sama kuin joka  voi jo saman päivän aikana toimia kalliina ja arvostettuna yksityislääkärinä. - Harva ammattikunta saa yhtä vapaasti ja avoimesti kilpailla omaa työnantajaansa vasstaan ja sanella haluamansa palkan.

Olen päättänyt kehittää tästä salaliittoteorian. Olen nyt päätellyt niin, että tk lääkärit on tahallaan niin osaamattomia ja surkeita, koska heidän tarkoituksensa on siirtää kaikkien ihmisten hoito yksityiselle ja kääriä itse rahat+ ottaa rahat päivystyksistä ja töistä julkisella. Helppoa hommaa kun kaikille buranaa ja sanoo että mikään ei vaivaa. Yksityisellä sitten salaperäisesti muistaa mitä lääkiksessä oli opetettu.

Kokemukseni mukaan ei ole yksityisellä yhtään parempaa hoito. Ottavat rahasi kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi