Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksi match joka on ns kirjekaveri

Vierailija
30.03.2023 |

Onko muilla vastaavia tapauksia?

Olen 40+ nainen ja etsin muutamasta deittiapista vakituiseen parisuhteeseen miestä. Ihan tavallista, päihteetöntä, työssä käyvää. Ei tarvitse olla malli ulkonäöltään, mutta ei pahin monsterikaan. Kunhan on siisti ulkonäkö ja normaalipainoinen.

Nyt on lyhyen ajan sisään kaksi profiilin perusteella ihan hyvää matchia. Noin 45v miehiä. Eronneet muutama vuosi sitten ja lapset teinejä.

Ekan kanssa kirjoittelun kaksi viikkoa ihan fiksusti mutta se vaan jatkui ja jatkui eikä mies pyytänyt treffeille. Ei mitään merkkiäkään että pyytäisi vaan samoja juttuja parisuhteen arvoista jaksoi kirjoitella päivästä toiseen. Sitten mulla ei vaan enää hermo kestänyt kun en keksinyt enää kirjoiteltavaakaan ja poistin matchin. Pitäköön tunkkinsa.

Nyt on taas tullut kirjoiteltua erään toisen miehen kanssa kaksi viikkoa. Kirjoitan yleensä kerran päivässä ja häneltä tulee parin tunnin sisään viesti. Kertoi päivän tekemisiään mutta ei mitään treffeille menon suuntaistakaan viesteissä.

Mitä ihmettä tämä on? Oletteko päätyneet treffeille näiden ns kirjekavereiden kanssa koskaan? Ja kuinka kauan tässä pitää jaksaa kirjoitella , eikö kaksi viikkoa one jo aika kauan ? Mulla loppuu kohta ideat uusista viestiaiheista!

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et itse sano tai kirjoita, että olis ihan kiva nähdä livenäkin?

Vierailija
2/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun olen niin ujo ja pelkään pakkeja😕

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa ne yhtä aikaa. Menette sumpille kolmestaan ja näet, kumpi on parempi ja miellyttääkö kumpikaan.

Jos ovat tolloja, ehdota että alkavat håmåpariksi.

Vierailija
4/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestittelee vaikka 2 vuotta niin sinä aikana vasta tietää kannattaako tavata.   

Liian helposti ei kannata ruveta mihinkään kun siitä tietää että ei kestä ainakaan kauaa sitten.

Vierailija
5/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nainen ei mene Tinderiin kirjekavereita etsimään eikä pelkää pakkeja, joten sinähän olet pikku poju!

Vierailija
6/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vuoteen 2023. Ei ole miesten tehtävä enää tehdä alotteita kun naiset alkoivat ahdistumaan ja nostamaan syytteitä kun väärä mies tekee alotteen niin alotteiden teko siirtyi naisten vastuulle. Ei voi vaatia perinteisiä sukupuoli rooleja jos vaatii modernia tasa-arvoa

Vierailija
7/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diilaa ujoutes kanssa ja kohtaa pelkosi pakkien suhteen. Kyllä aikuinen ihminen voi poistua mukavuusalueelta.

Vierailija
8/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpot x 3

Vierailija
9/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailevat nyt kiinnostavampia ja pitävät sua varalla.

Vierailija
10/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa näyttää pini jos kysyy treffeille

Vierailija
11/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat kerran päivässä? Eihään siinä ehdi syntymään minkäänlaista kuvaa toisesta kahden viikon aikana. Sehän on kokonaista 14 viestiä puolin ja toisin, joista puolet on jaarittelua miten päivä on mennyt

Vierailija
12/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa vuoteen 2023. Ei ole miesten tehtävä enää tehdä alotteita kun naiset alkoivat ahdistumaan ja nostamaan syytteitä kun väärä mies tekee alotteen niin alotteiden teko siirtyi naisten vastuulle. Ei voi vaatia perinteisiä sukupuoli rooleja jos vaatii modernia tasa-arvoa

Tervetuloa vuoteen 2023, jolloin aloitteita ei tehdä seksistisesti eikä tunkemalla omaa lihaa toisen iholle tai silmille.

Vierailija
13/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-treffit pitäisi sopia mahdollisimman nopeasti ettei tule tiettyä mielikuvaa ihmisesta ja sitten vielä isompaa pettymystä tavatessa. Jos näitä kaikkia ulkonäköpettymyksiä ei oteta mukaan, niin kerran on käynyt myös niin, että viesteissä todella hauskalta ja huumorintajuiselta kuulostanut nainen olikin livenä älyttömän tylsä ja pitkästyttävä.

Vierailija
14/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää näyttää vihreää ensin. Tehdä tarjous. Ihmettele ääneen että mitähän sitä tekisi perjantaina, kerrankin vapaailta. Jos ei kuulu tähän treffikutsua, niin sitä ei joko tule ikinä tai mies on sosiaalisesti niin kädetön ettet kutsua haluaisi kuitenkaan.

Vierailija
15/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta mitään tule.

Vierailija
16/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sinäkö kuvittelet että miehet ei pelkää pakkeja? Ei ole yhtään tapausta että mies nostaisi syytteet naista kohtaa ahdistelusta jos nainen ei miellytä mutta on todella paljon tapauksia että nainen nostaa syytteet ahdistelusta jos mies ei miellytä. Riski pakeista johtuvista ongelmista on paljon suurempi miehillä kuin naisilla

Vierailija
17/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Ennen nuoriso tapasi kasvokkain ja osasi enimmäkseen käyttäytyä. Nyt ei nuoret tapaa ollenkaan, kun ruutu on ilmeisesti naamassa kiinni eikä ovista pysty menemään ulos.

Vierailija
18/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano jatkossa heti alussa jo itse miehelle, että haluat tavata aika pian. Voit sanoa esim. ettei tälläinen kirjoittelu ole sinun juttusi. Jos miehellä on tarkoitus tavata sinut livenä, niin varmasti sopii treffit. Jos taas ei, niin hyvä ettet tuhlaa omaa aikaasi enempää.

Vierailija
19/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa vuoteen 2023, jolloin aloitteita ei tehdä seksistisesti eikä tunkemalla omaa lihaa toisen iholle tai silmille.

Ei tarvi edes tuommoista tapahtua kun rumalta mieheltä riittää asiallinen aloite että nainen ahdistuu ja nostaa syytteet ja ihan varmasti tiedät itsekin tämän

Vierailija
20/104 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää näyttää vihreää ensin. Tehdä tarjous. Ihmettele ääneen että mitähän sitä tekisi perjantaina, kerrankin vapaailta. Jos ei kuulu tähän treffikutsua, niin sitä ei joko tule ikinä tai mies on sosiaalisesti niin kädetön ettet kutsua haluaisi kuitenkaan.

Mä en ole käynyt treffeillä 25 vuoteen koska takana pitkä avioliitto enkä tiedä miten tänä päivänä toimitaan.

Tämänhetkinen match, jonka kanssa nyt kirjoiteltu 2 viikkoa, kyseli tämän viikon alussa että mitä suunnitelmia mulla on tälle viikolle. Tänään se kysyi että mitä teen viikonloppuna.

Yrittääkö se vihjata että mun pitäisi ehdottaa tapaamista? Mä oon ihan tumpelo😕

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi