Entä jos ei vaan saa töitä?
Pelottaa jos tukia leikataan. Olen ollut työttömänä jo usean vuoden jos ei muutamaa lyhyttä pätkää lasketa. Mistä sitä työtä sitte yhtäkkiä saa jos tuet laskee? Varkaaksiko pitää alkaa?
Kommentit (163)
Entä jos saa töitä, mutta kukaan ei maksa palkkaa..?
Postia jakamaan? Laitat hakualueeksi koko Suomen ja muutat sitten sinne mistä töitä saat. Rohkeasti elämään!
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet tehnyt ?
Oletko pätevä , asutko oikealla paikkakunnalla, onkp hakemus kunnossa ?
Olen ollut lähikaupassa mutta siitä en tykännyt. Olen tehnyt myös siivouskeikkoja mutta en pidä siitäkään. Nuorempana olin pari kesää yhden paikallisen firman varastossa pakkaamassa. Se oli ihan jees mutta ei heilläkään ole töitä tarjota.
Pätevä? Kävin kauppiksen, eli olen merkonomi mutta kävin koulun lähinnä kun en tiennyt mitä haluaisin ja kavereiden perässä sitten.
Hakemus varmst voisi olla parempi. En ole hyvä markkinoimaan itseäni. Paikkakunta on alle 10 tuhannen asukkaan kunta pirkanmaalla.
Ap
Kokoomus ja Petteri ek Orpo leikkaa kaikki tuet ja lopettaa ne. Välittömästi näiden jälkeen, sinulla on sata työpaikkaa mistä valita, kaskun tukien poistaminen luo heti 200 000 uutta työpaikkaa. Kokoomuksen ja Petteri ek Orpon politiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Pakkasjaksi johonkin leipomoon/tehtaalle?
Ei huolita jos ei ole pakkaajan papereita.
Pitää olla terveyskortit ja sun muut tulityökortit.
Joko joku sanoi että sitten vain menet töihin. Se on ihan perus suomalainen vastaus 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotain töitä aina saa, jos nyt et ihan eläkeiässä ole, tai vaihtoehtoisesti täydellinen uuvatti!
Kiitos kannustavassa viestistä. Kerrotko vielä mistä ja mitä töitä aina saa? En ole eläkeiässä vaan alle 30 vuotias enkä koe ihan uuvatti olevani
Ap
Henkilökohtaiseksi avustajaksi pääsee ihan jokainen.
Pitäis olla ainaki lähäri
Ap
En ole ap mutta minä en päässyt. Hain usealle eri ihmiselle avustajaksi.Oletko hakenut keikkalaiseksi esim Mehiläiseen. Aloita sillä.
Vierailija kirjoitti:
Postia jakamaan? Laitat hakualueeksi koko Suomen ja muutat sitten sinne mistä töitä saat. Rohkeasti elämään!
Ei oikein toi ulkotyö kuulosta houkuttelevalta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joko joku sanoi että sitten vain menet töihin. Se on ihan perus suomalainen vastaus 😁
No eihän tässä aloittaja edes halua töihin
Vierailija kirjoitti:
Aina voi myydä itseään kadulla
Taas tämä sama paskanjauhantaviesti. Joka ketjulle oma uuvattinsa nostamassa tämä asia esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tässä aloittaja edes halua töihin
Toki mä töihin haluaisin mutta kyllä sen työn pitää jollain tavalla olla mielekästä tai edes mulle sopivaa. Ei siinä ole mitään järkeä jos työ on niin kuormittavaa tai sopimatonta et koko muu elämä menee siinä sit ihan solmuun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotain töitä aina saa, jos nyt et ihan eläkeiässä ole, tai vaihtoehtoisesti täydellinen uuvatti!
Kiitos kannustavassa viestistä. Kerrotko vielä mistä ja mitä töitä aina saa? En ole eläkeiässä vaan alle 30 vuotias enkä koe ihan uuvatti olevani
Ap
Työkkäri, kauppa, hyllytys, puhelinmarkkinointi, siivous, varasto, keikkatyöt jne.
Aina tuo psyköpaatti, minkähänlainen klyyvari tuolla tyypillä on.
Mitä muuta olet tehnyt tuona aikana kuin hakenut töitä? Eli siis miten olet kehittänyt itseäsi työmarkkinamielessä?
Täytyy tehdä vähemmän hohdokasta hommaa jos sellaista kuuitenkin saa. Tai opiskelet uuden ammatin, vaikka lähihoitajaksi oppisopimuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi myydä itseään kadulla
Taas tämä sama paskanjauhantaviesti. Joka ketjulle oma uuvattinsa nostamassa tämä asia esiin.
Niinpä.
Se on erikoista, että tämä ketju on jo liki kolmannella sivulla, eikä Sannaa ole vielä kukaan linkittänyt aiheeseen minkään olemattoman aasinsillan kautta. Petteri tuolla jo vilahti.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoi miten väsynyt provo 🥱
Aloitus saattaa olla tekaistu, mutta valitettavasti tämä asenneongelma on ihan todellista totta. Yhä useampia ei vaan kiinnosta työnteko. Kun se ei ole kivaa ja on totuttu että rahaa saa tilille laittamatta rikkaa ristiin.
Pakkasjaksi johonkin leipomoon/tehtaalle?