Kilpaillaan, kenellä ankein pääsiäinen!
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin kämpässäni enkä jaksa laittaa mitenkään pääsiäistä. Normiviikonloppu.
Pah tasapeli... eipäs olekkaan ostin kaksi tuontiolutta! Hyvää Pääsiäistä minulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Refluksitauti. En voi syödä mitään hyvää. Heräilen öisin oksennuksen makuun suussa johon meinaan tukehtua. Olen masentunut ehkä lääkkeiden ehkä hampaiden liukenemista takia. Paskin pääsiäinen ikinä!
Lopetat kokonaan viljojen, sokerin ja muun hötön mussutuksen, et syö isoja annoksia ja ajat happosalpaajan (hitaasti) alas niin tulee jotain tolkkua touhuun. Mulla oli joskus yhtä paha tilanne. Palleatyrä ja luokan B ruokatorventulehdus, nykyään ruokavaliolla ja syömistavoilla oireeton. Lääkäristä et saa kuin sen tilannetta pahentavan happosalpaajareseptin.
Kerroit, mitä et syö. Kertoisitko myös, mitä syöt? Onko sinulla vatsalaukun venttiili ruokatorveen löystynyt , vai muuten vain närästystä?Kiitos neuvoista! Eri, kuin ensin refluksista kirjoittanut.
Mieti minua, minun pääsiäiseen kuuluu aviomies ja aviomiehen mämmi, jos tästä joku vielä ankeammaksi laittaa saa tulla kirjoittamaan nimen tänne meidän adressiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin kämpässäni enkä jaksa laittaa mitenkään pääsiäistä. Normiviikonloppu.
V!ttu, mikä surkimus.
Te ulisijat, jotka istutte vaan kämpässänne, tuijotatte jotain ruutua ja valitatte yksinäisyyttä....menkää vaikka johonkin vanhusten hoitolaitokseen katsomaan, mitä heidän elämänsä on. Ei ole hääviä vanhuksen elämä, kun joutuu johonkin Attendoon tai Esperiin. Mitä näitä on.
Että niin kauan kun omat jalat toimii, niin kannattaa olla valittamatta
Vierailija kirjoitti:
Sain kutsun pitkästä aikaa juhliin pitkänäperjantaina. Kerroin tästä puolisolle niin kuulemma hän on kaverinsa kanssa menossa samana päivänä naapurikaupunkiin keikalle ja hotellikin yöksi varattu eli minun pitää olla sitten kotona lasten kanssa
Kynnysmatto olet. Ja tuollaiselle miehelle tehnyt vielä useita lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V!ttu, mikä surkimus.
Mitä surkeata siinä on? Mulle tää on myös pelkkä pitkä viikonloppu, syön, lepäilen ja katson telkkaria. Ei siinä mun mielestä ole mitään surkuteltavaa, että saa töistä pari palkallista vapaapäivää ja saa viettää ne kaikessa rauhassa kotona.
Oon väärän naisen kanssa. En pysty tuntemaan kunnollisia tunteita vaimoani kohtaan. 😓. Ei oo kivaa ajatella vaan että saapahan nussia. Kun sekään ei ole sitä mitä pitäisi. Toki paineet saa purettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Refluksitauti. En voi syödä mitään hyvää. Heräilen öisin oksennuksen makuun suussa johon meinaan tukehtua. Olen masentunut ehkä lääkkeiden ehkä hampaiden liukenemista takia. Paskin pääsiäinen ikinä!
Lopetat kokonaan viljojen, sokerin ja muun hötön mussutuksen, et syö isoja annoksia ja ajat happosalpaajan (hitaasti) alas niin tulee jotain tolkkua touhuun. Mulla oli joskus yhtä paha tilanne. Palleatyrä ja luokan B ruokatorventulehdus, nykyään ruokavaliolla ja syömistavoilla oireeton. Lääkäristä et saa kuin sen tilannetta pahentavan happosalpaajareseptin.
Sama tilanne mutta happolääkkeet pitää oireettomana. Pitäneet jo vuosia. Miksi kärsiä? Syön ihan kaikkea. Ei tartte erikseen minkään kohdalla jarrutella. Ainoastaan kahvi on sellainen, että ei kuppia enempää päivässä. Ja suklaa kohtuudella mutta onneksi en siitä niin välitä. Voin olla helposti ilmankin. Joskus joku tarjoilee ja jouluna "joudun uhriksi".
Vaan, eipä minulta pääsiäinenkään mitään pilaa, kun en sitä vielä mitenkään erikoisesti. Syö ja elän kuin mikä tahansa muukin arkipäivä. En koe tarvetta juhlistaa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä kai sentään ankeata tule, ainakaan pelkästään, mutta kyllä veti mielen matalaksi, kun ei toisella paikkakunnalla asuva/opiskeleva lapsonen tule pääsiäisenä(kään) kotiin visiitille, viimeksi nähty tammikuussa.
Ikävä on😢.
Käy sä siellä lapsen luona.... Mutta älä jää homehtumaan liian pitkäksi aikaa, sillä on selvästi muuta seuraa.
Ei tää ny niin paha kokonaisuus ole, talvilomaviikko menossa. Mutta vsrsinainen päåsiäispäivä on myös mun synttäripäivä ja taruoitus istua autossa kotimatka silloin.
Pappi, pääsiäisenä useampi jumalanpalvelus. Lapsilla vapaata koulusta, itse töissä. Aina menee pilalle yhteinen joulu tai pääsiäinen tai molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Oon väärän naisen kanssa. En pysty tuntemaan kunnollisia tunteita vaimoani kohtaan. 😓. Ei oo kivaa ajatella vaan että saapahan nussia. Kun sekään ei ole sitä mitä pitäisi. Toki paineet saa purettua.
Paha. Olisi ihan eri asia olla sellaisen naisen kanssa ketä kohtaan tunteet ovat aitoja. Tuossa sinun tilanteessa menee helposti viinan juomiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin kämpässäni, pelaan tietokoneella, ja vieläpä laihdutan, joten mitään herkkuja tai juomia en nauti. 1400 kcal päivässä dieettiruokaa vaan.
Minäkin olen hikikomori!
Puolisoni on sairaalassa syöpäosastolla. Kahdet sytot hän on saanut ja molemmat on nyt pois pelistä haittaoireiden takia. Täältä ei kulje linja-autoja sinne sairaalaan pyhäpäivisin eikä arkisinkaan kuin yhden kerran. Lapsenlapsi on pahassa jamassa. Diagnoosin sai jo syntyessään ja on niin harvinainen, että sitä en hirveä kertoa. En vietä pääsiäistä.
Vierailija kirjoitti:
Moniko juo viinaksia?
Minä. Aion juoda ihan lärvit tänään. Yksin. Puhelin äänettömällä.
- n69v -
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ainakin 25 pääsiäistä yksin eli 25 vuotta. Ei minulla ole kavereita eikä läheisiä. T: kiltti mies
Nyt on ankeaa. Sulla on elinkautinen lusittavana...
Saanut todellisen yllätys-suklaamunan: sisällä ei ollut mitään.