Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä jos ei vaan saa töitä?

Vierailija
30.03.2023 |

Pelottaa jos tukia leikataan. Olen ollut työttömänä jo usean vuoden jos ei muutamaa lyhyttä pätkää lasketa. Mistä sitä työtä sitte yhtäkkiä saa jos tuet laskee? Varkaaksiko pitää alkaa?

Kommentit (163)

Vierailija
1/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotain töitä aina saa, jos nyt et ihan eläkeiässä ole, tai vaihtoehtoisesti täydellinen uuvatti!

Vierailija
2/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotain töitä aina saa, jos nyt et ihan eläkeiässä ole, tai vaihtoehtoisesti täydellinen uuvatti!

Kiitos kannustavassa viestistä. Kerrotko vielä mistä ja mitä töitä aina saa? En ole eläkeiässä vaan alle 30 vuotias enkä koe ihan uuvatti olevani

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hae nyt jo, etkä yhtäkkiä vasta sitten jos tuet laskee

Vierailija
4/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kannustavassa viestistä. Kerrotko vielä mistä ja mitä töitä aina saa? En ole eläkeiässä vaan alle 30 vuotias enkä koe ihan uuvatti olevani

Ap

Työkkäri, kauppa, hyllytys, puhelinmarkkinointi, siivous, varasto, keikkatyöt jne.

Vierailija
5/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset hae nyt jo, etkä yhtäkkiä vasta sitten jos tuet laskee

Olen yrittänyt kyllä aina ku tulee joku mielenkiintoinen mutta ei mua oteta ees haastatteluun

Ap

Vierailija
6/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Henkilökohtaiseksi avustajaksi pääsee ihan jokainen.

Vierailija
7/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten täytyy miettiä avioliittoa. Kaksi köyhää pärjää paremmin kuin yksi.

Vierailija
8/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat vaan soitella lähialueen yrityksiin, piilotyöpaikkoja on valtavasti!

Vierailija
9/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt ?

Oletko pätevä , asutko oikealla paikkakunnalla, onkp hakemus kunnossa ?

Vierailija
10/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole ap mutta minä en päässyt. Hain usealle eri ihmiselle avustajaksi.

Vierailija
11/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi myydä itseään kadulla

Vierailija
12/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole ap mutta minä en päässyt. Hain usealle eri ihmiselle avustajaksi.

Oletko hakenut keikkalaiseksi esim Mehiläiseen. Aloita sillä.

Vierailija
13/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei kiinnosta ni sit voi urputtaa,uuvattimaisesti.taidat olla persu

Vierailija
14/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Työkkäri, kauppa, hyllytys, puhelinmarkkinointi, siivous, varasto, keikkatyöt jne.

Ja näihin pääsee aina? Ei pääse

Vierailija
15/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Työkkäristä oo ollu mitään apua mulle.

Kaupassa olin muutama vuosi sitten, mutta se ei oikeen sopinut mulle. Jos saisi vaan aamulla hyllyttää niin sitten mutta yleensä niissä pitää aina tehdä kaikkea ja 3 vuoroa. Siivous keikkoja olen tehnyt muutamia silloin tällöin mutta en voi oikein kuvitella tekeväni sitä kokopäiväisesti. Puhelinmyyntiin musta ei ole kun en oo kovin sanavalmis. Varastotyöntekijäks olen hakenut muutamankin kerran mutta ikinä en oo päässy ees haastatteluun.

Ap

Vierailija
16/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat työn perässä. Varmasti löytyy sopivaa työtä ja vielä kun nuori olet niin on helppo muuttaa.

Vierailija
17/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En mä oikein sovellu sellaiseen ku oon niin hiljanen ja huono ihmisten kanssa

Ap

Vierailija
18/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haetaan kesätyöntekijöitä ihan kaikille aloille. Kyllä pitäisi töitä löytyä. Mansikkatiloille haetaan myös!

Vierailija
19/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset käyvät koulun jälkeen lähialueen kerrostalojen oviakelloja soittmaassa ja kyselevät ylimääräistä ruokaa.

Miehen ja minun puolet palkasta menee kokonaan vuokraan ja säästöön ei jää mitään.

Siksi pitää lähettää lapset ruuan kerjuulle. Hyvin auttavat ainakin rikkaat ihmiset. Monta ruokakassillista tulee välillä ruokaa ja ihan suoraan pöydästäkin.

Omakotitalojen alueelta kannattaa käydä kyselemässä ruokaa. Ovikelloja kannattaa rimputtaa useita minuutteja, koska suomalaiset on niin ujoja. Tätä ei ymmärtäisi jos ei olisi itse suomalkainen.

Vierailija
20/163 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule aika moni meistä muistakin joutuu tekemään niitä hommia, jotka ei kauheammin kiinnosta. Itse teen puhelinmarkkinointia koska jostain se palkka on saatava! Olen myös ollut siivoomassa, huoltoasemalla, mäkkärissä. Aina on töitä löytynyt jos tahtotila on ollut kohdillaan.

Tämä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän