Kilpaillaan, kenellä ankein pääsiäinen!
Kommentit (63)
Mämmiä kerman kanssa, hyvää musiikkia ja lukemista. Cosya yksin omassa kodissa. Ei siis omasta mielestä ollenkaan ankeaa, jonkun muun mielestä tietysyi voisi olla.
Minulla on hammas kipeä. Kävin jo hammaslääkärissä, aloitti juurihoidon, sain lääkkeitäkin, mutta vielä särkee. Pääsiäisenä ei voi syödä kuin jotain pehmeää, ehkä pelkkää mämmiä.
Harmaiden ja synkkien säiden ystäville sitä säätä riittää koko pääsiäisen.
Me ei olla vuosiin vietetty mitään juhlapyhiä. Ihaninta on olla vain kotona, ja tehdä mitä haluaa, jos haluaa.
Itse en syö mitään pääsiäismämmejä tai rahkoja, mutta ehkä ostan jotain herkkua kuten viinirypäleitä.
Varmaan Ukrainassa ja Iranissa on aika ankeata.
Sain kutsun pitkästä aikaa juhliin pitkänäperjantaina. Kerroin tästä puolisolle niin kuulemma hän on kaverinsa kanssa menossa samana päivänä naapurikaupunkiin keikalle ja hotellikin yöksi varattu eli minun pitää olla sitten kotona lasten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Meillä hankalat murrosikäiset, joten riitoja leimahtelee jo siitä, jos aivastan. Munankuorilla kävelyä. Silti passattava niitä ja sukulaisiakin.
Älä passaa.
Olen tässä töitä haeskellut pääsiäisviikolla ja se on kyllä vähän latistanut tunnelmaa. Herra sitten muistutti siitä, että hänkin aikanaan hoiteli 'työasioita' pääsiäisviikolla, että ei se nyt niin kaukana pääsiäisaiheesta ole, että töitä joutuu kärsimysviikolla miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla. Menen kuuntelemaan 3 tunnin Mozartin Requiemia kirkkoon Saksassa jossa penkit puuta ja selkänoja suora. Pientä verrattuna Jeesuksen kärsimykseen.
Miten se noin pitkä on?
Olen riidoissa yhden perheenjäsenen kanssa. En tiedä, pääsemmekö koskaan kunnolla sopuun. Tämä painaa mieltä ja rintaa.
Olen kotona yksin miettimässä kuolemaa (omaani). Ollako vai eikö olla? 💀
Mennään anopille koko pääsiäisajaksi. Ankeutta luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä töitä haeskellut pääsiäisviikolla ja se on kyllä vähän latistanut tunnelmaa. Herra sitten muistutti siitä, että hänkin aikanaan hoiteli 'työasioita' pääsiäisviikolla, että ei se nyt niin kaukana pääsiäisaiheesta ole, että töitä joutuu kärsimysviikolla miettimään.
Nyt mennään hiljaista viikkoa ja vasta ensi viikolla on pääsiäisviikko.
Olen dieetillä. Sokeri on kielletty, joten kaikki herkulliset suklaamunat jäävät syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Mennään anopille koko pääsiäisajaksi. Ankeutta luvassa.
Mikä anopissa on pielessä?
Vierailija kirjoitti:
Olen riidoissa yhden perheenjäsenen kanssa. En tiedä, pääsemmekö koskaan kunnolla sopuun. Tämä painaa mieltä ja rintaa.
Usein auttaa, kun katkaisee hiljaisuuden ja alkaa puhumaan toisen osapuolen kanssa jostain aivan muista asioista kuin siitä, mitä riita koskee. Jostain mukavasta.
Neljä yövuoroa. No rahaa tulee eikä työ niin kamalaa ole.
Onko nyt pääsiäinen? Luulin, että on aprillipäivä. Mitä häh?
Lähden Berliiniin reissuun. Ei ole ankeata.
Olen yksinelävä. Miksi sen pitäisi olla ankea vaikka on kotona ja kävelyllä.