Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpaillaan, kenellä ankein pääsiäinen!

Vierailija
30.03.2023 |

Antaa tulla.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen on niin aikaisin ja kevät tänä vuonna niin myöhäinen, ettei päästä vielä saarimökille kevään ensimmäiselle, perinteiselle käynnille, vaan joudutaan tylsästelemään kotona. Nyyh. Lisäksi ostin viime viikolla valmiiksi erityisen hyvän viinin pääsiäisen lammasruokaa varten, mutta mies meni vahingossa perjantaina kiskomaan sen kiduksiinsa.

Vierailija
2/63 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin kämpässäni enkä jaksa laittaa mitenkään pääsiäistä. Normiviikonloppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksella.

Vierailija
4/63 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun olemaan päivystäjänä koko pääsiäisen. Yleensä ei tarvitse tehdä muuta kuin olla valmiudessa kaiken varalta että tulee lähtö. Lähtövalmiusaika 2 tuntia. Joudun siis olemaan koko pääsiäisen alle kahden tunnin matkan päässä kotoa. Taitaa mennä koko pääsiäinen hiihtäessä ja pilkillä istuessa. Välillä pitää lämmittää saunaa. Ja tästä saa vain 1000 euron korvauksen.

Vierailija
5/63 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksella.

Hyvä vastaus. Eipä tullut mieleen. Ap

Vierailija
6/63 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä kai sentään ankeata tule, ainakaan pelkästään, mutta kyllä veti mielen matalaksi, kun ei toisella paikkakunnalla asuva/opiskeleva lapsonen tule pääsiäisenä(kään) kotiin visiitille, viimeksi nähty tammikuussa.

Ikävä on😢.

Vierailija
7/63 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole enää lunta. Tai kai se harmittaa jos on Lappiin menossa.

Vierailija
8/63 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refluksitauti. En voi syödä mitään hyvää. Heräilen öisin oksennuksen makuun suussa johon meinaan tukehtua. Olen masentunut ehkä lääkkeiden ehkä hampaiden liukenemista takia. Paskin pääsiäinen ikinä!

Vierailija
9/63 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normiviikonloppu

Vierailija
10/63 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän töissä. Töissä on aina ankeaa. 

Vierailija
11/63 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ainakin 25 pääsiäistä yksin eli 25 vuotta.  Ei minulla ole kavereita eikä läheisiä. T: kiltti mies

Vierailija
12/63 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin kämpässäni, pelaan tietokoneella, ja vieläpä laihdutan, joten mitään herkkuja tai juomia en nauti. 1400 kcal päivässä dieettiruokaa vaan.

Vierailija
13/63 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Refluksitauti. En voi syödä mitään hyvää. Heräilen öisin oksennuksen makuun suussa johon meinaan tukehtua. Olen masentunut ehkä lääkkeiden ehkä hampaiden liukenemista takia. Paskin pääsiäinen ikinä!

Lopetat kokonaan viljojen, sokerin ja muun hötön mussutuksen, et syö isoja annoksia ja ajat happosalpaajan (hitaasti) alas niin tulee jotain tolkkua touhuun. Mulla oli joskus yhtä paha tilanne. Palleatyrä ja luokan B ruokatorventulehdus, nykyään ruokavaliolla ja syömistavoilla oireeton. Lääkäristä et saa kuin sen tilannetta pahentavan happosalpaajareseptin.

Vierailija
14/63 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on työmatkalla, lapset opiskelupaikakunnillaan. Itsellä kauhea flunssa

Vierailija
15/63 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut töistä vapaata  ja Karibian reissu siirtyy ensi syksyyn 

Vierailija
16/63 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hankalat murrosikäiset, joten riitoja leimahtelee jo siitä, jos aivastan. Munankuorilla kävelyä. Silti passattava niitä ja sukulaisiakin. 

Vierailija
17/63 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noidilla, jotka joutuvat opettelemaan lentämään dronella, entisaikain luudat olivat turvallisempia.

Vierailija
18/63 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen pääsiäisen pitäisi olla ? Miksi se olisi ankea ?

Vierailija
19/63 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Menen kuuntelemaan  3 tunnin Mozartin Requiemia kirkkoon Saksassa jossa penkit puuta ja selkänoja suora.  Pientä verrattuna Jeesuksen kärsimykseen.

Vierailija
20/63 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ankea, vaikka ei mitään ylimääräistä olekaan. Ylimääräinen meni koiran uuteen leluun ja puruluuhun ja nautin kuinka se sekosi onnesta lekkiessään uudella lelulla välillä yksin ja välillä minun kanssa. Turkki hulmuten juoksenteli lelun perässä innosta hyppelehtien. Itselle kaurapuuroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi