Mitä joulumakeisia aiotte ostaa?
Kommentit (44)
Paljon kaikenlaisia. Nam. Jouluna herkuttelen suklaalla.
En tiedä vielä. Mutta kaikki, missä on pakkauskokoja kutistettu, jää hyllyyn.
Pähkinöitä. Kaikki sokerimömmöt jätän hyllyyn.
Finlandia-kuulat kruunaavat jouluni. Toki myös vihreät. Myös wiener nougat kuuluu jouluun.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
En kauheasti uskalla, pitäisi harkita tarkkaan mitä ja paljonko. Viimeksi tuli Panda rasiasta oireita, söin pari liikaa ja tumma suklaa sen teki.
En ymmärrä. Syön koko joulun aikana 4-5 konvehtia.
Suklaat on niin aromittomia pääsääntöisesti etten ehkä juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ruskeita kuulia.
Ai niitä Lindtin?
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Finlandia-kuulat kruunaavat jouluni. Toki myös vihreät. Myös wiener nougat kuuluu jouluun.
Finlandia-kuulille ääni.
Joo joo! Tulee tulee. Liimaan linjastolla kuulanpuolikkaita yhteen minkä ehdin että te saatte ne kuulanne!
tänä jouluna ei mitään, korkeintaan suklaalevyjä (valitettavasti olen päässyt 1980-luvulla karkkien makuun, joten nämä nykyiset on vain surkeita, marianneja ja mariminttejä olen ostanut aiemmin, mutta kun nyt ovat nostaneet niiden hintoja, niin en näe enää syytä noidenkaan ostamsieen). Ollaan päätetty tehdä täytekakku ja pari kääretorttua: menee karkista oikein hyvin.
Ennemmin lopetan makeisten syönnin, kuin ostaisin vihreitä kuulia. Yksi ällöttävimmistä makeisista. Joulumakeisista ostan vain konvehteja.
Vierailija kirjoitti:
tänä jouluna ei mitään, korkeintaan suklaalevyjä (valitettavasti olen päässyt 1980-luvulla karkkien makuun, joten nämä nykyiset on vain surkeita, marianneja ja mariminttejä olen ostanut aiemmin, mutta kun nyt ovat nostaneet niiden hintoja, niin en näe enää syytä noidenkaan ostamsieen). Ollaan päätetty tehdä täytekakku ja pari kääretorttua: menee karkista oikein hyvin.
ainiin: se tärkein unohtui: päätettiin tehdä yksi satsi joulutoffeeta itse kotona
En yhtään mitään. Itseasiassa en aio viettää joulua. Yliarvostettu juhla. Vietän normaalia vapaapäivää ilman ylensyönti, lahjahössötyksiä ja havunneulasia. Yhtään jouluvaloja rn laita enkä kynttilää. Enkä varsinkaan mitään punaista.
Vegaanisia tapiokatäytteisiä luomu-taateleita.
Jos tulisi jotain joulusalmiakkia maistaisin heti.
En tykkää suklaasta, mikä on harmi, kun asun Pandan tehtaan vieressä
Tummaa suklaata minttutäytteellä. Ruskeita kuulia L alkavalta firmalta. Finlandia kuulia. Näitä ainakin.
En kauheasti uskalla, pitäisi harkita tarkkaan mitä ja paljonko. Viimeksi tuli Panda rasiasta oireita, söin pari liikaa ja tumma suklaa sen teki.