Paljonko teillä on tuntipalkka?
Mulla on 15,5e/h. Teen jatkuvaa yötyötä, joten yölisän kanssa kiinteä keskituntiansioni on 19,42e/h. Oon postialalla lajittelussa.
Kommentit (148)
47€/h.
Opetusala. Olisi ihan hyvä palkka, mutta tunteja virassa on suhteellisen vähän. Mutta vapaa-aika ja hyvät lomat kuittaa sen.
20 euroa. Sairaanhoitaja erikoissairaanhoidossa
60e toisessa työssä ja 55e toisessa työssä. Ei lisiä.Tienaan mukavasti, käytän rahoja remontointiin.
22,50 euroa tunti. Asiantuntijatehtävissä valtiolla.
Kolme työtä.
Siivooja firmassa 14.20
Henk.kohtainen avustaja 12.65
Mainosten jakaja ja lajittelija 7.65, urakoinnilla palkan saa vähän paremmaksi.
Noin 13,50 euroa ilman työvelvoitetta.
olen yrittäjä. Jos tyypit saikuttaa paljon, 3-5€. jos kaikki töissä, noin 15€/h.
Ammattifutaaja, tuntipalkka 5 000€/kk. Palkka maksetaan viikottain.
Vierailija kirjoitti:
Ammattifutaaja, tuntipalkka 5 000€/kk. Palkka maksetaan viikottain.
näin porvoossa. Tuntipalkka maksetaan viikottain ja on per kuukausi
Koita nyt edes päättää onko palkka tuntipalkka vai kuukausipalkka vai viikkopalkka.
Pelaan Englannissa futista työkseni. Palkka on euroissa 8700e/vko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuukausipalkan jakaa laskennallisesti 21 työpäivällä ja 8 tunnin työajalla, tuntipalkaksi tulee 27,5€
yleisesti käytetty kerroin tähän on 158.
Tai päiväpalkkajakajaa 21,5 jaettuna tuntimäärällä.
Johtajana IT yrityksessä, 95 eur/h - eli 15 000 eur/kk, jos tekisin normaalia työaikaa. Minua ei koske työaikalain rajoitukset johtuen asemastani. Joskus teen miltei 300h/kk töitä, joskus 60-70h/kk. Palkka on kuitenkin sama. Ja bonarit tietenkin päälle
Kunnalla 12€/h. Toki sitä voisi vielä vähän laskea koska onhan tuo jo liian korkea. Ja tekeväthän nuo suuret johtajat niin hirveän tärkeää työtä että verrattuna minun työhöni ihan hävettää näin korkea palkka. Yliopistotutkinto vain taustalla mutta humanistiselta alalta joten noloa.
N. 33 eur