Paljonko teillä on tuntipalkka?
Mulla on 15,5e/h. Teen jatkuvaa yötyötä, joten yölisän kanssa kiinteä keskituntiansioni on 19,42e/h. Oon postialalla lajittelussa.
Kommentit (148)
Kuukausipalkasta laskettuna 26€/h, mutta todellisuudessa noin 50€/h.
29,70€ Palkkakuitilla. Kiinteä kk palkka. Todellisuudessa ehkä n 60€/tunti. Teen 100% etätöitä ja käytän vain 20 tuntia siihen per viikko tuon 40 sijaan mikä sopparissa.
N. 30 /h - verot. Eli käteen jää reilut 20 / h.
Asiantuntijatyötä, alalla yli 20 vuotta. Ja vihaan nykyään joka ainutta työpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuukausipalkan jakaa laskennallisesti 21 työpäivällä ja 8 tunnin työajalla, tuntipalkaksi tulee 27,5€
yleisesti käytetty kerroin tähän on 158.
Noin 32e/h. Työni ahdistaa hyvin usein, mutta pidän palkkaani kuitenkin niin hyvänä, etten osaa lähteä poiskaan, koska vihaan myös työnhakua yli kaiken.
23e ilman bonuksia, 29e bonusten kanssa virallisella laskurilla. Mutta ilman bonuksia työpäivät jää aika lyhyiksi ja usein bonustenkin kanssa jää jonkin verran tyhjää, niin sanon 25-30e.
Aiemmin oli virallisella laskurilla lähempänä 40e, mutta työtä oli saakelisti enemmän. Nyt parempi, kun voi lintsata ja luistella helpommissa tehtävissä.
Aiemmin olin vastuussa isoista kehitysprojekteista+muita hommia. Nykyään tavallinen it-asiantuntija.
Jos menisin töihin joskus niin jonkun 43-45€/h vaatisin vähintään.
Vierailija kirjoitti:
19 euroa/tunti. Toimistotyö.
Samat.
Nykyisin en liikahda alle 80€/h. Usein tienaan lähemmäs 200€/tunti. Psykologi ja yksityinen.
n. 35€/h, DI ja valkokaulusköyhälistöä
En muista tarkkaan, mutta jotain 13€. Kokemuslisät on tuossa. Yksityinen hoitoala.