Paljonko teillä on tuntipalkka?
Mulla on 15,5e/h. Teen jatkuvaa yötyötä, joten yölisän kanssa kiinteä keskituntiansioni on 19,42e/h. Oon postialalla lajittelussa.
Kommentit (148)
31€, kk-palkalla tosin olen. Asiantuntijana, ei matkustusta, ei pitkiä päiviä.
40e / h. Hanketyötä teen, jolla ei ole mitään merkitystä kenellekään, mutta mitäpä sitä ei rahan eteen tekisi.
Peruspalkka 19 euroa, tuohon tulee vielä vuorolisät ja kaikki päälle. Tehdastyö.
Pari kymppiä. Terkut arvostetulta varhaiskasvatusalalta.
Lasketaanko lomakorvaukset tuntipalkkaan?
19,50 € + alv. Itse olen sen asettanut kun teen yrittäjänä töitä.
Liian matala. Kuukaudessa jää n. 2000 käteen ilman lisätöitä. Toisaalta tällä alalla saa ateria-ja kmkorvaukset, joista vuodessa n. 2500-3000 e käteen.
25€ , sosiaalityöntekijä. Meillä on tosin kk palkka.
Ei ole tuntipalkkaa. On kiinteä kuukausipalkka. Saan sen riippumatta siitä, montako tuntia teen töitä.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko lomakorvaukset tuntipalkkaan?
Ei tietenkään lasketa. Nehän eivät ole palkkaa, vaan korvaus.
Riippuu siitä paljonko teen kauppaa.
t. B2B myyjä
Reilut 40 euroa per 60 minuuttia opetusta. Opetan jotain 20 kertaa 80 minuuttia viikossa, joten ei siitä mahdottomia tule.
Koulutusta vaativaa kovaa työtä kuitenkin, joten Kokoomusta äänestelen.
On myös firmoja, jotka eivät tosiaan suostu kerryttämään lomakorvauksia. Silloin kannattaa muistaa huomioida asia palkkauksessa. Yksi firma tarjosi 13,75 e/tunti ilman lomakorvauksia. Erittäin fyysinen työ jossa aika paljon vastuuta. Näitä löytyy...
Peruspalkka 27,86 €/tunti. Pikkupomo vuorossa.
13,11€
Henkilökohtainen avustaja
Vierailija kirjoitti:
Peruspalkka 19 euroa, tuohon tulee vielä vuorolisät ja kaikki päälle. Tehdastyö.
No et varmaan saa jostain tehdastyöstä. :D
38,54e/h, jos olis tuntipalkka.
Kk-palkka noin 6200e/kk.
17€ hotelliala