Paljonko teillä on tuntipalkka?
Mulla on 15,5e/h. Teen jatkuvaa yötyötä, joten yölisän kanssa kiinteä keskituntiansioni on 19,42e/h. Oon postialalla lajittelussa.
Kommentit (148)
N. 22 euroa/tunti. Sisältää henkilökohtaisia lisiä n. 600 euroa. Esihenkilötehtävissä valtion virastossa.
Harjoittelija 19.5e vuoden harjoittelun jälkeen saan korotuksen n 6-10% riippuen omasta suoriutumisestani ja odottelen sitä, kun menin tähän suostumaan. Yksityinen firma. Vapaat työajat mikä on plussaa.
36€/h, hammaslääkäri yksityisellä 700€/vuosi, laaja terveysturva, työsuhdeauto, työsuhdepolkupyörä, uusi puhelin ja läppäri joka toinen vuosi, vanhat saa pitää omanaan.
Vierailija kirjoitti:
Harjoittelija 19.5e vuoden harjoittelun jälkeen saan korotuksen n 6-10% riippuen omasta suoriutumisestani ja odottelen sitä, kun menin tähän suostumaan. Yksityinen firma. Vapaat työajat mikä on plussaa.
Niin tietenkin mulle kuuluu myös työsuhde edut, tietokone, puhelin, auto, lounas ym. luulin että puhutaan vain rahasta.
Vierailija kirjoitti:
20€, sairaanhoitaja
Tosi hyvä palkka sairaanhoitajan työstä. En ymmärrä miksi puhutaan että huonot palkat. Sairaanhoitajan työ ei todellakaan ole vaikeaa, kokemusta on t. Alan vaihtaja. En vaihtanut alaa palkan vuoksi vaan tahdoin jotain muuta sisältöä ja haastetta työelämään ja nyt olen tyytyväinen.
Sairaanhoitajana pärjää oikeastaan kuka tahansa tekee vain mitä määrätään, ei tarvi ottaa vastuuta mistään. Helppo työ ja palkka hyvä. Työajat on miinusta en suostuisi vuoro tai viikonloppu työhön. Arvostan vapaa aikaa ja perheen kanssa toimii paremmin liukuva työaika. Ei onnistu sairaanhoitajalle
Otan vastaan vain töitä jossa arkisin liukuvalla työajalla tai etänä ja saa itse tehdä työnsä silloin kun parhaiten sopii. Olen niin tottunut jo tähän ja suosittelen kaikkia kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko 20e hyvä tuntipalkka?
Riippuu työstä
34,50€ Keski-Suomi, vaativat asiantuntijatehtävät
Laskuttaja, osa-aikatöissä, 11.75 e/tunti. Taulukkopalkan mukaan pitäisi olla 18 e/tunti. Olen kiitollinen että saan tehdä edes osa-aikatöitä vaikka se 300 egen etu poistettiin eli ei siis kannattaisi. Mutta kun haluun tehä töitä, vanhanajan ihminen.
päivätöis 21 €
ja vapaa-ajalla toiminimellä 47€ /h
Vierailija kirjoitti:
Vähän päälle 90 euroa.
mitä teet?
33,50€ yli-insinööri amk, päällikkö
Vierailija kirjoitti:
140€/h. It-ala
Palkkaa kysyttiin ei laskutusta.
Reilu 15e/h, varastotyö.