Paljonko teillä on tuntipalkka?
Mulla on 15,5e/h. Teen jatkuvaa yötyötä, joten yölisän kanssa kiinteä keskituntiansioni on 19,42e/h. Oon postialalla lajittelussa.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Jos menisin töihin joskus niin jonkun 43-45€/h vaatisin vähintään.
Niinhän me kaikki vaaditaan.
Vartija/JV hommia teen. Tuntipalkka riippuen tehtävästä n. 12e. Iltalisä 1e ja yölisä vähän päälle 2e. Jos tekee ylitöitä niin pääsee jopa yli 2000e bruttopalkkaan :D.
Paljonkohan tänne valehtelisi.. 😂
En tee mitään tuntemattomien tiedoilla.
Saan kuukausipalkkaa. Laskennallisesti tuntipalkkani on 39 €/h.
Inan vajaa 17€ ilman vuorolisiä. Ensi vuonna menee hyvän matkaa yli 17€. Tehdastyö kolmessa vuorossa.
Mitä vattua kukaan tekee sillä tiedolla mikä mun tuntipalkka on tai vuositulot. Hankkikaa elämä!
Keskituntiansio 19.30e/h , oon elintarviketehtaassa töissä, 2 vuorotyö ja viikonloput vapaat.
11.75 e/h. Konttorirotta, nollatuntisopimuksella. Tällä viikolla ei ollut töitä.
Paskaakaan kiinnosta tuntemattomien tulot.. 💩
Olen kouluttautumassa uudelle duunari alalle. Pomo vihjailee että ensi vuonna työsuhteeseen. En ole vielä maininnut että en tee töitä alle 17€/tunti.
11,08-13 hommista riippuen 😎
Joku tienaa 40-100 euroa tunti ja joku 10-15 euroa tunti. Millainen meteli nousisi kun ilmenisi että ala ja työtehtävä olisikin sama?
Nämä on niitä hys hys asioita suomessa.
15,21 euroa, 20 vuoden työkokemuksen jälkeen, wuhuu.. :D
95 euroa tunnissa. Olen yksityinen ostopalvelupsykologi, firma ottaa about 20% niin, itselle jää noin 75 euroa tunnissa.
Noin 6€. Teen diplomityötä.