Paljonko teillä on tuntipalkka?
Mulla on 15,5e/h. Teen jatkuvaa yötyötä, joten yölisän kanssa kiinteä keskituntiansioni on 19,42e/h. Oon postialalla lajittelussa.
Kommentit (148)
34€/h kk-palkan perusteella.
AMK koulutus
Ei tarvitse nykyaikana enää matkustella, pitkiä päivä toki muutoin.
17 euroa ilman lisiä. Kolmivuorotyö tehtaassa.
16,23 e/h. Teen 5-vuorotyötä ja vuosiansiot bruttona on keikkunu viime vuodet noin 42 000 eurossa, kiitos lisien.
13 e, opiskelen ja teen keikkaa. Viimeksi ennen opiskelua oli 16 e tunti toimistotöissä. Valmistumisen jälkeen pitäisi olla n. 4500 brutto kuukaudessa, mutta nettonahan se ei sit oo läheskään niin paljon enemmän.
t. teiniäiti, jolle sanottiin että elämä loppuu jos teen lapsia
Jos kuukausipalkan jakaa laskennallisesti 21 työpäivällä ja 8 tunnin työajalla, tuntipalkaksi tulee 27,5€
14e/h ja ruokaraha päälle, alanvaihtaja joten "alimassa" palkkaryhmässä, kesän jälkeen kattellaan josko heltiäisi korotus.
Aivan liikaa. Tosin on tähän opiskeltukin ja täytyy myös osata jotain.
Tuntipalkaksi muutettuna tk eläkkeeni on 14,70e
13,97€. Toistakymmentä vuotta fyysisesti todella raskaissa tehdastöissä. En selviä eläkeikään. Tuskin olen työkykyinen edes viisikymppisenä.
13 ja risat. Yhdet ikälisät. Sosiaalialalla.
15,55 ja ehdin päivän mittaan hoitamaan todella paljon omia asioitanikin tietokoneella, 8-16 työ eikä pelkoa irtisanomisista
Noin 27 eur/h kiinteän kk-palkan perusteella. Tosiasiassa kuitenkin viikkotunnit on aina yli tuon, joten todellinen palkka per tehty työtunti on hieman alhaisempi.
Työ on sitä tällä palstalla paljon parjattu asiantuntijatyötä, matkustusvelvollisuudella eli päivärahat ja matkakulukorvaukset vaikuttaa kokonaisansioihin vaihtelevissa määrin. Koulutus tutkijataso.