Onko Jasmin Voutilaisen kuolinsyy jo tiedossa?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Miten suurta tuskaa täytyy tuntea, että päätyy noin loputtomaan ratkaisuun?
Todella suurta.
Jossain spekuloitu että olisi hypännyt triplan katolta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle.
Julkisuuden henkilö oli joten kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Jossain spekuloitu että olisi hypännyt triplan katolta.
Triplan vieressä olevan talon.
Heikot sortuu elon tiellä. Luonto karsii heikot ja vahvat jää elämään.
Monissa masennuslääkkeissä on se haittavaikutus, että ne lisäävät itsemurhan riskiä, siksi en itse niitä käytä. Surullinen kohtalo Jasminilla.
Minkä talon katolta? Mistä tiedätte tämän?
Vierailija kirjoitti:
Monissa masennuslääkkeissä on se haittavaikutus, että ne lisäävät itsemurhan riskiä, siksi en itse niitä käytä. Surullinen kohtalo Jasminilla.
Varsinkin aloitusvaiheessa. Myös, jos lopettaa liian nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ja aiheuttavat painonnousua joka oli varmasti kova paikka lisäämään masennusta noin huolitellulle naiselle jonka työ oli vieläpä olla ruudussa :(
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun lääkityksen aloittaa, sen takia pitäisi olla seurannassa.
Onko varmaa tietoa että hyppäsi? Itsemurhan voi tehdä aika monellakin tapaa
Vierailija kirjoitti:
Minkä talon katolta? Mistä tiedätte tämän?
Asui näissä triplan lähellä olevissa uusissa taloissa.
Vierailija kirjoitti:
Heikot sortuu elon tiellä. Luonto karsii heikot ja vahvat jää elämään.
Vittumaiset mulkut täällä pärjää.
Lopettakaa nyt jo tän jutun jauhaminen ja antakaa surullisen asian olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun lääkityksen aloittaa, sen takia pitäisi olla seurannassa.
Näin on, pitäisi osastolla olla mutta kun ei ole niitä paikkoja. Mulle tuli aikoinaan cipralexistä karsea olo, oli pakko lopettaa ne lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, miten kukaan uskaltaa hypätä jostain? Kun miettii sitä hetkeä ennen hyppäämistä ja kuolemaa.
Yleensä ihminen on ihan loppu ja tunnekuohussa. Ei siinä enää mikään pelko ehdi välttämättä tulla, kun haluaa vain tuskasta pois. Sitä on vaikea varmasti käsittää jos sitä ei ole kokenut itse.
Tämän ketjun myötä voisin sanoa että idioottimaisin kysymys ikinä on jonkun itsemurhan kohdalla: "mitä hän ajatteli kun teki sen".
No mitäköhän ajatteli? Ajatteli haluavansa kuolla. Jokainen jolla on vähänkin ajattelukykyä voi päätellä omassa päässään ettei kukaan tuollaista tee ihan pienen kiukuttelun vuoksi. Siinä on takana varmasti todellinen tuska ja synkkä ajattelu.
Kamalaa :'(