Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 5-kymppinen toimistoihminen löytää enää töitä?

Vierailija
29.03.2023 |

Palkka yli 3 tonnia. Mission impossible?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun osaisin vastata.

Olen vasta tajunnut, että minulla kävi varmaankin aika hyvä tuuri. Tuotannollisten ja taloudellisten syiden takia minulla meni edellinen työpaikka jossa olin 24 vuotta.

Tein elämäni ensimmäisen kirjallisen työhakemuksen ansioluettelon kera ja hain yhteen työpaikkaan, pääsin haastatteluun ja minut valittiin. Ikää minulla silloin 49 vuotta, palkka 3200 euroa. Ei koulutusta, ei kielitaitoa, ei ajokorttia.

Olen nyt ko. työpaikassa ollut reilu 3 vuotta, vakituinen paikka on.

Vierailija
2/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun osaisin vastata.

Olen vasta tajunnut, että minulla kävi varmaankin aika hyvä tuuri. Tuotannollisten ja taloudellisten syiden takia minulla meni edellinen työpaikka jossa olin 24 vuotta.

Tein elämäni ensimmäisen kirjallisen työhakemuksen ansioluettelon kera ja hain yhteen työpaikkaan, pääsin haastatteluun ja minut valittiin. Ikää minulla silloin 49 vuotta, palkka 3200 euroa. Ei koulutusta, ei kielitaitoa, ei ajokorttia.

Olen nyt ko. työpaikassa ollut reilu 3 vuotta, vakituinen paikka on.

Lisään vielä, että kyseessä toimistohomma. Teen etänä ja toimistolla käyn 1-2 kertaa kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin koulunkäyntiavustajista on kova pula. Pitää sietää melua, likaa ja lapsilaumoja. Palkka ei kyllä ole mikään 3000€.

Vierailija
4/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään kun vastavalmistuneet nuoreykaan ei niitä toimistohommia saa

Vierailija
5/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin koulunkäyntiavustajista on kova pula. Pitää sietää melua, likaa ja lapsilaumoja. Palkka ei kyllä ole mikään 3000€.

Eikä ole myöskään toimistotyötä. Muuten hyvä ehdotus! :D

Vierailija
6/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään, minäkin haen olen 53-vuotias. Pitkä työura, paljon erilaista kokemusta erilaisista tehtävistä. Nuoret ajaa ohi, näin on käynyt monen paikan kohdalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme