Janni Hussilta siirappinen vaalimainos: Hyvä perstuntuma
Jollen kihlattu Janni Hussi, 31, julkaisi tänään (28.3.) Instagram-sivullaan varsin siirappisen vaalimainoksen kultansa puolesta. Julkaisun tekstissä hän perustelee, miksi hänen rakkaalleen pitäisi antaa äänensä eduskuntavaaleissa.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Janni-Hussilta-siirappinen-vaalimainos-Hy…
Kommentit (29)
Jotkut nyt vain äänestyttävät preseellään.
Kökköyden huippu! Jannilla mielessä kansanedustajan palkka, josta on vaimonakin sitten helppo hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suoraan sanottuna ymmärrä mitä Janni näkee tuossa Harkimossa? Tyyppi on täysi pelle ja urpokin. Janni vaikuttaa ihan kivalle. Kai se on se raha. Vastenmielisiä kaikki Harkimot.
Itse ovat rahansa tehneet. Ei ole mitään syytä olla kateellinen.
Tai siis Janni on kyllä itse rahansa tehnyt. Mutta ei kylläkään tuota elintasoa kuitenkaan.
Janni lähtee radiosta ja Kim Sainio tulee syksyllä tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Janni lähtee radiosta ja Kim Sainio tulee syksyllä tilalle.
Kim pääsee toteuttamaan itseään.
Tuntuu että tuo janni on nyt joku kansan ykkösjulkkis. Kaikki lehdet ja TV-sarjat syöttävät pelkkää hussia. Mitä tuossa nyt niin ihmeellistä on? Enkä tajua miten se menestyy mallina? Lyhyt pikkuorava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs nyt ollaan Jollelle ja Jannille kateellisia.
Eipä ole kateutta. Kaikki ärsytys ja inhotus ei aina liity kateuteen vaan joskus jotkut saattavat ärsyttää ihan vaan siksi, että he ovat ärsyttäviä. Tuolla pariskunnalla ei ole mitään mitä minä haluaisin (itse asiassa koen että itselläni on asiat jopa paremmin) mutta silti tuo kaksikko on minusta aivan sietämätön, monessakin mielessä. Heidän tapansa esittää asiat ja olla on jotenkin vastenmielistä, tästä ylilipevästä vaalimainonnasta nyt puhumattakaan.
Ei ne sussa ärsytystä herättäisi, jos olisivat ruma, köyhä ja tyhmä pariskunta itä-helsingistä.
Niillä on rahaa, älyä ja ulkonäköä, terveyttä, jotka sulta 🤡 puuttuu. Siksi haukut täällä.
Keksinyt ( Tuskin ite) taas uuden typerän/ kaksimielisen sanan.