Janni Hussilta siirappinen vaalimainos: Hyvä perstuntuma
Jollen kihlattu Janni Hussi, 31, julkaisi tänään (28.3.) Instagram-sivullaan varsin siirappisen vaalimainoksen kultansa puolesta. Julkaisun tekstissä hän perustelee, miksi hänen rakkaalleen pitäisi antaa äänensä eduskuntavaaleissa.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Janni-Hussilta-siirappinen-vaalimainos-Hy…
Kommentit (29)
Janni kuvailee kuvatekstissä kihlattuaan äärimmäisen kiltiksi ja hyväntahtoiseksi.
- Jos valittavissa on oma etu tai yhteinen etu, tiedän että Jolle valitsee sata kertaa sadasta yhteisen edun. Tää näkyy arjessa mm siten. Että me läheiset tullaan aina ensin olipa tilanne mikä hyvänsä. Vaikka välillä oiskin ihan hyvä, jopa suotavaa miettiä itseään, niin Jolle laittaa aina muut itsensä edelle.
Ajattelin, että Jolleon persujen ehdokkaana.
Vierailija kirjoitti:
Eduskuntavaalien ennakkoäänestys on käynyt kuumana, ja yksi Liike Nyt -puolueen ehdokkaista on Joel Harkimo, 33.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eduskuntavaalien ennakkoäänestys on käynyt kuumana, ja yksi Liike Nyt -puolueen ehdokkaista on Joel Harkimo, 33.
No tosta pERStuntumasta epäilin.
Jolle on vähän semmonen "puffattava".
Kylläpäs nyt ollaan Jollelle ja Jannille kateellisia.
En suoraan sanottuna ymmärrä mitä Janni näkee tuossa Harkimossa? Tyyppi on täysi pelle ja urpokin. Janni vaikuttaa ihan kivalle. Kai se on se raha. Vastenmielisiä kaikki Harkimot.
Vierailija kirjoitti:
En suoraan sanottuna ymmärrä mitä Janni näkee tuossa Harkimossa? Tyyppi on täysi pelle ja urpokin. Janni vaikuttaa ihan kivalle. Kai se on se raha. Vastenmielisiä kaikki Harkimot.
Itse ovat rahansa tehneet. Ei ole mitään syytä olla kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjestas. Kadehditko itse ihmisiä vai mikä saa sinut ajattelemaan noin..? Kyllä tämä aiheutti ihan vaan myötähäpeää valitettavasti.
Ketä muka pitäisi kannattaa, kuin omaa suht' tuoretta rakastettua?,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläisten verirahoja.
Yrittää harhauttaa ihmisiä äänestämään Jollea antamalla ymmärtää, että Jolle olisi persu. Ei Jolle mitään valtion asioista tai taloudesta ymmärrä, tekee vain mitä iskä käskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Hjalliksen isä nainut rikkaan teollisuussuvun naisen? Varmaan sekin auttoi raha-asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole kateutta. Kaikki ärsytys ja inhotus ei aina liity kateuteen vaan joskus jotkut saattavat ärsyttää ihan vaan siksi, että he ovat ärsyttäviä. Tuolla pariskunnalla ei ole mitään mitä minä haluaisin (itse asiassa koen että itselläni on asiat jopa paremmin) mutta silti tuo kaksikko on minusta aivan sietämätön, monessakin mielessä. Heidän tapansa esittää asiat ja olla on jotenkin vastenmielistä, tästä ylilipevästä vaalimainonnasta nyt puhumattakaan.
Sehän se vielä puuttuisi, että Hjallis saisi keploteltua toisen Harkimon eduskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Janni kuvailee kuvatekstissä kihlattuaan äärimmäisen kiltiksi ja hyväntahtoiseksi.
- Jos valittavissa on oma etu tai yhteinen etu, tiedän että Jolle valitsee sata kertaa sadasta yhteisen edun. Tää näkyy arjessa mm siten. Että me läheiset tullaan aina ensin olipa tilanne mikä hyvänsä. Vaikka välillä oiskin ihan hyvä, jopa suotavaa miettiä itseään, niin Jolle laittaa aina muut itsensä edelle.
Hyväveliverkosto
Hänen mukaansa Jolle edustaa samoja arvoja, kuin hän itsekin.