Turkki ei käsittelekään Suomen Nato-jäsenyyttä tänään
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009485318.html
Hirveä sirkus piti saada aikaan ja Salekin oikein kutsuttiin kuittaamaan "lupaus". Alkaisivat nyt sitten toteuttaa lupauksensa!
Kommentit (117)
Miksi porukka vetää tästä herneet nenään?
Olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin yllättynyt.
Mitä minä sanoin. Porukka hehkutti innoissaan että nyt se vihdoin tapahtuu. 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole herneitä vetänyt, mutta tässä on kyse meidän turvallisuudesta. Jolla Turkki vain leikkii ja vatvoo.
Kaikelle on aikansa ja paikkansa. Ei pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä sanoin. Porukka hehkutti innoissaan että nyt se vihdoin tapahtuu. 🤣🤣
Tapahtuu kyllä, mutta ei ainakaan tänään. Älä vielä Iiiigor innostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole herneitä vetänyt, mutta tässä on kyse meidän turvallisuudesta. Jolla Turkki vain leikkii ja vatvoo.
Onko meidän turvallisuus uhattuna (tällä hetkellä) ?
aprillia, vitsi vitsi. semmosta menoa.
Salen visiitin jälkeen puhuttiin huhtikuun alusta, sitten jostain syystä aikaistivat maaliskuun loppuun. Jospa kuitenkin lähipäivinä...
Vierailija kirjoitti:
Olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin yllättynyt.
Joo....Putte soitte eilen uhkailu puhelun Erdzolle.
Ei oo putelta lupa hyväksyä kuukauteen.
Että näin jälkee.
Saat...nan Ukko.
Onhan tää sellaista pelleilyä. Yksi mies pyörittää omaa showtaan, Saulin täytyy lentää Turkkiin ja vähän kuin nöyryyttää itseään olemalla osa showta ja lopputulema on tämä. Eihän se varmaan tähän nyt päättynyt, mutta ihan niin kuin Venäjä, niin kyllähän Turkkikin tässä itselleen mainetta kasaa, että luotettavia kumppaneita ollaan. Kuka tosissaan kummankaan maan kanssa mitään vakavaa alkaisi rakentamaan, ellei ole pakko? Tuonne vaan bisnestä tekemään... Nauratti se Venäjän suurlähettilään ulostulo Ruotsissa, eivät vieläkään ole ymmärtäneet että tuo ja hyökkäys Ukrainaan ja kaikki tässä välissä on parasta propagandaa Natolle.
Vierailija kirjoitti:
EI tuu sitä päivää että Turkk7 hyväksyy Suomea.
Yhtä mahdotonta, kun Puten pidätys.
Erdzu pyyhkii takamustaan Suomen Natopaperilla.
Pietarin trollitehtaalta päivää! Votka on näköjään hyvin maistunut.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tää sellaista pelleilyä. Yksi mies pyörittää omaa showtaan, Saulin täytyy lentää Turkkiin ja vähän kuin nöyryyttää itseään olemalla osa showta ja lopputulema on tämä. Eihän se varmaan tähän nyt päättynyt, mutta ihan niin kuin Venäjä, niin kyllähän Turkkikin tässä itselleen mainetta kasaa, että luotettavia kumppaneita ollaan. Kuka tosissaan kummankaan maan kanssa mitään vakavaa alkaisi rakentamaan, ellei ole pakko? Tuonne vaan bisnestä tekemään... Nauratti se Venäjän suurlähettilään ulostulo Ruotsissa, eivät vieläkään ole ymmärtäneet että tuo ja hyökkäys Ukrainaan ja kaikki tässä välissä on parasta propagandaa Natolle.
Suurlähettiläs ei myöskään ymmärrä, että jokainen itsenäinen valtio saa päättää omasta puolustuksestaan. Siitä on turha alkaa mankumaan kenenkään, etenkin ryzzzy ei itse tajua, mikä ajoi Suomen ja Ruotsin hakemaan Natoon.
Toinen perseilijä on Kiina. Juuri kuuntelin uutisissa, miten Kiina uhkaillut vastata Yhdysvalloille jos Taiwanin presidentti tapaa Yhdysvaltojen edustajahuoneen puhemiehen.
Miten jotkut jaksaa seurata jotain nato juttua? Nato on oikeastaan suomelle täysin turha mutta en vastusta natoa. Mulle ihan sama ollaako me natossa vai ei.
Venäjä on siirtämässä joukkoja kovalla vauhdilla Suomen läheisyyteen. Nyt on kiire parinkin näkökulmasta!
Juurihan Sauli hehkutti, kuinka Suomen ja Turkin välit ovat mitä parhaat ja meillä on heiltä paljon opittavaa. Lehdessä ihan luki.
Onko Yle:n Nato erikoitoimittaja Hentunen raportoinut jo tilanteesta?
lol