Mistä olisit valmis leikkaamaan omassa elämässäsi?
Itse antaisin leikkurin viedä:
Lapsilisän ja elatusmaksun jonka saan valtiolta yhdestä lapsesta.
Ensiasunnon ostajan verovapauden.
Olisin valmis maksamaan enemmän:
Alkoholista ja makeisista.
Julkisesta terveydenhuollosta.
Lisäksi asiat jotka liittyvät omaan elämään, mutta joita en tarvitse:
Tunnin juna Turkuun.
Muut tiehankkeet.
Ainakin nyt heittämällä tuli nämä ja varmasti löytyy paljon muitakin. Olen siis hyvätuloinen työssäkäyvä äiti.
Kommentit (84)
Rypsiöljystä, lihaliemikuutioista, parsakaalista, ruokakermasta, aromisuolasta ja persiljasta.
Kehitysavun voisin lopettaa kokonaan koska se ei hyödytä ketään Suomessa tai kehitysmaissa. Rahat menevät aina vain korruptioon.
Vierailija kirjoitti:
Olisin valmis lopettamaan kokonaan ansiosidonnaisen päivärahan koska se estää tehokkaasti työllistymästä.
Miksi sitten nostat sitä...?
Vierailija kirjoitti:
Olisin valmis lopettamaan kokonaan ansiosidonnaisen päivärahan koska se estää tehokkaasti työllistymästä.
Ei estä. Miten yli 50-vuotias työllistyy vaikka ei saisi senttiäkään.
Hiuksistani olisin jo valmis leikkaamaan noin viisi senttiä, muusta en.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei sitten tajunneet ap:n kysymystä.
Kuules, niin kauan kuin minä olen lapseton työmyyrä ja veronmaksaja, en minkään tukiaisten yms saaja, niin kauan minä vastaan kysymyksiin jotka koskevat yhteisten verorahojen käyttöä.
Vastasin, että voisin luopua omalta osaltani osasta veronmaksua, koska niitä käytetään idioottimaisesti. Erittelin sitten joitain esimerkkejä. Ja niitä olisi lisääkin.
Myönnän että perintövero ei kuulunut asiaan ja myönsin sen sitä kirjoittaessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elän hyvin niukasti. Karkkiveroa voisi nostaa, niitä syön välillä. Tosin mitä kalliimpia on karkit niin sitä vähemmän niitä ostetaan ja alan työpaikat vähenee.
Paitsi että karkkivalmistajat voisivat innostua kehittämään terveyskarkkeja, jossa vähemmän sokeria. Loisi lisää työpaikkoja tuotekehitykseen.
Siis mä haluaisin semmoisia puruluun tyyppisiä, makeita ja suolaisia erikseen. Dentastix for humans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules, niin kauan kuin minä olen lapseton työmyyrä ja veronmaksaja, en minkään tukiaisten yms saaja, niin kauan minä vastaan kysymyksiin jotka koskevat yhteisten verorahojen käyttöä.
Vastasin, että voisin luopua omalta osaltani osasta veronmaksua, koska niitä käytetään idioottimaisesti. Erittelin sitten joitain esimerkkejä. Ja niitä olisi lisääkin.
Myönnän että perintövero ei kuulunut asiaan ja myönsin sen sitä kirjoittaessani.
Jaa? Ja minä vastaan, että sinulle pitää määrätä öykkärivero yhteishengen pilaamisesta. Nyt maksetaan idiootin paremmasta terveydenhoidosta, moottoritiestä hänen kiidettäväkseen, rahastoidaan hänelle yletöntä eläkettä ja kirjoitellaan palveluseteliä astetta hienompaan hoivakotiin sitten, kun hän on pilannut ilmamme niillä rahoillamme ja loput vain kaatanut kurkustaan ja paiskonut sitten laivalla kalusteet mereen, kun niin ottaa päähän olla ihan yksin vastuussa kaikesta.
Rahoitetaan lakia ja oikeutta, jotta häneltä saadaan minimaaliset sakot sikailuistaan, ja maksetaan terapiat ja syöpähoidot niille, joita riistämällä hän on rahansa ihan itse ansainnut.
Vaalien viimeinen ennakkoäänestyspäivä tänään. Koitetaan tehdä muutos. Jokainen äänestää sydämensä mukaan.
Työhaluttomat kotonamakaajat äänestävät tietysti Marinin ja kommunismin jatkumisen puolesta. Koko tämän unelmahöttöhomman maksajien kannattaa miettiä sitäkin, voisiko asioita lähteä muuttamaan.
Minun on vaikea henkilökohtaisesti leikata mistään kun en käytä yhteiskunnan palveluja. No huonokuntoisella tiestöllä minäkin ajelen.
Töihin. Voi anteeksi. Laittakaa äkkiä siihenkin työssäkäyville joku suuri tullimaksu.
Vierailija kirjoitti:
Yt:t alkoi ja pian leikataan koko palkka ja pääsen veronmaksajien, myös sinun, elätiksi.
Tervetuloa työttömien sankkaan joukkoon. Kohta sinunkaan ei tarvitse kadehtia meidän suuren suuria tukia. Saat kuulla olevasi yhteiskunnan loinen, joka vaan makaa soffalla. Etenkin, kun ansiosidonnaisesi loppuu, pääset huippujengiin työmarkkinatuen piiriin ;D
Ai niin ja saat tuilla saman rahan kuin työssäkäyvät ja ihan vaan loisimalla. Tuskin maltat odottaa sitä autuutta, joka sinuakin odottaa. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa? Ja minä vastaan, että sinulle pitää määrätä öykkärivero yhteishengen pilaamisesta. Nyt maksetaan idiootin paremmasta terveydenhoidosta, moottoritiestä hänen kiidettäväkseen, rahastoidaan hänelle yletöntä eläkettä ja kirjoitellaan palveluseteliä astetta hienompaan hoivakotiin sitten, kun hän on pilannut ilmamme niillä rahoillamme ja loput vain kaatanut kurkustaan ja paiskonut sitten laivalla kalusteet mereen, kun niin ottaa päähän olla ihan yksin vastuussa kaikesta.
Rahoitetaan lakia ja oikeutta, jotta häneltä saadaan minimaaliset sakot sikailuistaan, ja maksetaan terapiat ja syöpähoidot niille, joita riistämällä hän on rahansa ihan itse ansainnut.
Jos tietäisit kuka olen ja mitä teen, häpeäisit noita sanojasi. Mikään ei ole kauempana minusta kuin joku öykkärisika.
Mutta ehkä kommunistin on vaikea nähdä hyviä, ahkeria ja yhteiskuntamme rakentamiseen työllään ja koulutuksellaan sitoutuneita ihmisiä sellaisina kuin ovat koska sellainen on hänelle luultavasti niin vieras ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan sinut on sekä vapautettu vanhanpiianverosta että jätetty lapsivähennykset muilta pois. Mitä vielä olet vailla? Laskuhan sinulle pitäisi kirjoittaa, ellet sitten lopeta itseäsi ennen kuin tarvitset apua.
Elämäni. Toivon kuolevani.
En halua tuottaa läheisilleni itsemurhan tuskaa, mutta haluaisin kuolla.
En halua enää kokea työnantajani ja läheisieni käyttävän minua hyväkseen ja riistävän minua.
Kuolema olisi pelastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisit kuka olen ja mitä teen, häpeäisit noita sanojasi. Mikään ei ole kauempana minusta kuin joku öykkärisika.
Mutta ehkä kommunistin on vaikea nähdä hyviä, ahkeria ja yhteiskuntamme rakentamiseen työllään ja koulutuksellaan sitoutuneita ihmisiä sellaisina kuin ovat koska sellainen on hänelle luultavasti niin vieras ilmiö.
Miksi sitten pilaat kaltaistesi mainetta esiintymällä öykkärinä? Ja tiedoksi kommunistiksi syyttämisestä, samat sanat. Veikkaan, että olen sitoutunut yhteiskuntamme rakentamiseen työlläni ja koulutuksellani siinä kuin sinäkin ja lisäksi hankkinut lapsenkin, ja kuulun siihen vanhaan vasemmistoon, jonka ylpeys on suurempi kuin rahanhimo, mutta lisäksi ymmärrän, ettei toisten harteilla keuliminen rakenna mitään, mutta hajottaa hyvin paljon. Joten voisitko lopettaa sellaisen?
5 senttiä mulkusta. Vähemmälläkin pärjäis jos keskeltä nätisti pätkän pois saisi.
Vierailija kirjoitti:
No hei, mitä ootit? Persut on niin kiimassa tuon kehitysapunsa kanssa että se on vastaus ihan sama mitä kysytään. Vttu mitä torspoja.
Joillakin tuo omaan napaan tuijottaminen on mennyt ihan mahdottomuuksiin, kuten numerolla 19. Kannattaisi ensin miettiä kaksi kertaa, ennen kuin alkaa suoltaa sammakoita näppäimistöltään. Samoin kannattaisi myös miettiä, mitä sitten, jos itse sairastun niin, että tarvitsen kallista erikoisruokavaliota, henkilökohtaista avustajaa tms. Onko sinulla jo kaiken varalta jemmassa hoitopaikka jossakin palvelutalossa, jos vaikka aivoinfarkti iskee niin rajusti, että sinusta ei enää tule kotona asuvaa?
Noutoruoasta
Vaatteiden ostamisesta
Ajokilometreistä
Herkkujen kulutuksesta
Siinäpä aika lailla kaikki mistä voin vielä leikata. Paljon on niistäkin jo leikattu, esim noutoruokaa syödään enää kerran kuussa, ei joka viikko, ja vaatteet tilaan mahdollisimman halvalla netistä tai Prisman alerekistä. Eettisyyden ajattelu on jo aikakausia sitten karannut liian kalliiksi.