Kuntopyörä laihdutukseen kotona?
Olisi tarve liahduttaa niin olisiko kuntopyörä hyvä? En halua mennä mihinkään kuntosalille polkemaan kun kaikki tuijottaa minua. Eli onko teillä kuntopyörä kotona?
Poljetko?
Paljonko poljet?
Minkälainen pyörä?
Kommentit (681)
Voihan sitä aerobicata kotona ilman mitään varusteita.Olennaista on suurten lihasryhmien (jalat,selkä) jatkuva liike ja sykkeen nousu sopivalle tasolle.
Nyt viisi vuotta yliopistossa opiskelleena olen pettynyt siihen ettei luennoilla juurikaan käydä luennoitsijan ja yleisön välisiä väittelyitä.
Kommenttisi perusteella olet mies.
Hakemaasi sivua ei voida näyttää
Vierailija kirjoitti:
Coronan aikaan tuli poljettua vaikka kuinka paljon. Paino lähti puolen vuoden kuntokuurilla 100 kg -> 75 kg
Joo ja läskit takaisin kun tuli velttous ja masennuskausi joten turhuuksien turhuus tuo painon pudotus, toivottavasti sinä otit sen elämäntavan ja asennemuutoksen ruokaan ja liikuntaan silloin se toimii.
Trollauksen 101 menossa toimestasi
Nähtävästi W.T porukan kokoontumisajot menossa
Tosi hyvältä näyttää Suomen tulevaisuus tätä ketjua lukiessa
Vierailija kirjoitti:
Ei toiminut mulla, alkuinnostuksen jälkeen jäi nurkkaan pölyttymään.
Ei se pyörän vika ole
Vierailija kirjoitti:
Kuntopyörään kyllästyy nopeasti. Ulkona pyöräily on paljon miellyttävämpää.
Ulkona pyöräily on miellyttävämpää, suorastaan nautinnollista huhti-lokakuu mutta talvipyöräily ei ole nautinnollista ja silloin mieluummin poljen kuntopyörää sisällä TV:tä katsellen. Toki harrastan myös muuta liikuntaa.
Teidän pitäisi perustaa oma kerho ja mennä sinne ihailemaan toisienne kampauksia.