Kuntopyörä laihdutukseen kotona?
Olisi tarve liahduttaa niin olisiko kuntopyörä hyvä? En halua mennä mihinkään kuntosalille polkemaan kun kaikki tuijottaa minua. Eli onko teillä kuntopyörä kotona?
Poljetko?
Paljonko poljet?
Minkälainen pyörä?
Kommentit (710)
Vierailija kirjoitti:
Crosstraineri on, paino putosi 10% puolessa vuodessa.
Vain. Ei tuo paljon ole puolessa vuodessa.
Ei siinä sitten kuitenkaan jaksa istua perse ruvella polkemassa edes joka kuukausi. Kävelymatto on paljon kätevämpi, mutta tietenkin kalliimpi
Mulla on saunajakkara jolle teen nousuja vuorojaloin. Maksoi vitosen, helppo nostaa kylppäriin ja kylppäristä olkkariin, kuntopyörä oli aina joka paikassa tiellä ja siitä sai takapuolensa kipeäksi. katson samalla telkkaria tai kuuntelen musiikkia. Pystyn nousemaan lattialta pelkillä jaloilla ja tekemään kyykkyjä ilman tukea. Painosta en niin tiedä, tärkeintä on hyvä ja terve olo
mummo 61v
Ostakaa painollinen hulavanne. Vanteen nystyrät ja liike murjovat vatsarasvaa ja kiihdyttävät paikallisesti vatsarasvan aineenvaihduntaa. Jolloin ainakin vatsanseutu hoikkenee. Saattaa painokin pudota samalla.
Kuntopyörä auttaa laihtumaan, jos sillä muistaa polkea. Laihtumisessa tärkeintä on ruokavalio, vaikka liikunta laihtumista edesauttaakin.
Kuntopyörällä ajo on tylsää. Maisemat ei vaihdu eikä tuuli käy kasvoille. Telkkarin katselu tekee pahaa, alkaa yököttää jostain syystä.
Onko tää joku heikkolahjaisten kokoontuminen taas?
Vierailija kirjoitti:
No voi sillä vähän laihtua. Itse olen kuitenkin todennut juoksun sellaiseksi lajiksi jolla rasva lähtee.
Liikunnan lajilla ei ole merkitystä jos tavoitteena on laihduttaminen, ainoastaan sillä paljonko kuluu kilokaloreita. Eli juoksu ei ole sen tehokkaampaa kuin mikään muukaan liikunta, jos lopputuloksena on saman kalorimäärän kulutus.
No voi sillä vähän laihtua. Itse olen kuitenkin todennut juoksun sellaiseksi lajiksi jolla rasva lähtee.