Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntopyörä laihdutukseen kotona?

Vierailija
27.03.2023 |

Olisi tarve liahduttaa niin olisiko kuntopyörä hyvä? En halua mennä mihinkään kuntosalille polkemaan kun kaikki tuijottaa minua. Eli onko teillä kuntopyörä kotona?

Poljetko?
Paljonko poljet?
Minkälainen pyörä?

Kommentit (710)

Vierailija
701/710 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sillä vähän laihtua. Itse olen kuitenkin todennut juoksun sellaiseksi lajiksi jolla rasva lähtee.

Vierailija
702/710 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Crosstraineri on, paino putosi 10% puolessa vuodessa.

Vain. Ei tuo paljon ole puolessa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/710 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sitten kuitenkaan jaksa istua perse ruvella polkemassa edes joka kuukausi.  Kävelymatto on paljon kätevämpi, mutta tietenkin kalliimpi  

Vierailija
704/710 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on saunajakkara jolle teen nousuja vuorojaloin. Maksoi vitosen, helppo nostaa kylppäriin ja kylppäristä olkkariin, kuntopyörä oli aina joka paikassa tiellä ja siitä sai takapuolensa kipeäksi. katson samalla telkkaria tai kuuntelen musiikkia. Pystyn nousemaan lattialta pelkillä jaloilla ja tekemään kyykkyjä ilman tukea. Painosta en niin tiedä, tärkeintä on hyvä ja terve olo 

mummo 61v

Vierailija
705/710 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa painollinen hulavanne. Vanteen nystyrät ja liike murjovat vatsarasvaa ja kiihdyttävät paikallisesti vatsarasvan aineenvaihduntaa. Jolloin ainakin vatsanseutu hoikkenee. Saattaa painokin pudota samalla.

Vierailija
706/710 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntopyörä auttaa laihtumaan, jos sillä muistaa polkea. Laihtumisessa tärkeintä on ruokavalio, vaikka liikunta laihtumista edesauttaakin. 

Vierailija
707/710 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntopyörällä ajo on tylsää. Maisemat ei vaihdu eikä tuuli käy kasvoille. Telkkarin katselu tekee pahaa, alkaa yököttää jostain syystä. 

Vierailija
708/710 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku heikkolahjaisten kokoontuminen taas?

Vierailija
709/710 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi sillä vähän laihtua. Itse olen kuitenkin todennut juoksun sellaiseksi lajiksi jolla rasva lähtee.

Liikunnan lajilla ei ole merkitystä jos tavoitteena on laihduttaminen, ainoastaan sillä paljonko kuluu kilokaloreita. Eli juoksu ei ole sen tehokkaampaa kuin mikään muukaan liikunta, jos lopputuloksena on saman kalorimäärän kulutus. 

Vierailija
710/710 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät ovat ikkunat sieluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi