Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vierailu puolison sukulaisen luona

Nainenpohjoisen
27.03.2023 |

Tarvitsisin mielipiteitä / näkökulmia seuraavaan: olen menossa puolisoni (emme asu yhdessä, olleet yhdessä 4 vuotta) kanssa hänen lähisukulaisensa luokse eri puolelle Suomea. Reissu lentäen maksaa useamman sata euroa, yli 300 per henkilö siis. Puolisoni lähisukulainen on luvannut maksaa hänen matkansa, siitä ilosta että hän tulee käymään. Minä sen sijaan maksan matkani itse. Tämä häiritsee minua. Puolisoani ei tunnu vaivaavan asetelma, enkä tiedä miten ottaa puheeksi asiaa. Onko tämä teidän mielestänne asia, mikä minun pitäisi vaan hyväksyä, että hän matkustaa ilmaiseksi ja minä maksan, vaikka on hänen sukulaisestaan kyse?
Olen aikeissa puhua asiasta hänen kanssaan kyllä, mutta kertokaa, mitä ajatuksia herää?

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt kenen se sun matka pitäisi maksaa? Ja sua noin tihkaisee kustantaa ihan oma matkasi niin ole menemättä. Kukaan ei sua pakota sinne sukulaisiin.

Mutta provohan tämä olikin, ei kukaan normijärkinen kysele näin typeriä.

Jos puoliso haluaa minut mukaan sukulaisensa luo, puoliso maksaa. Eikö tämä ole itsestäänselvää? En ole ap.

Nuohan eivät edes asu yhdessä, joten mitään puolisoa ei edes ole.

:D :D

Minkä määritelmän mukaan pariskunnan on pakko asua yhdessä?

Ajattelin samaa, me oltiin oltu yli vuosi naimisissa ennen kuin muutettiin yhteen, ilmeisesti ei virallisesti sit oltukaan naimisissa...? Miksikäs sitä eri osoitteessa asuvaa aviopuolisoa pitäisi oikeastaan kutsua? 

Jos mulla/meillä olis vastaava matkustustilanne niin husband varmaan maksaisi mun lipun puoliksi tai ehkä jopa kokonaan, jos ylipäätään haluaisin lähteä mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä