Mistä asiasta sinua kehutaan eniten?
Kommentit (244)
Viimeksi sain kehuja älykkyydestä. Tuntui hyvälle, koska itse en itseäni sellaiseksi koe. Hymyä on kehuttu.
kerran kehuttiin kun yksi sai niin hyvin orgasmeja.
Hyvästä kropasta. Jos sitä erittelee, niin lihaksikkaista käsivarsista, vatsalihaksista ja kuulemma tiukka peppu. Joskus kuullut, että mun parransänki on seksikäs :D
Komeasta ulkomuodostani, älykkyydestäni, varallisuudestani ja vaatimattomasta luonteestani.
Työn huolellisuudesta ja miten osaan kuunnella ja tukea vaikeissa asioissa. Allekirjoitan nämä itsekin, mutta joskus olsi ihana kun joku kuuntelisi minuakin..
Olen 45 vuotias ja pidän kropastani tarkasti huolta. Kuulen kehuja siitä päivittäin, kuinka menen edelleen nuoremmista ohi mitä tulee kauneuteen ja täydelliseen vartaloon
Luotettavuudesta, taiteellisuudesta, kokkaustaidoista. Itse kehun todella harvoin muita, siinä ois siis parantamisen varaa paljonkin.
Kirjoittamisen taidosta. Nykyään sanon siihen jo, että: "Tiedän." On sitä tullut harjoitelluksi jo 56 vuotta. 4-vuotiaana julkaistiin mun ensimmäinen kirjoitus Keski-Suomalainen lehdessä. Kirjoitin japanilaisesta tanssihiirestämme.
Siitä etten ole enää kamoissa 24/7.
Professori kehui minua lahjakkaaksi, sitten mua on kehuttu jotenkin "siistiksi tyypiksi" en tiedä mitä se käsittää. Sukulaistyttöä, joka ei näytä minulta sanotaan minun näköiseksi ja sitten sanotaan että olen ihan nätti. Mies kehuu ahkeraksi.
No mieheni kehuu mun ulkonäköä, kroppaa ja vetovoimaa, omaperäisyyttä, monipuolisuutta, kädentaitoja jne
Vieraat ihmiset kehuu kädentaitojani ja ammattitaitoani omassa työssäni, nuorempana tuli ulkonäöstäni myös paljon kehuja tuntemattomilta
Ystävät kehuu hauskasta seurasta, tunteellisuudesta ja syvällisyydestä, ruuan ja leipomusten kokkaustaitojani sekä tyyliäni
Arvostelujakin kyllä riittää, mutta niitähän tässä ei kysytty 😇
Vierailija kirjoitti:
No mieheni kehuu mun ulkonäköä, kroppaa ja vetovoimaa, omaperäisyyttä, monipuolisuutta, kädentaitoja jne
Vieraat ihmiset kehuu kädentaitojani ja ammattitaitoani omassa työssäni, nuorempana tuli ulkonäöstäni myös paljon kehuja tuntemattomilta
Ystävät kehuu hauskasta seurasta, tunteellisuudesta ja syvällisyydestä, ruuan ja leipomusten kokkaustaitojani sekä tyyliäni
Arvostelujakin kyllä riittää, mutta niitähän tässä ei kysytty 😇
Lisään vielä että yritän muistaa kehua myös muita. Se ei ole ollut aina helppoa kun omassa lapsuuskodissani saimme harvoin kehuja toisiltamme. Huomaan usein kehuvani mielessäni jotain ihmistä, mutta en välttämättä tule sanoneeksi kehuja ääneen. Tätä haluan harjoitella enemmän. Myös kehujen vastaanottaminen on vaikeaa, heti tulee tunne että täytyy alkaa vähättelemään itseä.
Nytkin melkein hävetti tehdä tätä listaa, mutta tein uhallakin
Vierailija kirjoitti:
näkymättömyydestä
Näkymättömiä ja kuulumattomia kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Tulee jotenkin matala mieli niin monista vastauksista, että ei mistään eikä koskaan. :( Ihanko oikeasti?
Ihan oikeasti. Mä vastasin tähän ketjuun pari päivää sitten, etten ainakaan äkkiseltään muista saaneeni mitään kehuja koskaan tai mistään, eikä auttanut vaikka asiaa tässä kerkesin miettiäkin.
Kauneudesta on kehuttu. Lapsena/nuorena olin ylipainoinen ja pahasti koulukiusattu. Bulimian myötä sitten ilmeisesti kaunistuin. Olen typerä, en hyvä missään, kouluttamaton ja köyhä sairaseläkeläinen. Päivät menee oksennellessa ja liikkuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee jotenkin matala mieli niin monista vastauksista, että ei mistään eikä koskaan. :( Ihanko oikeasti?
Ihan oikeasti. Mä vastasin tähän ketjuun pari päivää sitten, etten ainakaan äkkiseltään muista saaneeni mitään kehuja koskaan tai mistään, eikä auttanut vaikka asiaa tässä kerkesin miettiäkin.
Kehun sinua nyt avoimuudestasi ja rehellisyydestäsi, ilmiselvästi sinulla on myös keskustelutaitoja ja osaat kirjoittaa ajatuksesi ymmärettävästi tänne. Aivan varmasti sinussa on muitakin kehun aiheita, ympärilläsi ei vain ole ketään kuka osaisi kertoa ne sinulle.
Mua on kehuttu muutamaan kertaan siitä, että uskalsin jättää lapset tekemättä.
Oikeasti olen lapseton vasten tahtoani ja tämä kehuja on oma äitini.
Vierailija kirjoitti:
Kehun muita, minusta se on mukavaa. Tosin tiedän että siitä vaivaannutaan, mutta sanon silti. Ihmiset ei kehu ikinä minua.
Jotkut kehuu toisia jotta saisi itse kehuja.
Lähikuppilan äijät kehuu, jott mullon kiree tavara.
Ne tietää, ku ne on kaikki painanu mua.
Nykyisin ei ole kehujia iekä kehuttavia kuin 1. Toisinaan jostain huomataan mainita mutta ei ameriikan tyyliin sellaista imelää manipulointipaskaa.