Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä asiasta sinua kehutaan eniten?

Vierailija
26.03.2023 |

Ja kehutko usein muita?

Kommentit (244)

Vierailija
81/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkymättömyydestä

Vierailija
82/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaunis olen (minulla on turkkilaiset sekä italialaiset juuret) sekä miten ystävällinen ja auttavainen olen kaikille.

Itse kehun paljon ihmisiä, töissäkin on mukava kehua asiakkaita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mua kehutaan eniten? Kehutaanko mua yleensäkään mistään? En kyllä nyt muista, että vuosiin olisi tämmöistä tapahtunut.

Mä pyrin kehumaan. Huomaan aina välillä, etten ole kellekään sanonut mitään nättiä hetkeen ja sitten otan taas asiakseni sanoa rakkailleni kehuja ja toisinaan tuntemattomillekin. Se on kuukausi ja kaksi kun näin tapahtuu ja sitten taas unohdan aiheen vastaavaksi ajaksi, kunnes taas muistan... :)

Vierailija
84/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että pidän aina lupaukseni.

Vierailija
85/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
86/244 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylänuolia ihmisille jotka esittävät muuta kuin ovat.

Vierailija
87/244 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älystä saanut kuulla kehuja lapsesta asti. Vähän kyllä mietin onko tuo yleinenkin kehumisen aihe lapsille ja nuorille, että onko ihan katteettomia kehuja tullut.

Kehun itse muita aina kun siihen on aihetta. Vaikka sitten tuntematonta kauniista hiuksista.

Vierailija
88/244 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kehutaan harvoin mutta näistä olen kuullut useimmin:

- päämäärätietoisuus ja organisointikyky, täsmällisyys, olen myös antanut usein hyvät neuvot pyydettäessä ja saanut niistä kiitosta

- kädentaidot ja leipomukset

Mieheni kehuu vartaloani ja silmiäni.

Itse kehun lapsiani aina kun mahdollista. Muita kehun lähinnä ohimennen kuten: ihanasti sinun hiukset, tuo pipo on kiva, kaunis tuo maalaamasi taulu jne.

Työkaverille saatan antaa kiitokset vaikka hyvästä pohjustuksesta tai kiittää antoisasta palaverista

Vierailija
89/244 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kehuta. Vanhemmat muistavat edelleenkin mainita, jos oon lihonut tai hiukset huonosti.  Mies naljailee jos ja kun teen jotain epäloogista.  

Toisinaan ostan itselle kaksi vitosen kimppua reilun kaupan neilikoita ja sanon itselleni, että olen kuitenkin ihan kohtuullinen ihmiseksi, vaikka tavallinen olenkin heikkouksineni

Vierailija
90/244 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tekee ihan hyvää sanoa itselleenkin että "Hyvin sä vedät!" :)

Vierailija
91/244 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisuudesta, hauskuudesta, pituudesta ja hiuksista. Ja itse kehun usein muita :)

Vierailija
92/244 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kehutaan minun baby fisestä ja näytän todella nuorekkkaalta

Vierailija
93/244 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jotenkin matala mieli niin monista vastauksista, että ei mistään eikä koskaan. :( Ihanko oikeasti?

Vierailija
94/244 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee jotenkin matala mieli niin monista vastauksista, että ei mistään eikä koskaan. :( Ihanko oikeasti?

Sama juttu. Muistakaa kuitenkin kaikki että teissä jokaisessa on niitä hyviä asioita vaikka niitä ei ääneen sanottaisikaan!

Vierailija
95/244 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveestä järjestä

Osaamisesta tehdä erilaisia asioita (remontointi, huonekalujen fiksaus, ruoanlaitto....)

Rohkeudesta vaihtaa työpaikkaa himpan vajaa 50 kymppisenä, lähdin paikasta jossa olin 12 vuotta. Olivat kait ajatelleet ettei toi mihkään täältä lähde mutta lähdinpä!

Vierailija
96/244 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä huumorintajusta ja leppoisuudesta.

Vierailija
97/244 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset, vartalo, luonne ja työnjälki.

Eniten sitä kuinka hyvin tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa.

Ja minulla on kyky selvitä uusissa tilenteissa.

Vierailija
98/244 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaksi kertaa erehtynyt nuorena kotona kertomaan että sain positiivista palautetta tekemistäni asioista äiti vastasi molemmilla kerroilla että kunhan sun mieliksi sanoivat että saisivat siitä hyvästä teettää sinulla enemmän  

Tämä 😂

Suomalainen kehumiskulttuuri laittaa toivomaan ettei kehuja tule. Ihme kun ei menestytä missään, ei uskalleta edes yrittää.

Vierailija
99/244 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kehuu niin heti miettii että mitä taka-ajatuksia sillä on :D

Vierailija
100/244 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhöntarttumisesta mut sen jälkeen kun huomaan et kaikki jää mun harteille ja sanon siitä enää ei löydy mitään hyvää ikinä.