Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä asiasta sinua kehutaan eniten?

Vierailija
26.03.2023 |

Ja kehutko usein muita?

Kommentit (244)

Vierailija
61/244 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytän muumilta

Eikö muumin näköiseksi kehuminen ole loukkaus?

Jos sen sanoo toinen yhtä muumin näköinen niin sitten se voisi olla kyllä kehukin..

Vierailija
62/244 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksessa opettajani sanoi minua aina Kate Winsletiksi, otin kehuna. Ulkonäöstäni sain jatkuvasti kehuja hoikempana, vieläkin kehutaan kauniita kasvoja usein.

Enemmän kuitenkin nykyään kuulee läskittelyä ja yököttelyä.

Muuten on kehuttu hyvää ruoanlaittotaitoa (liittyy lihomiseen, innostuin kokkailusta), empatiakykyä ja ammatillista osaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/244 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä ja paksuja hiuksiani kehutaan varmasti eniten, koska näistä tykkää mainita niin naiset kuin miehetkin.

Hoikkuudesta kehutaan myös, mutta tätä kuulee vain miesten suusta. Naiset saattaa sen sijaan kauhistella "laihuutta" ja että syötkö sä mitään kun oot niin rimpula ja kuikelo. Enkä edes oikeasti ole mikään laiha/siro kun olen vain 160cm pitkä ja kuitenkin kokoa 36-38..

Vierailija
64/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että olen hyvä kuuntelemaan muita.

Vierailija
65/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi.

Vierailija
66/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kehuja siitä, kun olen kasvattanut yksin lapset ja vieläpä niin, että meillä on asiat oikein hyvin. Totaaliyksinhuoltajuus, vaativa työ ja vakavat sairaudet ovat kombinaatio, jonka hallintaa moni pitää hienona suorituksena, vaikka itse näen tämän niin että "on ollut pakko". Siksi kehujen vastaanottaminen tekee olon vaivautuneeksi.

Työssä saan toisinaan kehuja siitä miten hyvähenkinen ja uuttera meidän tiimimme on. Ne kehut on helpompi ottaa vastaan, koska kyse on saavutuksista, joiden eteen on määrätietoisesti ponnisteltu.

Itse pyrin kehumaan työkavereita hyvästä työsuorituksesta, omia lapsia milloin mistäkin ja ylipäätään ihmisiä niistä asioista, joissa he ovat pärjänneet hyvin. Silti kehuja tulee varmasti annettua liian vähän, eli petrattavaa varmasti on.

Vierailija
67/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime aikoina huomannut kuinka suuri merkitys pienelläkin kehulla on ja siksi olenkin päättänyt että kehun jatkossa aina kun on vähänkin syytä.

Vierailija
68/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä kuinka hyvin ammun sniperilla FPS peleissä 😅

Samoin kuinka pystyn menemään muiden ihmisten tasolle tarvittaessa.

No, millä tasolla sä muuten?

Vierailija
69/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköä kehutaan. Myös ystävällisyyttä ja positiivisuuttani.

Kehun itse muita jos/kun kehunpaikan huomaan.

Vierailija
70/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kehuttu avuliaisuudesta, iloisuudesta ja positiivisuudesta.

Tykkään kehua muita, teen sitä päivittäin tietoisesti. Monien on vaikea ottaa sitä vastaan, mutta joskus näkee, kuinka se osuu kohdilleen.

Vierailija
71/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskujen maksu velvollisuuden tuntoisesti, keittotaito, kehun muitakin varsinkin kärsivällisiä asiakaspalvelijoita.

Vierailija
72/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Yksinkertaisesti en yhtään mistään.

Vierailija
73/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita, ystävällisyyttä, huumoria, kuuntelutaitoja.

Mies kehuu silmiä, tissejä ja sitä tiiätte kyllä mitä ..😆

Vierailija
74/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuudesta. Mieskin on aina iloinen kun nyt on vaimoa kaksinkertainen määrä vihkipäivään nähden.

Vierailija
75/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköä, kiltteyttä, hyviä kuuntelu- ja kokkaustaitoja kehutaan usein. Lisäksi kuulen usein kuinka ihanat kissat minulla on ja että se on minun ansiotani kun olen ne niin rakkaudella kasvattanut :)

Vierailija
76/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppuani mies kehuu usein :-)

Kehuu et on tiukempi kuin naapurin Jormalla ;-(

Vierailija
77/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoresta saakka kehuttu paljon ulkonäköäni, etupäässä miesten taholta. Naisilta olen saanut paljon loukkaavia kommentteja, milloin mistäkin, myös ulkonäköön kohdistuvia. Sen vuoksi en ole koskaan osannut itseäni kunnolla arvostaa ja etenkin, kun olen luonteeltaani liian kiltti ja ystävällinen.

Vierailija
78/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kehuvat, että on iso muna.

Vierailija
79/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä

Vierailija
80/244 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun lapsiani ja myös heidän kavereitaan hyvästä koulumenestyksestä, onnistumisista harrastuksissa jne.

Minulle sanottiin hiljattain töissä, että olen vaatimaton tunnollinen pakertaja ja tärkeä taustatekijä. Onko se edes kehu?