Mistä asiasta sinua kehutaan eniten?
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Rauhallisuudesta, siitä että osaan kuunnella ihmisiä ja ilmeisesti saan muutkin rauhoittumaan.
Oikeasti panikoin ja ahdistun helposti, mutta en juuri näytä sitä ulospäin.
Sama :D
Mun MBTI on INFP (?)
Mua on kehuttu myös kauneudesta, muttei enää.
Karismasta ja siitä et osaan pitää monet langat käsissä yhtä aikaa. Siitä, et osaan pitää hyvää huolta lapsista. Luovuudesta, ongelmanratkaisukyvystä, ihmisien kohtaamiskyvystä.
Kappas, oli muutama. Ensin aattelin negatiivisesti ettei mistään.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin kehutaan. Itse tykkään kehua jos siihen on aihetta.
Sama täällä.
Usein kyllä seuraan vierestä, kun muita kehutaan. Aika ajoin se tuntuu tosi pahalta, että työssä, harrastuksessa, perhepiirissä, ihmiset vaikka pöydässä molemmin puolin minua saa kehuja ja minä en. Kehutaan asua, hiuksia, silmiä, ystävällistä luonnetta, taitoja, saavutuksia ja ties mitä.
Joskus kotona yksin mietin, että mitä järkeä on minun sanoa kehuja muille kun itse jään aina ilman (en odota vastakehuja enkä kerjää kehuja. Huomaan vain että olen itse huomaamaton).
Tanssitaidosta eniten, joskus vaatteista. Harvemmin itse kehun, välillä pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee jotenkin matala mieli niin monista vastauksista, että ei mistään eikä koskaan. :( Ihanko oikeasti?
Ihan oikeasti. Mä vastasin tähän ketjuun pari päivää sitten, etten ainakaan äkkiseltään muista saaneeni mitään kehuja koskaan tai mistään, eikä auttanut vaikka asiaa tässä kerkesin miettiäkin.
Kehun sinua nyt avoimuudestasi ja rehellisyydestäsi, ilmiselvästi sinulla on myös keskustelutaitoja ja osaat kirjoittaa ajatuksesi ymmärettävästi tänne. Aivan varmasti sinussa on muitakin kehun aiheita, ympärilläsi ei vain ole ketään kuka osaisi kertoa ne sinulle.
Kiitos. Oon ihan hämmennyksissäni nyt kun mua alkoikin itkettää.. Ja anteeksi, se ei taatusti ollut sun tarkoitus.
Suotta pyytelet anteeksi, tarkoitin joka sanaa.
Uskon että meissä kaikissa on kehuttavia puolia, olemme vain epätasa-arvoisessa asemassa sen suhteen, onko ympärillämme olevissa ihmisissä niitä jotka tuovat kehunsa julki.
Jos niitä tällä hetkellä ei sinulla ole, toivon että kohtaat vielä sellaisia ihmisiä joskus.
Voisit tehdä myös niin, että kirjoitat vaikka paperille ylös mitä pidät itsessäsi kehuttavina ja luet ne ääneen itsellesi. Se vahvistaa positiivisuutta itseäsi kohtaan ja itsetuntemusta, se alkaa aikaa myöten näkymään myös ulospäin.
Vaikka olen se joka saa kehuja läheisiltään, niin vasta sitten kun olen oppinut arvostamaan itseäni, niin olen oppinut ottamaan vastaan myös toisten kehuja.
Nyt kun ajattelen, niin ei kyllä mistään. Mutta en sellaista kaipaakaan.
Tanssitaitoa ja silmiä kehuttu eniten. Kuuntelijana saanut myös myönteistä palautetta, se on ollut mukavaa.
Jostain syystä toisia on helpompi kehua kuin itseään.
Kiltteydestä ja avuliaisuudesta on kehuttu, sekä luonnonkiharoista.
Tapailemani nainen kertoi minun olevan "pitkäjänteinen" ja "syvällinen" - ilmankos en kelvannut hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kehuta koskaan mistään.
Sama. Kannustan muita niin miehiä kuin naisia. Kivan värinen takki, hyvin tehty, herkullista ruokaa. Itse harvoin saan läheisiltä kehuja, en koskaan ulkonäöstä enkä pukeutumisesta. Etenkään puolisolta, ellen erikseen pyydä. Masentavaa. Yritän kannatella itsetuntoni rippeitä.
Ruoanlaittotaidosta ja leipomisista.
En ole alan ekspertti, vaan tykkään välillä tehdä niitä pitkän kaavan kautta.
Itse kehun toisia aina kuin vain mahdollista ja mielelläni ottaisin itsekin niitä vastaan muistakin ominaisuuksistani.
Huumorintajusta, suihinotosta, ruoanlaitosta ja positiivisesta luonteesta. Ja perseestäni, joka on sopivasti muhkea. N54.
Lapseni kehuu aina kuinka ihoni on niin sileä ja pehmeä. Kaupassa muutama viikkoa sitten, eräs vanhempi herrasmies kysyin olenko sellainen top-model incognitossa. Oletan, että se oli kehu ulkonäöstä.
Itse kehun mieheni ruuanlaittotaitoja ja sitä, että hän jaksaa aina väsyneenäkin tulla ulos kävelylle iltaisin kanssasi. Arvostan sitä paljon ja kerron sen aina hänelle.
Olen kuulemma hyvä kertomaan tarinoita.
Kädentaidoista, näppäryydestä, yleistietoudesta, kiltteydestä, lojaalisuudesta. rauhallisuudesta. En koskaan
kuule näitä kaikkia samoilta ihmisiltä.
Hyvä kokkaan ja leipiin, nätit silmät, hyvä luonne, hyvä kuunteleen, hyvä takamus, ikäisekseen hyvät tissit, hyvä sängyssä.
Nykyisessä työssäni eniten ystävällisyydestä, perheenjäsenet vuelä kehuvat joskus kauniiksi. Nuorena kehuttiin hiuksia, hymyä ja kauneutta.
N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän muumilta alastomana
Ei kovin mairittelevaa..
Ottaisin kehuna. Kaikkihan rakastavat muumeja!
Kiitos. Oon ihan hämmennyksissäni nyt kun mua alkoikin itkettää.. Ja anteeksi, se ei taatusti ollut sun tarkoitus.