Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskisitkö Ismo Leikolan? Ei kuulemma käy flaksi

Vierailija
25.03.2023 |

Leikola tilittää miten hankalaa deittalu on, ei kelpaa jenkkinaisille. Lopulta Tinderin kautta alkoi Suomessa saada deittejä (itsekin näin hänet tuolla). En mätsännyt häntä, ei ole komea. Ymmärrän jenkkinaisia.

Olisitko sinä mätsännyt? https://www.is.fi/viihde/art-2000009466730.html

Kommentit (306)

Vierailija
101/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan, ei ole lainkaan mun makuun. Pidän joistakin jutuistaan, mutta välillä on ärsyttänyt katsoa jotakin videota, kun Leikola pitää mikkiä käsi täristen. Siis sen tyyli ilmeisesti heiluttaa sitä mikkiä lähes koko ajan. 

Mitä mahdollisuuksia meillä tavallisilla miehillä on, kun maailman hauskinkin mies torjutaan perusteena vääränlainen tapa pitää mikrofonia.

Pnko hän sinusta maailman hauskin mies? Ja olisitko kiinnostunut vastaavasta naisesta?

Googlasin sinulle valmiiksi: Koomikko Ismo Leikola, 35, voitti amerikkalaisen Laugh Factory -komediaklubiketjun järjestämän Funniest Person in the World -kilpailun, kun hän päihitti kilpailun yleisöäänestyksessä muut finalistit ylivoimaisesti.

Lisäksi, ehkä tiesitkin että miehet eivät keskimäärin ole kiinnostuneet naisissa samoista ominaisuuksista, joista naiset kiinnostuvat miehissä.

Ja edelleen, naiset voivat väittää, että haluavat hauskan miehen, mutta sitten kun tarjolla on maailman hauskin mies (joka on toki lyhyt, keskivartalolihava ja sosiaalisesti rajoittunut) niin ei kelpaakaan. Eli naiset valehtelevat itselleen, muille naisille ja miehille preferensseistään parinvalinnassa.

Oli 35 v. yhdeksän vuotta sitten, kun voitti kilpailun.

Pitää olla tuore voitto että on riittävän hauska naiselle?

Tekstilainauksessasi on ikä hieman harhaanjohtavasti, ei mulla muuta.

Vierailija
102/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti se kehuu irtopildeä saaneensa.

Tää on muuten TOSI iso turn-off ainakin mulle. Ihan sama onko elämässä paljonkin kairannut, mutta siitä puhuminen on ällöttävää ja osottaa huonoa harkintakykyä. Ainakin eka oma ajatus on se että on kävelevä tautipesäke :D

Mutta jos nainen kertoo lehdessä että bodycount on yli 500, niin on voimaantunut? Ja miehet vaan epävarmoja incel minimunia kun ei kiinnosta?

No sitähän tälläkin palstalla ollaan ihmetelty, että mikä tuossa on sitä voimaantumista? Ei niitä naisia kehu naisista muut kuin he itse ja samanlaiset sarjanussijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te miehet olette niin hemmetin hölmöjä, että edes uskotte nää lajitoverienne kaatosatuilut 😂? Joku teidän omissa silmissänne alfa sanoo kaataneensa 1642 naista ja te ootte ihan että on se panomies, kyllä on. Panomiesten panomies.

Koska minä olen aikuinen mies joka olen elänyt jo aika pitkään. Lisäksi (monien naisten hämmästykseksi) minulla on ns. "sosiaalinen silmä".

Minä en nyt jaksa käydä tässä tätä asiaa pitkän kautta läpi, mutta lyhyesti; ensinnäkin ei tässä nyt ole kyse mistään määristä. Tai siitä onko joku "panomies".

Kyse on siitä, että oman elämänkokemukseni kautta yksinkertaisesti tunnistan kaverin jolla sujuu naisten kanssa joka suhteessa.

Ei esim. tämä Normand ole koskaan puhunut mistään määristä, koska eivät ne ole relevantteja. Hänen sosiaaliset kykynsä ja taitonsa lukea naisia ovat. Kyse ei ole mistään teinipoikamaisesta rehvastelusta ja asialla mesomisesta.

Normandin kaltaiset kaverit ovat yksinkertaisesti niitä joille tulee tasaiseen tahtiin naisilta syöttöjä lapaan ja he pistävät sitten tarvittaessa halutessaan (!) kiekon maaliin (lähes) joka kerta.

Vierailija
104/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ollut paljon naissuhteita.

Yllätyin.

Vierailija
105/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan, ei ole lainkaan mun makuun. Pidän joistakin jutuistaan, mutta välillä on ärsyttänyt katsoa jotakin videota, kun Leikola pitää mikkiä käsi täristen. Siis sen tyyli ilmeisesti heiluttaa sitä mikkiä lähes koko ajan. 

Mitä mahdollisuuksia meillä tavallisilla miehillä on, kun maailman hauskinkin mies torjutaan perusteena vääränlainen tapa pitää mikrofonia.

Pnko hän sinusta maailman hauskin mies? Ja olisitko kiinnostunut vastaavasta naisesta?

Googlasin sinulle valmiiksi: Koomikko Ismo Leikola, 35, voitti amerikkalaisen Laugh Factory -komediaklubiketjun järjestämän Funniest Person in the World -kilpailun, kun hän päihitti kilpailun yleisöäänestyksessä muut finalistit ylivoimaisesti.

Lisäksi, ehkä tiesitkin että miehet eivät keskimäärin ole kiinnostuneet naisissa samoista ominaisuuksista, joista naiset kiinnostuvat miehissä.

Ja edelleen, naiset voivat väittää, että haluavat hauskan miehen, mutta sitten kun tarjolla on maailman hauskin mies (joka on toki lyhyt, keskivartalolihava ja sosiaalisesti rajoittunut) niin ei kelpaakaan. Eli naiset valehtelevat itselleen, muille naisille ja miehille preferensseistään parinvalinnassa.

Että ihan komediaklubiketjun kisan voitti.

Se että naiset tykkää huumorintajuisista miehistä ei tarkoita että naiset tykkää sängyssään huumorintajuisesta miehestä, joka näyttää quasimodolta.

No nyt varmaan ymmärrät miehiä, joiden muijilla sama ulkonäkö, mutta eivät omaa lainkaan huumorintajua.

Miksi ne ottaa sellaisen muijan 🤔?

Vierailija
106/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on ollut paljon naissuhteita.

Yllätyin.

Se on vaan vitsi.

Vierailija
107/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te miehet olette niin hemmetin hölmöjä, että edes uskotte nää lajitoverienne kaatosatuilut 😂? Joku teidän omissa silmissänne alfa sanoo kaataneensa 1642 naista ja te ootte ihan että on se panomies, kyllä on. Panomiesten panomies.

Koska minä olen aikuinen mies joka olen elänyt jo aika pitkään. Lisäksi (monien naisten hämmästykseksi) minulla on ns. "sosiaalinen silmä".

Minä en nyt jaksa käydä tässä tätä asiaa pitkän kautta läpi, mutta lyhyesti; ensinnäkin ei tässä nyt ole kyse mistään määristä. Tai siitä onko joku "panomies".

Kyse on siitä, että oman elämänkokemukseni kautta yksinkertaisesti tunnistan kaverin jolla sujuu naisten kanssa joka suhteessa.

Ei esim. tämä Normand ole koskaan puhunut mistään määristä, koska eivät ne ole relevantteja. Hänen sosiaaliset kykynsä ja taitonsa lukea naisia ovat. Kyse ei ole mistään teinipoikamaisesta rehvastelusta ja asialla mesomisesta.

Normandin kaltaiset kaverit ovat yksinkertaisesti niitä joille tulee tasaiseen tahtiin naisilta syöttöjä lapaan ja he pistävät sitten tarvittaessa halutessaan (!) kiekon maaliin (lähes) joka kerta.

No, yksi intohimoinen fanipoika hänellä ainakin näyttää olevan.

Vierailija
108/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että naiset tykkää huumorintajuisista miehistä ei tarkoita että naiset tykkää sängyssään huumorintajuisesta miehestä, joka näyttää quasimodolta.

No nyt varmaan ymmärrät miehiä, joiden muijilla sama ulkonäkö, mutta eivät omaa lainkaan huumorintajua.

No kaikki miehet eivät tajua, että naisen alamäki alkaa kun tämä täyttää 17 vuotta.

Vierailija
109/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. En todellakaan. Vaikka Ismohan on maailman hauskin mies !

En iskisi kyllä ketään muutakaan.

Olen (jo ) 44 vuotias eronnut nainen, enkä ole iskenyt ikinä ketään ( 🤣) , enkä tulekaan iskemään.

Siis oikeesti, viihdyn ihan hyvin sinkkuna.

Ja yksin.

Olen niin vanhankansan ajattelija, että mies saa/joutuu "metsästämään" minua , jos häntä kiinnostaa. Minä en metsästä ketään.

En oo mikään helppo nakki.

Mä olen kanssa sellainen vanhanaikainen ja jos ei nainen uskalla tehdä aloitetta niin saa olla. En todellakaan ala enää jahtaamaan mitään naista. Itsenäiset ja hyvällä itseluottamuksella varustetut naiset tekevät aloitteita.

Mä olen myös vanhanaikainen ( 38 vuotias eronnut,kaksi lasta).

En iske miehiä. En baareissa. Enkä missään.

Hyvällä itseluottamuksella varustettuja miehiä oon tavannut. Ja pyytelijöitä on ollut.

Mutta. En ota huonoa. Kemiat pitää kohdata, täysin !

Enkä tarvitse miestä kohottaakseni itsetuntoani.

Minulla on kaksi miesystävää , kaveria, toinen on työkaveri ja toinen on perhetuttu.

Voin loistavasti elää näin lopun elämäni.

Vierailija
110/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaikki miehet eivät tajua, että naisen alamäki alkaa kun tämä täyttää 17 vuotta.

Eroaminen olisi kai liian työlästä. No tyhmästä päästä jne.

Vierailija
111/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. En todellakaan. Vaikka Ismohan on maailman hauskin mies !

En iskisi kyllä ketään muutakaan.

Olen (jo ) 44 vuotias eronnut nainen, enkä ole iskenyt ikinä ketään ( 🤣) , enkä tulekaan iskemään.

Siis oikeesti, viihdyn ihan hyvin sinkkuna.

Ja yksin.

Olen niin vanhankansan ajattelija, että mies saa/joutuu "metsästämään" minua , jos häntä kiinnostaa. Minä en metsästä ketään.

En oo mikään helppo nakki.

Mä olen kanssa sellainen vanhanaikainen ja jos ei nainen uskalla tehdä aloitetta niin saa olla. En todellakaan ala enää jahtaamaan mitään naista. Itsenäiset ja hyvällä itseluottamuksella varustetut naiset tekevät aloitteita.

Mä olen myös vanhanaikainen ( 38 vuotias eronnut,kaksi lasta).

En iske miehiä. En baareissa. Enkä missään.

Hyvällä itseluottamuksella varustettuja miehiä oon tavannut. Ja pyytelijöitä on ollut.

Mutta. En ota huonoa. Kemiat pitää kohdata, täysin !

Enkä tarvitse miestä kohottaakseni itsetuntoani.

Minulla on kaksi miesystävää , kaveria, toinen on työkaveri ja toinen on perhetuttu.

Voin loistavasti elää näin lopun elämäni.

Olet vain tyypillinen pelkuri. Et uskalla heittäytyä, etkä ymmärrä, että hyvässä parisuhteessa kumpikin hioutuu ajan myötä vain entistä paremmin sopivaksi kumppanilleen.

Vierailija
112/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisesti hän on mun tyyppiä ja vaikuttaa muutenkin mukavalta. Mutta julkisuus on iso miinus. En ikinä haluaisi päätyä mihinkään lehtien palstoille ja nykyaikana siltä ei mitenkään voi välttyä. Ihan jos menee treffeille jonkun julkkiksen kanssa kahvilaan, joku kuitenkin ottaa kuvan ja lähettää juorulehtiin.

Että ehkä kannattaisi sieltä julkkispiireistä etsiä nainen, ne eivät pelkää sitä julkisuutta.

Eihän kaikkien puolisot ole tulleet julkisuuteen. Voi hyvin pysyä sivussa.

En usko, että Ismossa on isompaa vikaa ( ei yksi hevosmoka merkitse) voi olla mukavaa seuraakin. Jos huumorintajut natsaa. Ismo on ilmeisesti aika älykäs niinku filosofimainen, on opiskellut yliopistossa fysiikkaa ja kemiaa joten sekin kertoo älystä.

Yksi hevosmoka todellakin merkitsee! Voi olla vaikeaa saada kunnollista naista tuollaisen emämunauksen jälkeen. Mulla ainakin menee täysin maku tollasista asioista koska se kertoo ihmisestä niin paljon.

Vierailija
113/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh, eh, öh, tuota (raapii mahaa) hämmästyneen näköisenä. Niin, maneereista on vaikea päästä eroon, mutta ajan mittaan ne vain ärsyttää. Olen ymmärtänyt, että naisia kiinnostaa hauskat ja nokkelat miehet, Ismolla on vielä hieman harjoittelemista.

Vierailija
114/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulle olisi massiivinen turnoff ajatus, että mies kertoilisi yksityisasioista(mme) yleisölle, huumoria tai ei. 

Vierailija
115/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saavat riidan ja draamaa aikaiseksi ihan jo yksinkin ollessaan. Aika moni mies pysyy naisen rinnalla ihan säälistä ja siksi, ettei halua kokea syyllisyyttä, kun reppananainen muuttuu itsetuhoiseksi.

Vierailija
116/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eh, eh, öh, tuota (raapii mahaa) hämmästyneen näköisenä. Niin, maneereista on vaikea päästä eroon, mutta ajan mittaan ne vain ärsyttää. Olen ymmärtänyt, että naisia kiinnostaa hauskat ja nokkelat miehet, Ismolla on vielä hieman harjoittelemista.

Huumorin ymmärtäminen tarvitsee myös paljon kaikkea sellaista, josta sinä olet jäänyt selvästi paitsi.

Vierailija
117/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saavat riidan ja draamaa aikaiseksi ihan jo yksinkin ollessaan. Aika moni mies pysyy naisen rinnalla ihan säälistä ja siksi, ettei halua kokea syyllisyyttä, kun reppananainen muuttuu itsetuhoiseksi.

😂😂😂 Tuo oli jo ihan kelpo vitsinpoikanen. Hauskaa itseironiaa.

Vierailija
118/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä huolisi miestä, joka käyttäytynyt eläintä kohtaan noin. Jotenkin vastenmielinen tyyppi, eikä minkäänlaista seksuaalista karismaa myöskään.

Vierailija
119/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman hauskin mies ei saa naisseuraa ja aina v o s u t vänisemässä siitä huumorintajusta?!

Itse olette saatanan wokeja ja p i h t a r e i t a, joilla ei huumorintajua ei ole eikä koskaan tule olemaan!!

Vierailija
120/306 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä huolisi miestä, joka käyttäytynyt eläintä kohtaan noin. Jotenkin vastenmielinen tyyppi, eikä minkäänlaista seksuaalista karismaa myöskään.

Sinulla ei siis ole vieläkään miestä. Miksiköhän? Et varmaankaan ole moksiskaan, kun törmäät perseaukiseen heppanaiseen, jonka hevonen näkee lähinnä nälkää ja se pitää koiraansa pienessä häkissä sen aikaa, kun itse on töissä (jos on) ja menee sen jälkeen tallille sukimaan sitä nälkiintynyttä koniaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä