Iskisitkö Ismo Leikolan? Ei kuulemma käy flaksi
Leikola tilittää miten hankalaa deittalu on, ei kelpaa jenkkinaisille. Lopulta Tinderin kautta alkoi Suomessa saada deittejä (itsekin näin hänet tuolla). En mätsännyt häntä, ei ole komea. Ymmärrän jenkkinaisia.
Olisitko sinä mätsännyt? https://www.is.fi/viihde/art-2000009466730.html
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pönäkkä ja epäsiisti, ei kiitos. Vaikka olisi miten hauska.
En ymmärrä tätä epäsiisti -juttua. Mikä tekee Ismosta epäsiistin?
Homssuisuus, ylipaino ja huonosti istuvat vaatteet
Kun pistää Googlen kuvahakuun Ismon, niin en pitäisi kuvien perusteella mitenkään homssuisena.
Näyttää spurgutädiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisesti hän on mun tyyppiä ja vaikuttaa muutenkin mukavalta. Mutta julkisuus on iso miinus. En ikinä haluaisi päätyä mihinkään lehtien palstoille ja nykyaikana siltä ei mitenkään voi välttyä. Ihan jos menee treffeille jonkun julkkiksen kanssa kahvilaan, joku kuitenkin ottaa kuvan ja lähettää juorulehtiin.
Että ehkä kannattaisi sieltä julkkispiireistä etsiä nainen, ne eivät pelkää sitä julkisuutta.Oikeastiko? Ulkoisesti sun tyyppiä?!? For real?! Mongertava Puutarhatonttu on siis sun mielestä seksikäs? Taivas sentään. Kaikkea sitä oppii kun vanhaks elää. Aattelin, et sääli on ainoa syy miks joku vois Ismoa katsella. En pysty kuvittelemaan häntä kenellekään sopivaksi tyypiksi.
Juu. Mä tykkään tuollaisista vähän hauskan näköisistä luonnonlapsista, jotka eivät ota omaa ulkonäköään liian vakavasti. Mutta se nyt on se ja sama kun en muista syistä ole hänestä kiinnostunut. Eikä hänkään minua huolisi taatusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pönäkkä ja epäsiisti, ei kiitos. Vaikka olisi miten hauska.
En ymmärrä tätä epäsiisti -juttua. Mikä tekee Ismosta epäsiistin?
Homssuisuus, ylipaino ja huonosti istuvat vaatteet
Kun pistää Googlen kuvahakuun Ismon, niin en pitäisi kuvien perusteella mitenkään homssuisena.
Jaa, no kyllä kai joku homssuisempi jostain katuojasta löytyisi.
Eihän se ole millään tasolla seksikäs. Olkoon miten hauska tahansa.
Koomikoista aina sanotaan, että ne on oikeassa elämässä kiukkuisia ja helposti ärsyynyviä. Usein aika epämiellyttäviä tyyppejä. Se pistäisi miettimään, vaikka Ismo niin lupsakalta vaikuttaakin.
Vierailija kirjoitti:
Koomikoista aina sanotaan, että ne on oikeassa elämässä kiukkuisia ja helposti ärsyynyviä. Usein aika epämiellyttäviä tyyppejä. Se pistäisi miettimään, vaikka Ismo niin lupsakalta vaikuttaakin.
Varmaan kotioloissa täys m****u...
En edes haluaisi seurustella "julkkiksen" kanssa, olen niin tarkka omasta yksityisyydestä enkä halua olla mitenkään esillä julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Teemu Vesterinen on mun mielestä Suomen paras stand-up koomikko, tai no on ainakin ollut, en tiedä tekeekö Teemu enää keikkoja. Teemun yksityishenkilö taitaa kuitenkin olla kovin erilainen kuin lava-Teemu, ja uskon että tämä pätee hyvin moneen koomikkoon.
Niiden esittämät jutut on _käsikirjoitettuja_!
Ei se silloin tarkoita sitä, että tyyppi olisi arjessa jotenkin vitsikäs tai erityisen hauska.
Vierailija kirjoitti:
En missään tapauksessa, niin tympeä pölkkypää mieheksi kuin vain voi olla, eikä ulkoisesti yhtään paremmin ole asiat. Ei minkään laista vetovoimaa, ei niin yhtään mitään.
Onhan ne jutut olleet aika oivaltavia. Ei mikään perusmies mieti asioita samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan, ei ole lainkaan mun makuun. Pidän joistakin jutuistaan, mutta välillä on ärsyttänyt katsoa jotakin videota, kun Leikola pitää mikkiä käsi täristen. Siis sen tyyli ilmeisesti heiluttaa sitä mikkiä lähes koko ajan.
Mitä mahdollisuuksia meillä tavallisilla miehillä on, kun maailman hauskinkin mies torjutaan perusteena vääränlainen tapa pitää mikrofonia.
Voi luoja. Uhriudu nyt taas äläkä missään nimessä katso peiliin, että miksi kukaan ei sua huoli.
Se, että en pidä Ismoa kiinnostavana miehenä ja ärsyttää se mikin heiluttaminen, ei tarkoita sitä, että en huolisi tavallista miestä. Ihan tavallinen suomalainen mies mulla on aviomiehenä. Jokin titteli maailman hauskin mies ei tarkoita sitä, että hän on jokaisen ihmisen mielestä hauska.
Löi hevosta jossain ohjelmassa. Ei jatkoon koomikkona eikä missään muussakaan mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Löi hevosta jossain ohjelmassa. Ei jatkoon koomikkona eikä missään muussakaan mielessä.
En hyväksy minäkään mitään eläimeen kohdistuvaa väkivaltaa. Miksi vain tuo.nostetaan esiin?
Isäni löi useamman kerran hevosta maalla lapsuudessani ja muistan hyvin ja kauhistuin. Silti isäni oli lempeä ja rauhallinen tyyppi joka ei toisten kuullen kiroillut koskaan. Lempo soikoon oli se mitä kuulin kun terästi sanojaan.
Kuinka paljon rivimiehet pieksävät hevosiaan tai muut? Tai ylipäätään maaseudun ihmiset kotieläimiään?
Kysyisin Leikolalta mikä sai hänet siten käyttäytymään? Miksi niin toimi? Jokaisella voi pinna palaa edes kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy minäkään mitään eläimeen kohdistuvaa väkivaltaa. Miksi vain tuo.nostetaan esiin?
Isäni löi useamman kerran hevosta maalla lapsuudessani ja muistan hyvin ja kauhistuin. Silti isäni oli lempeä ja rauhallinen tyyppi joka ei toisten kuullen kiroillut koskaan. Lempo soikoon oli se mitä kuulin kun terästi sanojaan.
Kuinka paljon rivimiehet pieksävät hevosiaan tai muut? Tai ylipäätään maaseudun ihmiset kotieläimiään?
Kysyisin Leikolalta mikä sai hänet siten käyttäytymään? Miksi niin toimi? Jokaisella voi pinna palaa edes kerran.
Ei täälläkään hyväksytä väkivaltaa mitään eläintä kohtaan, mutta tuntuu et tässä tapauksessa on nostettu tikunnokkaan kun ei muuta keksi. Ravimiehet ja ohjastajat pieksävät hevosiaan täysillä niin miksi heidän tekojaan ei nosteta tikunnokkaan ja muistuteta joka käänteessä? Mikä on on ollut selitys ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. En todellakaan. Vaikka Ismohan on maailman hauskin mies !
En iskisi kyllä ketään muutakaan.
Olen (jo ) 44 vuotias eronnut nainen, enkä ole iskenyt ikinä ketään ( 🤣) , enkä tulekaan iskemään.
Siis oikeesti, viihdyn ihan hyvin sinkkuna.
Ja yksin.
Olen niin vanhankansan ajattelija, että mies saa/joutuu "metsästämään" minua , jos häntä kiinnostaa. Minä en metsästä ketään.
En oo mikään helppo nakki.Mä olen kanssa sellainen vanhanaikainen ja jos ei nainen uskalla tehdä aloitetta niin saa olla. En todellakaan ala enää jahtaamaan mitään naista. Itsenäiset ja hyvällä itseluottamuksella varustetut naiset tekevät aloitteita.
Mä olen myös vanhanaikainen ( 38 vuotias eronnut,kaksi lasta).
En iske miehiä. En baareissa. Enkä missään.
Hyvällä itseluottamuksella varustettuja miehiä oon tavannut. Ja pyytelijöitä on ollut.
Mutta. En ota huonoa. Kemiat pitää kohdata, täysin !
Enkä tarvitse miestä kohottaakseni itsetuntoani.
Minulla on kaksi miesystävää , kaveria, toinen on työkaveri ja toinen on perhetuttu.
Voin loistavasti elää näin lopun elämäni.Olet vain tyypillinen pelkuri. Et uskalla heittäytyä, etkä ymmärrä, että hyvässä parisuhteessa kumpikin hioutuu ajan myötä vain entistä paremmin sopivaksi kumppanilleen.
Miehia vatuttaa kun naiset EI tartte avio/ tai avomiestä kylkeensä röhnöttämään !
Kattopas papparainen, se valinnan vapaus..... se valinnan vapaus ! Naiset voi ottaa, tai olla ottamatta.
Ja jos ei hyvää löydy, eivät ota huonoakaan.
Jenkkilässä ihmiset eivät edes tiedä tuosta hevosen lyömisestä.
Mä en oo tykännyt sen vitseistä etenkään suomeksi
Ek nappaa
Kaamea känisijä. Vaikuttaa lisäksi siltä, että sillä on pieni ja ruttuinen m*na.
T: Rane 34 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. En todellakaan. Vaikka Ismohan on maailman hauskin mies !
En iskisi kyllä ketään muutakaan.
Olen (jo ) 44 vuotias eronnut nainen, enkä ole iskenyt ikinä ketään ( 🤣) , enkä tulekaan iskemään.
Siis oikeesti, viihdyn ihan hyvin sinkkuna.
Ja yksin.
Olen niin vanhankansan ajattelija, että mies saa/joutuu "metsästämään" minua , jos häntä kiinnostaa. Minä en metsästä ketään.
En oo mikään helppo nakki.Mä olen kanssa sellainen vanhanaikainen ja jos ei nainen uskalla tehdä aloitetta niin saa olla. En todellakaan ala enää jahtaamaan mitään naista. Itsenäiset ja hyvällä itseluottamuksella varustetut naiset tekevät aloitteita.
Mä olen myös vanhanaikainen ( 38 vuotias eronnut,kaksi lasta).
En iske miehiä. En baareissa. Enkä missään.
Hyvällä itseluottamuksella varustettuja miehiä oon tavannut. Ja pyytelijöitä on ollut.
Mutta. En ota huonoa. Kemiat pitää kohdata, täysin !
Enkä tarvitse miestä kohottaakseni itsetuntoani.
Minulla on kaksi miesystävää , kaveria, toinen on työkaveri ja toinen on perhetuttu.
Voin loistavasti elää näin lopun elämäni.Olet vain tyypillinen pelkuri. Et uskalla heittäytyä, etkä ymmärrä, että hyvässä parisuhteessa kumpikin hioutuu ajan myötä vain entistä paremmin sopivaksi kumppanilleen.
Miehia vatuttaa kun naiset EI tartte avio/ tai avomiestä kylkeensä röhnöttämään !
Kattopas papparainen, se valinnan vapaus..... se valinnan vapaus ! Naiset voi ottaa, tai olla ottamatta.
Ja jos ei hyvää löydy, eivät ota huonoakaan.
Nyt näyttää siltä, että mummoa alkoi vatuttaa.