Iskisitkö Ismo Leikolan? Ei kuulemma käy flaksi
Leikola tilittää miten hankalaa deittalu on, ei kelpaa jenkkinaisille. Lopulta Tinderin kautta alkoi Suomessa saada deittejä (itsekin näin hänet tuolla). En mätsännyt häntä, ei ole komea. Ymmärrän jenkkinaisia.
Olisitko sinä mätsännyt? https://www.is.fi/viihde/art-2000009466730.html
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Onpa outoa. Naisethan aina kertovat miten pitävät hauskoista miehistä ja kyllähän Ismo on siinä suhteessa ihan kärkipäätä.
Onpa outoa. Miehethän aina kertovat miten naiset pitävät statismiehistä( menestynyt ja kuuluisa) ja kyllähän Ismo on siinä suhteessa ihan kärkipäätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Mulla on jo yksi haluton mies täällä kotona. Tarviin viriilin miehen, joka ei sano nou tänks kun mua haluttaa.
Eikö olisi helpompaa laihduttaa, ostaa seksikkäitä alusvaatteita, alkaa pesemään pierettimet ihan saippualla ja vedellä jne.
Älä spleinaa asiasta mistä et hölkäsen pöläystä tiedä. Saippuaa EI laiteta genitaalialueelle vaan vagina on upea itsepuhdistautuva alue jonne saippualla saa aikaan vaan limakalvovaurioita ja edistää tulehdusherkkyyttä.
En tarkoittanut emätinpieruja.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisesti hän on mun tyyppiä ja vaikuttaa muutenkin mukavalta. Mutta julkisuus on iso miinus. En ikinä haluaisi päätyä mihinkään lehtien palstoille ja nykyaikana siltä ei mitenkään voi välttyä. Ihan jos menee treffeille jonkun julkkiksen kanssa kahvilaan, joku kuitenkin ottaa kuvan ja lähettää juorulehtiin.
Että ehkä kannattaisi sieltä julkkispiireistä etsiä nainen, ne eivät pelkää sitä julkisuutta.
Eihän kaikkien puolisot ole tulleet julkisuuteen. Voi hyvin pysyä sivussa.
En usko, että Ismossa on isompaa vikaa ( ei yksi hevosmoka merkitse) voi olla mukavaa seuraakin. Jos huumorintajut natsaa. Ismo on ilmeisesti aika älykäs niinku filosofimainen, on opiskellut yliopistossa fysiikkaa ja kemiaa joten sekin kertoo älystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti se kehuu irtopildeä saaneensa.
Tää on muuten TOSI iso turn-off ainakin mulle. Ihan sama onko elämässä paljonkin kairannut, mutta siitä puhuminen on ällöttävää ja osottaa huonoa harkintakykyä. Ainakin eka oma ajatus on se että on kävelevä tautipesäke :D
Mutta jos nainen kertoo lehdessä että bodycount on yli 500, niin on voimaantunut? Ja miehet vaan epävarmoja incel minimunia kun ei kiinnosta?
Osottaa ihan yhtä huonoa harkintaa naiselta ja tuo mieleen että on superhuono itsetunto. Tuo myös mieleen että voi kauhea miten valtava hpv-riski on noilla meriiteillä ja toivottavasti on hpv-rokotettu ja osallistuu seuloihin.
-Se edellinen
Toisaalta mä sain hpv:n toiselta mieheltä, jonka kanssa harrastin seksiä. Silloinen poikaystävä. Oli sitä syöpään johtavaa tyyppiä ja multa onkin sitten kohdunkaula leikattu.
Että sama kai vaikka oliskin pannut 500, kun tauti tulee kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Mulla on jo yksi haluton mies täällä kotona. Tarviin viriilin miehen, joka ei sano nou tänks kun mua haluttaa.
Eikö olisi helpompaa laihduttaa, ostaa seksikkäitä alusvaatteita, alkaa pesemään pierettimet ihan saippualla ja vedellä jne.
Älä spleinaa asiasta mistä et hölkäsen pöläystä tiedä. Saippuaa EI laiteta genitaalialueelle vaan vagina on upea itsepuhdistautuva alue jonne saippualla saa aikaan vaan limakalvovaurioita ja edistää tulehdusherkkyyttä.
Aika monella ylipainoisella naisella vagina on upea rankkitynnyriltä tuoksahtava itselikaantuva taika kassa.
Koeta välillä iskeä normaalipainoinen. Vai eikö siis onnistu?
Tykkään lihavista naisista, ainoastaan tuo tuoksahdus tökkii. Eikä ole ihan yhden tai kahden naisen yksittäinen ongelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpais, joskus vuosia sitten ennenkuin hänestä tuli isompi julkkis hän löi tallitähdet ohjelmasta hevosta nyrkillä päähän ja en pääse yli siitä että ihminen voi tehdä noin. Ei ollut kuitenkaan mistään pikkulapsesta kyse niin ihan turha vedota olin nuori ja tyhmä puolustukseen.
Miten ajattelet hevosista, jotka ovat potkineet koiria, kissoja, toisia hevosia ja ihmisiä hengiltä?
Vertaatko tässä ihan oikeasti ismo leikolaa eläimeen? :D :D :D
En. Mistä niin päättelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on muuten TOSI iso turn-off ainakin mulle. Ihan sama onko elämässä paljonkin kairannut, mutta siitä puhuminen on ällöttävää ja osottaa huonoa harkintakykyä. Ainakin eka oma ajatus on se että on kävelevä tautipesäke :D
Mutta jos nainen kertoo lehdessä että bodycount on yli 500, niin on voimaantunut? Ja miehet vaan epävarmoja incel minimunia kun ei kiinnosta?
Jälleen taas se yksi 20v hyvännäköinen mimmi, joka kertoo julkisesti bodycountin olevan satoja, ei edusta kaikkia naisia.
Keksitkö ihan itse vai luitko palstalta?
Tuossa jutussa lukee, että Ismolla ei käynyt flaksi jenkeissä. Onko ihme? Jos ajattelee jotain kalifornialaista ruskettunutta ja bodattua miestä niin onhan Ismo siinä jengissä ihan menninkäinen eikä kai sitten tarpeeksi kuuluisa tuossa maassa.
Sen sijaan kertoi että Tinderin kautta Suomessa alkoi tulla deittejä.
Mutta jutussa mainitsi tosi monta krt oliko ollut kännissä vain selvin päin sek sin kanssa ja oliko ollut sitä, antoi tosi moukka maisen kuvan hänestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osottaa ihan yhtä huonoa harkintaa naiselta ja tuo mieleen että on superhuono itsetunto. Tuo myös mieleen että voi kauhea miten valtava hpv-riski on noilla meriiteillä ja toivottavasti on hpv-rokotettu ja osallistuu seuloihin.
-Se edellinen
Toisaalta mä sain hpv:n toiselta mieheltä, jonka kanssa harrastin seksiä. Silloinen poikaystävä. Oli sitä syöpään johtavaa tyyppiä ja multa onkin sitten kohdunkaula leikattu.
Että sama kai vaikka oliskin pannut 500, kun tauti tulee kuitenkin.
Riski kuitenkin kohoaa merkittävästi jos on useita eri kumppaneita. Huonolla tuurilla sen toki voi ekaltaankin saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa kun miehet eivät tajua, että stand up-koomikkoa/muusikkoa/jne mennään katsomaan ohjelmiston eikä tyypin vuoksi. Ei suurin osa aikuisista naisista ole mitään kaukorakastuvia teinejä. Kyllä sitä haetaan ihmistä jos ollaan haku päällä. Osaa miehen maailmanmaine voi ihan suoraan sanottuna pelottaakin.
Amerikkalaisen stand up -alakulttuurin nykyinen "nouseva tähti" Mark Normand on kyllä juuri sellainen kaveri jota naiset menevät katsomaan hänen itsensä takia... :
Normand on nykyisin naimisissa, mutta hän on avoimesti kertonut noin kolmen vuoden ajanjaksosta kahden pitkän suhteen välissä jolloin naista kaatui kuin syysvehnää.
Eivätkä ne olleet tosiaan pelkästään ne hauskat jutut, jotka tenhosivat.
Muistan myös yhden podcastin jossa Normand inhorealistisen hauskasti kertoi ekasta kerrastaan 16 vuotiaana. Vastapelurina joku 50 vee parinvaihto-pervo-täti jonka äijä odotti viereisessä huoneessa.
Podcastin toisena vieraan keskustelemassa oli nuori naiskoomikko.
Tämän naisen KIIMAISEN IHASTUNUT ilme oli aika mielenkiintoinen, kun Normand rehellisesti kertoi, että ensi kerran akti kesti tuntikausia, koska hän oli liian hermostunut ejekuloidakseen. Hän siis kykeni jo teinipoikana pitämään erektiota yllä poikkeuksellisen pitkään tarvittaessa.
Normand on ylipäätään kaveri joka suhtautuu asioihinsa erittäin vaatimattoman itseironisesti, mutta rivien välistä on luettavissa, että naisten kanssa "hommat" ns. sujuvat joka suhteessa todella hyvin.
Miten te miehet olette niin hemmetin hölmöjä, että edes uskotte nää lajitoverienne kaatosatuilut 😂? Joku teidän omissa silmissänne alfa sanoo kaataneensa 1642 naista ja te ootte ihan että on se panomies, kyllä on. Panomiesten panomies.
Osa miehistä saattaa toki valehdella ja liioitella kaatojen määrillä, mutta ei suomalainen nainen ole mitenkään vaikea saada antamaan peppua. Ei tarvitse olla edes julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan, ei ole lainkaan mun makuun. Pidän joistakin jutuistaan, mutta välillä on ärsyttänyt katsoa jotakin videota, kun Leikola pitää mikkiä käsi täristen. Siis sen tyyli ilmeisesti heiluttaa sitä mikkiä lähes koko ajan.
Mitä mahdollisuuksia meillä tavallisilla miehillä on, kun maailman hauskinkin mies torjutaan perusteena vääränlainen tapa pitää mikrofonia.
Pnko hän sinusta maailman hauskin mies? Ja olisitko kiinnostunut vastaavasta naisesta?
Googlasin sinulle valmiiksi: Koomikko Ismo Leikola, 35, voitti amerikkalaisen Laugh Factory -komediaklubiketjun järjestämän Funniest Person in the World -kilpailun, kun hän päihitti kilpailun yleisöäänestyksessä muut finalistit ylivoimaisesti.
Lisäksi, ehkä tiesitkin että miehet eivät keskimäärin ole kiinnostuneet naisissa samoista ominaisuuksista, joista naiset kiinnostuvat miehissä.
Ja edelleen, naiset voivat väittää, että haluavat hauskan miehen, mutta sitten kun tarjolla on maailman hauskin mies (joka on toki lyhyt, keskivartalolihava ja sosiaalisesti rajoittunut) niin ei kelpaakaan. Eli naiset valehtelevat itselleen, muille naisille ja miehille preferensseistään parinvalinnassa.
Oli 35 v. yhdeksän vuotta sitten, kun voitti kilpailun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. En todellakaan. Vaikka Ismohan on maailman hauskin mies !
En iskisi kyllä ketään muutakaan.
Olen (jo ) 44 vuotias eronnut nainen, enkä ole iskenyt ikinä ketään ( 🤣) , enkä tulekaan iskemään.
Siis oikeesti, viihdyn ihan hyvin sinkkuna.
Ja yksin.
Olen niin vanhankansan ajattelija, että mies saa/joutuu "metsästämään" minua , jos häntä kiinnostaa. Minä en metsästä ketään.
En oo mikään helppo nakki.Hyvä, ettei yksinolo haittaa sinua, koska todennäköisesti tulet loppuelämäsi yksin viettämään.
Sehän varmasti on hänen tarkoituskin !
Kun ei ole pakko ottaa tuossa iässä huonoa.
Kuppasia kalja-örkkejä on joka toinen yli 40 vuotias.
Kuka sellaisia ottaa riesakseen.
Eikä se tarkoita että on "yksinäinen vanhuus"
, jos ei ota miestä riesakseen !
Ystävinä voi olla miehiä ja naisia.
Kavereita kyllä.
Mutta ei tartte ottaa kotiaan sotkemaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ismo on hauska ja lutuinen, mutta siihen se valitettavasti jää. Hänessä ei ole pahaa poikaa nimeksikään ja ulkonäkö on tavallinen. Ja siis kaikella hyvällä, mutta tavallisella perusmiehen kropalla ilman mitään vaaran tuntua, on mies auttamatta liian tylsä monelle naiselle. Varsinkin niille naisille, joilla on ns. vara valita. Ismokin varmasti voisi saada seuraa, mutta taas se seura voi Ismon mielestä olla liian perus. Ei sytytä ja etenkin kun kertoo noin avoimesti seksiä kaipaavansa, niin voin jo mielessäni kuvitella minkälaisia (näköisiä) naisia hakee.
No kyllä se aika paha poika on jos hevosta löi. Se riittää mulle, ei kelpaa. Toivottavasti joku kullankaivaja nyhtää siltä kaikki rahat. Ihan putipuhtaaksi ja talot ja autot, kaikki. Ja vielä sellaiset pikavipit päälle, että makselee niitä loppuelämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää se, joka löi hevosta?
On.
Kilpailijana ollut stand up -koomikko Ismo Leikola suuttui hevoselleen niin, että löi sitä nyrkillä päähän.
– Pitää paikkansa. Ismo löi hevosta ja käyttäytyi muutenkin niin epäurheilijamaisesti, että hän sai ohjelmasta potkut, ohjelman vastaava tuottaja Sari Isotalo vahvistaa.
Tätä jätkää pitäisi itseään lyödä nyrkillä päähän. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan, ei ole lainkaan mun makuun. Pidän joistakin jutuistaan, mutta välillä on ärsyttänyt katsoa jotakin videota, kun Leikola pitää mikkiä käsi täristen. Siis sen tyyli ilmeisesti heiluttaa sitä mikkiä lähes koko ajan.
Mitä mahdollisuuksia meillä tavallisilla miehillä on, kun maailman hauskinkin mies torjutaan perusteena vääränlainen tapa pitää mikrofonia.
Pnko hän sinusta maailman hauskin mies? Ja olisitko kiinnostunut vastaavasta naisesta?
Googlasin sinulle valmiiksi: Koomikko Ismo Leikola, 35, voitti amerikkalaisen Laugh Factory -komediaklubiketjun järjestämän Funniest Person in the World -kilpailun, kun hän päihitti kilpailun yleisöäänestyksessä muut finalistit ylivoimaisesti.
Lisäksi, ehkä tiesitkin että miehet eivät keskimäärin ole kiinnostuneet naisissa samoista ominaisuuksista, joista naiset kiinnostuvat miehissä.
Ja edelleen, naiset voivat väittää, että haluavat hauskan miehen, mutta sitten kun tarjolla on maailman hauskin mies (joka on toki lyhyt, keskivartalolihava ja sosiaalisesti rajoittunut) niin ei kelpaakaan. Eli naiset valehtelevat itselleen, muille naisille ja miehille preferensseistään parinvalinnassa.
Oli 35 v. yhdeksän vuotta sitten, kun voitti kilpailun.
Pitää olla tuore voitto että on riittävän hauska naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa kun miehet eivät tajua, että stand up-koomikkoa/muusikkoa/jne mennään katsomaan ohjelmiston eikä tyypin vuoksi. Ei suurin osa aikuisista naisista ole mitään kaukorakastuvia teinejä. Kyllä sitä haetaan ihmistä jos ollaan haku päällä. Osaa miehen maailmanmaine voi ihan suoraan sanottuna pelottaakin.
Amerikkalaisen stand up -alakulttuurin nykyinen "nouseva tähti" Mark Normand on kyllä juuri sellainen kaveri jota naiset menevät katsomaan hänen itsensä takia... :
Normand on nykyisin naimisissa, mutta hän on avoimesti kertonut noin kolmen vuoden ajanjaksosta kahden pitkän suhteen välissä jolloin naista kaatui kuin syysvehnää.
Eivätkä ne olleet tosiaan pelkästään ne hauskat jutut, jotka tenhosivat.
Muistan myös yhden podcastin jossa Normand inhorealistisen hauskasti kertoi ekasta kerrastaan 16 vuotiaana. Vastapelurina joku 50 vee parinvaihto-pervo-täti jonka äijä odotti viereisessä huoneessa.
Podcastin toisena vieraan keskustelemassa oli nuori naiskoomikko.
Tämän naisen KIIMAISEN IHASTUNUT ilme oli aika mielenkiintoinen, kun Normand rehellisesti kertoi, että ensi kerran akti kesti tuntikausia, koska hän oli liian hermostunut ejekuloidakseen. Hän siis kykeni jo teinipoikana pitämään erektiota yllä poikkeuksellisen pitkään tarvittaessa.
Normand on ylipäätään kaveri joka suhtautuu asioihinsa erittäin vaatimattoman itseironisesti, mutta rivien välistä on luettavissa, että naisten kanssa "hommat" ns. sujuvat joka suhteessa todella hyvin.
Miten te miehet olette niin hemmetin hölmöjä, että edes uskotte nää lajitoverienne kaatosatuilut 😂? Joku teidän omissa silmissänne alfa sanoo kaataneensa 1642 naista ja te ootte ihan että on se panomies, kyllä on. Panomiesten panomies.
Osa miehistä saattaa toki valehdella ja liioitella kaatojen määrillä, mutta ei suomalainen nainen ole mitenkään vaikea saada antamaan peppua. Ei tarvitse olla edes julkkis.
Eli suomalainen mies on lorttohuòra jolta irtoaa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ihan komediaklubiketjun kisan voitti.
Se että naiset tykkää huumorintajuisista miehistä ei tarkoita että naiset tykkää sängyssään huumorintajuisesta miehestä, joka näyttää quasimodolta.
No nyt varmaan ymmärrät miehiä, joiden muijilla sama ulkonäkö, mutta eivät omaa lainkaan huumorintajua.
Vierailija kirjoitti:
En. En todellakaan. Vaikka Ismohan on maailman hauskin mies !
En iskisi kyllä ketään muutakaan.
Olen (jo ) 44 vuotias eronnut nainen, enkä ole iskenyt ikinä ketään ( 🤣) , enkä tulekaan iskemään.
Siis oikeesti, viihdyn ihan hyvin sinkkuna.
Ja yksin.
Olen niin vanhankansan ajattelija, että mies saa/joutuu "metsästämään" minua , jos häntä kiinnostaa. Minä en metsästä ketään.
En oo mikään helppo nakki.
Mä olen kanssa sellainen vanhanaikainen ja jos ei nainen uskalla tehdä aloitetta niin saa olla. En todellakaan ala enää jahtaamaan mitään naista. Itsenäiset ja hyvällä itseluottamuksella varustetut naiset tekevät aloitteita.
Ismo löi sitä hevosta siinä sarjassa missä ne harjoitteli ratsastusta. Meni kyl vähän maku koko ukkoon
Jälleen taas se yksi 20v hyvännäköinen mimmi, joka kertoo julkisesti bodycountin olevan satoja, ei edusta kaikkia naisia.