Iskisitkö Ismo Leikolan? Ei kuulemma käy flaksi
Leikola tilittää miten hankalaa deittalu on, ei kelpaa jenkkinaisille. Lopulta Tinderin kautta alkoi Suomessa saada deittejä (itsekin näin hänet tuolla). En mätsännyt häntä, ei ole komea. Ymmärrän jenkkinaisia.
Olisitko sinä mätsännyt? https://www.is.fi/viihde/art-2000009466730.html
Kommentit (306)
Andylle jos lähettää Ismon kuvan näyttääkö sen Veitolalle?
Onpa outoa. Naisethan aina kertovat miten pitävät hauskoista miehistä ja kyllähän Ismo on siinä suhteessa ihan kärkipäätä.
Ei oo mun tyyppiä
Eikä edes ne vitsit
Minäkin olen törmännyt Ismoon Tinderissä tai Bumblessa. Olen aika kaunis nainen mielestäni, nelikymppinen. Laitoin hänelle jopa tykkäyksen huvikseni, mutta eipä tullut mätsiä. Ehkä Ismo katselee vääränlaisia naisia.
Olen tavannut Ismon keikan jälkeen ja oli kyllä sosiaalisesti kömpelön oloinen vaikka ihan mukavalta tyypiltä vaikuttikin.
Totuus on, ettei 35+ kategoriassa enää tule ylipäätään lähestymisiä. Ihmisistä tulee iän myötä varautuneempia, ainakin suomalaisista olisi noloakin sellainen toisen iskeminen.
Toisaalta ihmetytti myös Mirkka Torikasta juttu, kun hän taas oli taloudellisessa katastrofissa oleva yh-mutsi ja hyvin löytyi seuraa (esim. Sami Kuronen, nyt naimisissa jonkun jääkiekkoilijan kanssa). Jotkut vaan osaa.
Minäkin olen törmännyt Tinderissä. Olen kerran nähnyt ja totesin että lyhyt pujopartamies ei ole tyyppiäni, tosin muutenkaan. Vaan tuskinpa olisi Ismo perääni katsellutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpa outoa. Naisethan aina kertovat miten pitävät hauskoista miehistä ja kyllähän Ismo on siinä suhteessa ihan kärkipäätä.
Kuka pitää mitäkin hauskana.
Mun mielestä Ismon huumori on enemmänkin kiusallista ja vaivaannuttavaa.
Ja jollain Sami hedbergillä läpät on 10 vuotiaan pikkupojan tasolla.
Varmaan mukava ihminen, mutta saattaa olla rasittavaa molemmille, jos yrittää hauskuuttaa koko ajan. Jos. En tiedä yrittääkö.
Outoa kun miehet eivät tajua, että stand up-koomikkoa/muusikkoa/jne mennään katsomaan ohjelmiston eikä tyypin vuoksi. Ei suurin osa aikuisista naisista ole mitään kaukorakastuvia teinejä. Kyllä sitä haetaan ihmistä jos ollaan haku päällä. Osaa miehen maailmanmaine voi ihan suoraan sanottuna pelottaakin.
Vierailija kirjoitti:
Musta hän ei ole kovin hauska.
Maailman hauskin mieskään ei kelpaa :D
No varmasti käy flaksi. Eri juttu sitten, että millaiset naiset edes laskee mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen törmännyt Ismoon Tinderissä tai Bumblessa. Olen aika kaunis nainen mielestäni, nelikymppinen. Laitoin hänelle jopa tykkäyksen huvikseni, mutta eipä tullut mätsiä. Ehkä Ismo katselee vääränlaisia naisia.
Olet vain liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta hän ei ole kovin hauska.
Olet sitten joko huumorintajuton tai tollo tai molempia
Leikolan ex vaimon lausumana, Ismon vieteri on väsähtänyt. Seksi suurin syy eroon.
Ismo on ihana <3