Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskisitkö Ismo Leikolan? Ei kuulemma käy flaksi

Vierailija
25.03.2023 |

Leikola tilittää miten hankalaa deittalu on, ei kelpaa jenkkinaisille. Lopulta Tinderin kautta alkoi Suomessa saada deittejä (itsekin näin hänet tuolla). En mätsännyt häntä, ei ole komea. Ymmärrän jenkkinaisia.

Olisitko sinä mätsännyt? https://www.is.fi/viihde/art-2000009466730.html

Kommentit (306)

Vierailija
301/306 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikolan ex vaimon lausumana, Ismon vieteri on väsähtänyt. Seksi suurin syy eroon.

En mä kyllä ymmärrä tätäkään. Koko Ismon uran aikana ei vaimosta edes tiedetty. Sitten kun liitto alkoi vedellä viimeisiään, nin Angelika sitä ja tätä alkoi tulemaan juttua Ismo Leikolan parisuhteesta. Erosivat ja sen jälkeen Angelika on joka toisessa lehdessä kertonut seksistä uuden kumppanin

Otsikoita lähinnä silmäillyt ja järkyttnyt. Mä olen kerran herra Leikolan tavannut ja se oli ehkä vastenmielisin kohtaaminen ikinä. Siinä se mussutti jotain grilliruokaa. Sipulia oli runsaasti. Siihen se tuli lässyttämään mun viereen. Hiukset hompsuset kuin aina. Farkut todella paskaset ja se vihreä hippitakki oli jossain vanhassa ruoka rähmässä. Mutta se haju! Se sipuli, joka märehti oikein kuuluvasti. Se löyhkäs kamalalta. Oli oksennus tulla. Mun oli pakko vaihtaa paikkaa.

En todellakaan lähtisi treffeille vaikka olisi viimeisiä miesoletettuja maapallolla.

Vierailija
302/306 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät jutut Ismolla,mutta ulkonäkö suorastaan vastenmielinen. Niko Kivelän voisin ottaa näistä suomalaisista stand up-miehistä jos joku pitäis valkata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/306 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvät jutut Ismolla,mutta ulkonäkö suorastaan vastenmielinen. Niko Kivelän voisin ottaa näistä suomalaisista stand up-miehistä jos joku pitäis valkata. 

Onko Niko Kivelä koskaan hiljaa? Se huutaa ja kirkuu aina.

Teemu Vesterinen mulle - Ehkä vähän neuroottinen ja masentunut, mutta ei huuta. Köpi Kallio ja Jukka Lindströmkin aika namusia.

Vierailija
304/306 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että iskisinkö sen? En todellakaan. Ei pelkästään ulkonäkö mutta se ylimielisyys ja olevinaan parempi ihminen

Vierailija
305/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täys mulkku se on.

Vierailija
306/306 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni ns. hauskoista miehistä ovat niin ikäviä, että ei kiitos. Usein ovat kotioloissa vihaisia mököttäjiä, eikä heidän kanssaan voi puhua vakavista asioista lainkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän